user pass
Kulturystyka.org.pl Ćwiczenia, Mięśnie, Trening, Fitness, Dieta




Reklamy

Logowanie
Nazwa użytkownika:

Hasło użytkownika:


Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się teraz!

Nowość w serwisie!

Reklamy

Tabele kaloryczne

Ankieta
Dlaczego chodzisz na siłownię/fitness ?
Trenuję aby przybrać na masie
Trenuję aby zrzucić tłuszcz
Trenuję dla zdrowia
Trenuję regularnie
Trenuję rekreacyjnie
Trenuję sezonowo
Trenuję zawodowo

Wybierz ćwiczenia

Programy treningowe

Ostatnie wątki na Forum

Reklamy

Najnowsze artykuły
Napisane przez Hades dnia 2013/11/18 (6620 odsłon)
Muskularny, barczysty mężczyzna o doskonale wyrzeźbionej, sportowej sylwetce, ubrany w modne ubrania to ideał dla wielu kobiet. A prawdziwy samiec gatunku ludzkiego stara się zaimponować, najpiękniejszym z dam.
Czytaj więcej... Brak komentarzy Wersja do wydrukowaniaPowiadom znajomego o tej wiadomości 
Napisane przez Hades dnia 2013/6/18 (6088 odsłon)
Tzw. "motylki" to problem większości kobiet. Mimo ćwiczeń nie potrafią się ich pozbyć a wisząca skóra spędza im sen z powiek. Jak skutecznie walczyć z tym defektem i ładnie ukształtować ramiona oraz ręce? Jakich zasad żywieniowych przestrzegać, by wspomóc osiągnięcie celu? Przede wszystkim podjąć wyzwanie i chwycić za ciężarki!
Czytaj więcej... Brak komentarzy Wersja do wydrukowaniaPowiadom znajomego o tej wiadomości 
Napisane przez Hades dnia 2013/4/3 (39116 odsłon)
Dieta na masę dla osoby ważącej 58 kg. Przy treningu na masę dieta ma szczególnie ważne znaczenie. Zwiększa się zapotrzebowanie organizmu na kalorie oraz elementy będące budulcem mięśni. Jednocześnie należy również uważać aby dieta zwiększyła masę mięśniowa a nie tłuszczową.
Czytaj więcej... Brak komentarzy Wersja do wydrukowaniaPowiadom znajomego o tej wiadomości 
Napisane przez Hades dnia 2013/3/19 (12798 odsłon)
Organizm osób intensywnie trenujących potrzebuje duże ilości węglowodanów (można wspomagać się odżywkami typu Carbo, lub Gainery), szczególnie w okresie 5 godzin po zakończeniu treningu. W tym pięciogodzinnym okresie najintensywniej przebiega proces budowy glikogenu. Jest to bardzo ważny proces fizjologiczny, jeżeli kulturysta spóźnia się z wyrównaniem glikogenu po treningu doprowadza do tego, że regeneracja organizmu przebiega znacznie wolniej.
Czytaj więcej... Brak komentarzy Wersja do wydrukowaniaPowiadom znajomego o tej wiadomości 
Napisane przez Hades dnia 2013/3/19 (16481 odsłon)
Jest wiele sposobów na to by wytrenować dużą klatkę piersiową oraz wspaniale wyglądające bicepsy. Lecz jest tylko jeden program, którym ćwiczy 3 krotny Mr. Olympia Jay Cutler wykonuje do budowania swojej dominacji w klatce piersiowej. Przedstawiam jednodniowy trening w połączeniu klatka piersiowa plus biceps dzięki któremu zbudujesz naprawdę obiecujące mięśnie klatki piersiowej.
Czytaj więcej... Brak komentarzy Wersja do wydrukowaniaPowiadom znajomego o tej wiadomości 
Napisane przez Hades dnia 2013/3/12 (2546 odsłon)
Po raz trzynasty odbyły się zawody kulturystyczne Australian Pro. Startowało w nich jedenastu zawodników a całe zawody wygrał Dexter Jackson (automatyczna kwalifikacja do zawodów Olympia Weekend 2013). Wielu było też ciekawych formy jaką zaprezentuje Johnnie Jackson, jednak ostatecznie nie pojawił się w Australii z powodu kłopotów z paszportem. Zobacz wyniki oraz zdjęcia z tej imprezy.
Czytaj więcej... Brak komentarzy Wersja do wydrukowaniaPowiadom znajomego o tej wiadomości 
Napisane przez Hades dnia 2013/2/26 (24597 odsłon)
Współcześni dietetycy często powtarzają, że dobre rozpoczęcie dnia ma fundamentalne znaczenie dla samopoczucia i zdrowia. Mają przy tym na myśli zrównoważone śniadanie bez nadmiernego pośpiechu. Mimo to wiele osób każdego ranka wychodzi z domu wypiwszy tylko filiżankę kawy, a czasem zupełnie na czczo. Uprawiając kulturystykę powinieneś zwrócić szczególną uwagę na to co jesz każdego ranka.
Czytaj więcej... Brak komentarzy Wersja do wydrukowaniaPowiadom znajomego o tej wiadomości 
Napisane przez Hades dnia 2013/2/25 (5646 odsłon)
Dla zwiększenia cyrkulacji krwi i lepszego przygotowania organizmu do treningu podstawowego można - po wykonaniu pięciu ćwiczeń rozciągających - wykonać jeszcze kilka innych ćwiczeń. Pierwszym z nich jest bieg w miejscu lub skakanie na skakance. Można także robić pompki, przysiady bez obciążenia lub podskoki z rozkrokiem. Na rozgrzewkę nie należy przeznaczać więcej czasu niż 5 do 10 minut, gdyż trzeba oszczędzać energię na trening podstawowy.
Czytaj więcej... Brak komentarzy Wersja do wydrukowaniaPowiadom znajomego o tej wiadomości 
Napisane przez Hades dnia 2013/2/25 (4555 odsłon)
Kai Green to utalentowany kulturysta, urodził się 12 lipca 1975 roku na Brooklynie w Nowym Jorku. Greene nie miał lekkiego dzieciństwa jako sześcioletni chłopiec musiał opuścić dom rodzinny, powodem były problemy rodzinne. W wieku sześciu lat otrzymał on sądową ochronę, a następne sześć lat tułał się między domami zastępczymi. Wysiłek na siłowni i podnoszenie ciężarów pomagało mu zapomnieć o problemach z dzieciństwa.
Czytaj więcej... Brak komentarzy Wersja do wydrukowaniaPowiadom znajomego o tej wiadomości 

Najczęściej czytane

Wybierz partię mięśniową

Atlas Ćwiczeń - Najczęściej czytane

Zapraszam do sklepu





Polecam


Sklep - Wybierz coś dla siebie


Kategorie artykułów

Galerie kulturystów

© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2013 Kopiowanie artykułów dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materiału.