Kulturystyka.org.pl Ćwiczenia, Mięśnie, Trening, Fitness, Dieta










Reklamy

Zaloguj się...
Nazwa/nick:

Hasło:

Zapamiętaj mnie



Zapomniałem hasła

Zarejestruj się!

Reklama

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Nasz profil na FB

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy


Ciężary na bary - trening barków Kevina Levrona

Nadesłany przez Hades dnia 7.11.2016, 21:19:24 (2258 odsłon) Więcej wiadomości tego samego autora
Jedną najważniejszą radę jaką mogę Wam zaoferować to to, aby mieć zawsze prawidłowego rozgrzania mięśni. Przed każdym treningiem, poświęcam pół godziny na rozciągania, rozgrzewkę, bieganie, czy marszobieg albo coś w tym stylu. Stosuję także pojedynczą serię rozgrzewającą przed każdym z ćwiczeń.






Proste ćwiczenie siłowe jak np. wyciskanie powinno być zawsze podstawą treningu barków. Wierzę, że trzeba barki trenować ciężko, ale nie zaniedbywać prawidłowej formy wykonania ruchu. Przykładowo, jeśli podczas wyciskania sztangielek twoje łokcie zaczynają się trząść, to używasz zbyt dużego obciążenia.

Bez względu na to jak ćwiczysz barki, masz trenować wszystkie ich partie oraz mięśnie czworoboczne na tej samej sesji treningowej. Przez lata nie ćwiczyłem tylnych głów naramiennych i, co tu dużo gadać, znacznie odbiegają od reszty tej grupy mięśniowej.

Na barki zwykle wykonuję 5-6 ćwiczeń, po 4-6 serii, W każdej serii robię 6-8 powtórzeń, z wyjątkiem ruchów na maszynach, gdzie ich ilość zwiększam do 12-15.

Między seriami odpoczywam około jednej minuty, a mój cały trening na barki nie zajmuje mi więcej niż 30 minut.

Zawsze zakładaj pas treningowy.

Zaawansowanym ćwiczącym polecam wolne ciężary, początkującym natomiast maszyny, na których też można osiągnąć te same rezultaty.

Trenując wolnymi ciężarami, na maszynach, czy wyciągach, zawsze ćwicząc barki starajcie się uzyskać pełny zakres ruchu. Barki są delikatnej struktury, wymagającej stosowania wielorakie­go obciążenia (unikając przy tym przeciążeń), oraz super-serii i innych intensywnych technik ćwiczeniowych.

Ciężki trening barków Kevina:

Wyciskanie zza karku na maszynie Smitha >> serie: 4 - powtórzenia: 6-8
Wyciskanie sztangielek siedząc >> serie: 4 - powtórzenia: 6-8
Unoszenie sztangielek przodem >> serie: 4 - powtórzenia: 6-8
Unoszenie sztangielek bokiem >> serie: 4 - powtórzenia: 6-8
Odwrotny Pec Deck >> serie: 4 - powtórzenia: 12-15
Ćwiczenie czworobocznych >> serie: 7-8 - powtórzenia: 6-8

Zdjęcie ilustrujące ćwiczenie odwrotny Pec Deck:

Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość -

 
Komentarze są własnością ich autorów. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Napisz komentarz
Zasady komentowania*
Komentarze zawsze są zatwierdzane.
Tytuł*
Nazwa*
Email*
Witryna WWW*
Wiadomość*
Kod potwierdzenia*
9 - 6 = ?  
Wpisz wynik wyrażenia
Możesz spróbować tylko: 10 razy



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2016 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.