Kulturystyka.org.pl







Reklamy

Reklama

Menu użytkownika

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Ankieta
Jakich treningów poszukujesz?
Treningów na masę
Treningów na rzeźbę
Treningów na siłę
Treningów ogólnorozwojowych
Dla początkujących
Dla średniozaawansowanych
Dla zaawansowanych
Treningów dla kobiet
 
Głosów łącznie: 86
Ankieta zakończy się 17.03.2018, 0:00
Wyniki ankiet?

Reklamy

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy


[Wstecz | Pokaż stronę do wydruku]

Strona dodana przez Hades - [Ocena : 8.00 (10 głosów) | Oceń to!]


Pokaz ćwiczenia

Martwy ciąg: Pozycja i wykonywanie

Przygotuj sztangę leżącą na podłodze i ustaw się tak, aby stopy zachodziły pod gryf. Pochyl się do przodu, zginając tułów w stawach biodrowych i utrzymując normalną krzywiznę kręgosłupa. Unikaj zaokrąglania grzbietu (tzw. kociego grzbietu).

Odchyl biodra do tyłu, tak aby móc chwycić gryf sztangi wyprostowanymi rękami. Stosuj nachwyt lub chwyt mieszany (jedna ręka nachwytem, druga - podchwytem).

Zrób wdech głębszy niż normalnie, napręż tułów i zacznij go prostować w stawach biodrowych. Podczas ciągnięcia sztangi do góry przesuwaj biodra do przody, aż do pozycji prawie wyprostowanej. Ręce powinny być przez cały czas wyprostowane.

Przy dochodzeniu do pozycji pionowej zacznij wydychać powietrze i wstrzymaj na chwilę oddech. Przed rozpoczęciem kolejnego powtórzenia nabierz powietrza w płuca i ponownie zacznij zginać tułów w stawach biodrowych, opuszczając sztangę poniżej kolan.

Jeśli stosuje się duże ciężary, może wzrastać ciśnienie powietrza w płucach i na przeponie brzusznej. Wtedy można upuścić nieco powietrza przy pochylaniu tułowia do dołu, ale trzeba pamiętać, aby ruch do góry wykonywać na wstrzymanym oddechu.



[Wstecz | Pokaż stronę do wydruku]

Strona dodana przez Hades - [Ocena : 8.00 (10 głosów) | Oceń to!]
 
Komentarze są własnością ich autorów. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Napisz komentarz
Zasady komentowania*
Komentarze zawsze są zatwierdzane.
Tytuł*
Nazwa*
Email*
Witryna WWW*
Wiadomość*
Kod potwierdzenia*
5 + 9 = ?  
Wpisz wynik wyrażenia
Możesz spróbować tylko: 10 razy



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2017 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.