Reklamy

Reklama

Menu użytkownika

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Ankieta
Jakich treningów poszukujesz?
Treningów na masę
Treningów na rzeźbę
Treningów na siłę
Treningów ogólnorozwojowych
Dla początkujących
Dla średniozaawansowanych
Dla zaawansowanych
Treningów dla kobiet
 
Głosów łącznie: 39
Ankieta zakończy się 17.03.2018, 0:00
Wyniki ankiet?

Reklamy

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy


Powiększ swoje rozmiary z Ronnie Colemanem

Nadesłany przez Hades dnia 11.08.2014, 17:50:00 (31046 odsłon) Więcej wiadomości tego samego autora
Jeśli chcesz mieć potężnie rozwiniętą sylwetkę, musisz w końcu odstawić na bok program treningowy, jaki dotychczas stosowałeś i wgryźć się w coś większego. Tym czymś może być zaawansowany kulturystyczny program przedstawiony obok. W odróżnieniu od układów ćwiczeniowych na zwiększenie masy przeznaczonych dla początkujących ten program zawiera bardziej różny wachlarz ćwiczeń i szerszy zakres powtórzeń.




Zdobywając trzy razy z rzędu tytuł Mr. Olympia, czy też pilnując prawa na ulicach Arlington w stanie Teksas, stawny kulturysta i jednocześnie oficer policji, Ronnie Coleman, zna wartość ekstremalnie rozwiniętych mięśni. Przy okazji wie on również, że ekstremalne mięśnie wymagają ekstremalnych środków. W rzeczywistości, kiedy osiągniesz drugą z dwóch faz to przy niektórych seriach, które będziesz wykonywał głównie w celu zwiększenia siły liczba powtórzeń nie przekroczy czterech. Chociaż zakres ruchów włączonych do tego programu zmienia się w szerokim zakresie, to ćwiczenia są przeważnie proste. Żadnych bajerów. Wielki Ronnie takich rzeczy nie stosuje. ?Zaczynałem trenować jako powerlifter i ciągle stosuje większość z tych ćwiczeń przez okrągły rok", wyjaśnia. "W każdym tygodniu robię duże ilości ciężkich przysiadów, wyciskania w leżeniu i martwego ciągu. Od samego początku ćwiczę rok w rok na swobodnych ciężarach."

Ronnie poleca również, aby pozostawać przy tych ćwiczeniach i ich porządku kiedy trenuje się specyficzne grupy mięśniowe, zamiast stale zmieniać jedno i drugie jak sugeruje wielu kulturystów i osobistych trenerów. Ronnie twierdzi, że nie grozi nam wpadnięcie w rutynę, ponieważ będziemy zmieniali intensywność i objętość treningu w sposób zapewniający długoterminowe przyrosty. W rzeczywistości, będziemy ponownie regulowali te dwie zmienne co 3-9 tygodni.

Jednym z kluczy do osiągnięcia sukcesu przy tym programie jest prawidłowe psychiczne przygotowanie. Musisz mieć taką postawę, która za każdą wizyta w klubie sprawi, że dasz z siebie wszystko. "Każdego dnia kiedy idę do klubu mówię sobie, że mam do wykonania pracę i robię ją najlepiej jak mogę", wyjaśnia Ronnie. nie pozwalam, aby jakaś rzecz przeszkodziła mi w tej pracy i nie tracę czasu podczas treningu. Powinieneś opuszczać klub z myślą o treningu w następnym dniu. Kulturystyka to psychologiczna gra bardziej niż cokolwiek innego i jeśli naprawdę nie włączysz swojego umysłu do treningu to nie zobaczysz żadnych poważnych rezultatów."

Zaawansowany program treningowy Ronniego Colemana na zwiększenie masy mięśniowej.

Stosuj pierwszą część programu przez 3-9 tygodni, zrób następnie tydzień przerwy i przejdź do drugiej części, która ma trwać też 3-9 tygodni. Po ukończeniu całego programu weź kolejny tydzień odpoczynku i powtórz całość od nowa.

Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość -
Udostępnij ten artykuł swoim znajomym:
Opublikuj na Facebooku Opublikuj na Twitterze

 
Komentarze są własnością ich autorów. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Napisz komentarz
Zasady komentowania*
Komentarze zawsze są zatwierdzane.
Tytuł*
Nazwa*
Email*
Witryna WWW*
Wiadomość*
Kod potwierdzenia*
1 + 2 = ?  
Wpisz wynik wyrażenia
Możesz spróbować tylko: 10 razy



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2017 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.