Kulturystyka.org.pl Ćwiczenia, Mięśnie, Trening, Fitness, Dieta






Reklamy

Zaloguj się...
Nazwa/nick:

Hasło:

Zapamiętaj mnie



Zapomniałem hasła

Zarejestruj się!

Reklama

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Ankieta
Najlepiej trenuje mi się...
Z samego rana
Przed południem
Po południu
Wieczorem
Późnym wieczorem
W weekend
 
Głosów łącznie: 8362
Ankieta zakończy się 15.09.2015, 20:29
Wyniki ankiet?

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Nasz profil na FB

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy




Przeglądający wątek:   1 Anonimowi






_seba_
Przywodziciele i odwodziciele
#1
wiec zastanawiam sie czy warto cwiczyc te miesnie, jak to wlasciwie wyglada bo z tego co widze na silce to malo kto na tym cwiczy. na nogi mam oddzielny dzien, trening wyglada tak

- prostowanie nog na suwnicy 4s 12,10,8,8
- przysiady na maszynie hakowej 4s 12,10,8,8
- prostowanie nog w siadzie 4s 12,10,8,8
- uginanie nog lezac 4s 12,10,8,8
- wspiecia na palcach 4xmax

Twitter Facebook Google Plus Linkedin Del.icio.us Digg Reddit Mr. Wong Raport Góra


lee
Przywodziciele i odwodziciele
#2
ogolnie to malo kto wogole trenuje nogi, przysiady dal bym na pocztek

Twitter Facebook Google Plus Linkedin Del.icio.us Digg Reddit Mr. Wong Raport Góra


_seba_
Przywodziciele i odwodziciele
#3
racja, tu mam tak zapisane, ale zaczynalem od przysiadow, czyli od najciezszego a co do samych tych miesni, warto cokolwiek z nimi robic?

Twitter Facebook Google Plus Linkedin Del.icio.us Digg Reddit Mr. Wong Raport Góra


gieka
Przywodziciele i odwodziciele
#4
Odpisalem ci w poprzednim poscie (o treningu),ze:zmienialbym cotydzien przysiady na hack maszynnie z wyciskaniem na suwnicy Smitha,a wrzucilbym przyciaganie kolan w siadzie 4s 12,10,8,8p lub nozyce(klekasz na jedna noge ze sztanga lub z hantlami) 4s 8-10p
Jak sam zauwazyles nitk w sumie nie cwiczy konkretnie tych miesni nog,moze dlatego,ze sa podatne na kontuzje?no nie weim,zobaczymy co inni powiedza!

Twitter Facebook Google Plus Linkedin Del.icio.us Digg Reddit Mr. Wong Raport Góra


karool321
Przywodziciele i odwodziciele
#5
_seba_ pytasz czy warto trenowac nogi, wyobraz sobie ze przypakowales juz tak porzadnie gorne partie ciala ale nog wogole nie cwiczyles, lydki malutkie, wszystko male totalnie nie proporcjonalne do reszty ciala i wychodzisz na plaze, albo na basen. I co sie okazuje? Zauwazasz ze kazdy zamiast podziwiac twoje umiesnienie, smieje sie z Ciebie pod nosem bo wygladasz bardzo smiesznie. Odpowiedz sobie sam czy warto... Moim zdaniem miesnie te trzeba cwiczyc moze nie az tak \ namietnie\ jak bary, klate czy chociazby bicepsy ale nie moze zabraknac cwiczen na ta partie ciala w naszych planach treningowych.

Twitter Facebook Google Plus Linkedin Del.icio.us Digg Reddit Mr. Wong Raport Góra


_seba_
Przywodziciele i odwodziciele
#6
ja sie nie pytam o nogi, bo z treningu nog nie mam zamiary rezygnowac, glownie wlasnie dla odpowiednich proporcji.chodzi mi tylko o te miesnie, tzn przywodziciele i odwodziciele..gieka napisal konkretna odpowiedz (narazone na kontuzje), ale poznalbym jeszcze zdanie innych chetnie

Twitter Facebook Google Plus Linkedin Del.icio.us Digg Reddit Mr. Wong Raport Góra


kziel01
Przywodziciele i odwodziciele
#7
no na kontuzje to one sa na pewno podatne (glownie naciagniecia).
Glowne cwiczenie na nie to wykroki ze sztanga lub sztangielkami. Polecam wykroki bez powracania do tylu, a po prostu jakby glebokie kroki do przodu (mniejsza pomoc nogi zakrocznej)
Przywodziciele i odwodziciele pracuja oczywiscie izometrycznie przy przysiadach.
Mozesz dac wykroki zamiast przysiadow tych na suwnicy

example
Przysiady 4s
Wykroki 4s
Uginanie na maszynie 4s
Prostowanie na maszynie 4s
wspiecia 4s

Na wykroki dac lepiej wiecej powtorzen, gdzies tak po kilkanascie na jedna noge, czyli lacznie gdzies z 20kilka (ale cwiczysz na zmiane nogi, tak jakbys chodzil)

Twitter Facebook Google Plus Linkedin Del.icio.us Digg Reddit Mr. Wong Raport Góra


_seba_
Przywodziciele i odwodziciele
#8
ja mam na silce takie urzadzonko do tych partii, noge albo sie unosi w bok stojac (odwodziciele), albo podnosi sie w gore i przyciaga do normalnej,pionowej pozycji (przywodziciele). chodzi mi o to czy dolozyc to cwiczenie do nog, czy nie

Twitter Facebook Google Plus Linkedin Del.icio.us Digg Reddit Mr. Wong Raport Góra


jonny
Przywodziciele i odwodziciele
#9
skoro zawodowcy pomijaja te cwiczenia to tymbardziej i ty mozez to zrobic
z filmow widze ze nawet tuz przed zawodami nie cwicza przywo/odwo dzicieli, gdyby bylo to konieczne do wypracowanai ladnych nog na pewno by je trenowali-widocznie przy innych cwiczenaich an nogi te miesnie tez pracuja, a jak dla mnie to raczej cwicznia dla fitnessek a nie kulturysty

Twitter Facebook Google Plus Linkedin Del.icio.us Digg Reddit Mr. Wong Raport Góra


_seba_
Przywodziciele i odwodziciele
#10
oke dzieki a czy zamiast tego mozna by dodac jeszcze cos na lydki, np wspiecia ze sztanga 4xmax?

Twitter Facebook Google Plus Linkedin Del.icio.us Digg Reddit Mr. Wong Raport Góra







Możesz przeglądać wątki.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków.
Nie możesz dodawać odpowiedzi.
Nie możesz edytować swoich postów.
Nie możesz kasować swoich postów.
Nie możesz dodawać ankiet.
Możesz głosować.
Nie możesz dodawać załączników.
Nie możesz pisać bez weryfikacji.
Nie możesz uzyć typu tematu.
Nie możesz użyć składnii html.
Nie możesz używać sygnatury.
Nie możesz wyeksportować do pdf.
Niemożesz wydrukować strony.

[Wyszukiwanie zaawansowane]





© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2014 Kopiowanie artykułów dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materiału.