user pass
Kulturystyka.org.pl 膯wiczenia, Mi臋艣nie, Trening, Fitness, Dieta



Wybierz kategori臋 artyku艂贸w

Reklamy


Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Ankieta
Najlepiej trenuje mi si臋...
Z samego rana
Przed po艂udniem
Po po艂udniu
Wieczorem
P贸藕nym wieczorem
W weekend
 
G艂os贸w 艂膮cznie: 6702
Ankieta zako艅czy si臋 15.09.2015, 20:29
Wyniki ankiet?

Reklamy

Plany treningowe i tabele

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy


Atlas 膰wicze艅 -- Mi臋艣nie bicepsa

Nades艂any przez Hades dnia 17.01.2006, 16:20:00 (115020 ods艂on) Wi臋cej wiadomo艣ci tego samego autora
膯wiczenie to anga偶uje mi臋sie艅 dwug艂owy ramienia cz臋艣ciowo, gdy偶 bardziej oddzia艂uje na mi臋sie艅 ramienno-promieniowy (le偶y pod mi臋艣niem dwug艂owym), wypychaj膮c go do g贸ry i nadaje im kulisty pe艂ny wygl膮d. 膯wiczenie to nale偶y wykonywa膰 dok艂adnie z pe艂nego wyprostu do maksymalnego napi臋cia.

UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELK膭 W OPADZIE TU艁OWIA W PRZ脫D

膯wiczenie to wykonujemy stoj膮c w wykroku wspieraj膮c si臋 r臋ka wolna o 艂awk臋. Tu艂贸w jest u艂o偶ony r贸wnolegle do pod艂o偶a, a r臋ka trzymaj膮ca sztangielk臋 u艂o偶ona jest w pionie - tak, 偶e bark r臋ki 膰wicz膮cej jest nad sztangielk膮 i ugi臋tym 艂okciem.

UGINANIE PRZEDRAMION SZTANGIELKAMI SIEDZ膭C

膯wiczenie to wykonujemy identycznie jak w pozycji stoj膮cej lecz na 艂aweczce z plecami 艣ci艣le
przylegaj膮cymi do oparcia i 艂okciami u艂o偶onymi blisko tu艂owia. Trzymaj膮c wyprostowane r臋ce ze sztangielkami, pionowo wzgl臋dem pod艂o偶a, wykonujemy uginanie przedramion. Uginaj膮c r臋ce nie nale偶y przesuwa膰 艂okci do przodu ani do ty艂u a 艂okcie powinny znajdowa膰 si臋 blisko tu艂owia.
Zaleta tego 膰wiczenia jest stabilna pozycja tu艂owia i mo偶liwo艣膰 regulacji oparcia, kt贸re mo偶emy ustawi膰 w trzech podstawowych wariantach 45, 60, 90 stopni, im mniejszy k膮t tym trudniejsze staje si臋 wykonanie tego 膰wiczenia, jednocze艣nie uzyskujemy lepsze rozci膮ganie mi臋艣nia dwug艂owego ramienia.

UGINANIE POJEDYNCZEGO RAMIENIA NA WYCI膭GU

膯wiczenie to wykonujemy identycznie jak w pozycji stoj膮cej lecz na 艂aweczce z plecami 艣ci艣le przylegaj膮cymi do oparcia i 艂okciami u艂o偶onymi blisko tu艂owia. Trzymaj膮c wyprostowane r臋ce ze sztangielkami, pionowo wzgl臋dem pod艂o偶a, wykonujemy uginanie przedramion. Uginaj膮c r臋ce nie nale偶y przesuwa膰 艂okci do przodu ani do ty艂u a 艂okcie powinny znajdowa膰 si臋 blisko tu艂owia.
Zaleta tego 膰wiczenia jest stabilna pozycja tu艂owia i mo偶liwo艣膰 regulacji oparcia, kt贸re mo偶emy ustawi膰 w trzech podstawowych wariantach 45, 60, 90 stopni, im mniejszy k膮t tym trudniejsze staje si臋 wykonanie tego 膰wiczenia, jednocze艣nie uzyskujemy lepsze rozci膮ganie mi臋艣nia dwug艂owego ramienia.

UGINANIE PRZEDRAMION ZE SZTANGIELKAMI W UCHWYCIE M艁OTKOWYM

膯wiczenie to anga偶uje mi臋sie艅 dwug艂owy ramienia cz臋艣ciowo, gdy偶 bardziej oddzia艂uje na mi臋sie艅 ramienno-promieniowy (le偶y pod mi臋艣niem dwug艂owym), wypychaj膮c go do g贸ry i nadaje im kulisty pe艂ny wygl膮d. 膯wiczenie to nale偶y wykonywa膰 dok艂adnie z pe艂nego wyprostu do maksymalnego napi臋cia. 艁okcie nale偶y podczas ca艂ego ruchu trzyma膰 blisko tu艂owia nie cofaj膮c ich do ty艂u, ani nie wysuwaj膮c do przodu. D艂o膮 u艂o偶ona na sztangielkach jest tak, aby kciuk wskazywa艂 g贸r臋.

UGINANIE PRZEDRAMION NA MODLITEWNIKU ZE SZTANG膭

W pozycji na modlitewniku z 艂okciami opartymi na szeroko艣膰 ramion wykonujemy ugi臋cia przedramion z gryfem sztangi trzymanej podchwytem. Podczas wykonywania 膰wiczenia ramiona i 艂okcie musz膮 przylega膰 艣ci艣le do oparcia. R贸b wdech przy opuszczaniu i wydech przy uginaniu przedramion.

UGINANIE POJEDYNCZEGO RAMIENIA W PODPORZE

膯wiczenie to wykonujemy w pozycji siedz膮cej opieraj膮c 艂okie膰 r臋ki obci膮偶onej sztangielk膮 o wewn臋trzna cz臋艣膰 kolana. Druga r臋ka wsparta jest na udzie drugiej nogi. R臋ka ze sztangielk膮 trzymana jest w pionie tj. 艂okie膰 i bark znajduj膮 si臋 nad sztangielk膮. Z tej pozycji wykonujemy uginanie w stawie 艂okciowym do momentu kiedy sztangielka znajduje si臋 powy偶ej kolana przed barkiem r臋ki uginaj膮cej. Najcz臋艣ciej pope艂niane b艂臋dy to: odchylanie ramienia do ty艂u, przesuwanie nogi do przodu lub ty艂u, przesuwanie lub odrywanie 艂okcia od kolana. Wdech przy opuszczaniu, wydech przy unoszeniu.

UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELK膭 W OPADZIE TU艁OWIA W PRZ脫D

膯wiczenie to wykonujemy stoj膮c w wykroku wspieraj膮c si臋 r臋ka wolna o 艂awk臋. Tu艂贸w jest u艂o偶ony r贸wnolegle do pod艂o偶a, a r臋ka trzymaj膮ca sztangielk臋 u艂o偶ona jest w pionie - tak, 偶e bark r臋ki 膰wicz膮cej jest nad sztangielk膮 i ugi臋tym 艂okciem. Podczas ca艂ego 膰wiczenia 艂okie膰 musi znajdowa膰 si臋 w pionie pod barkiem. Uginaj膮c przedrami臋 sztangielk臋 prowadzimy prostopadle do barku. Dla lepszej stabilizacji noga z przodu jest jednoimienna do 膰wicz膮cej r臋ki. Wdech przy opuszczaniu, wydech przy uginaniu.


Zdj臋cia pokazuj膮ce jak wykonywa膰 poszczeg贸lne 膰wiczenie:

      
      
      
      
      
      
    

Ocena: 6.00 (12 g艂os贸w) - Oce艅 t臋 wiadomo艣膰 -
Wersja do wydrukowania Powiadom znajomego o tej wiadomo艣ci Utw贸rz dokument .pdf z tego artyku艂u

Inne artyku艂y
28.07.2014, 16:24:07 - Wyprosty n贸g na maszynie
8.05.2014, 14:13:04 - Jak zwi臋kszy膰 efektywno艣膰 kreatyny
18.11.2013, 15:08:14 - Muskularna sylwetka - cel prawdziwego m臋偶czyzny
18.06.2013, 22:11:04 - Wisz膮cy triceps - jak pozby膰 si臋 problemu?
3.04.2013, 1:29:58 - Dieta na mas臋 - osoba o wadze 58 kg
19.03.2013, 2:46:57 - W臋glowodany po treningu
19.03.2013, 2:32:33 - Jay Cutler – trening klatki i biceps贸w
13.03.2013, 0:07:05 - Australian PRO 2013 wyniki
26.02.2013, 9:00:00 - Co je艣膰 na 艣niadanie?
25.02.2013, 23:07:35 - 膯wiczenia rozgrzewkowe i wych艂adzaj膮ce
 
Komentarze s膮 w艂asno艣ci膮 ich autor贸w. Nie ponosimy odpowiedzialno艣ci za ich tre艣膰.
Napisz komentarz
Zasady komentowania*
Komentarze zawsze s膮 zatwierdzane.
Tytu艂*
Nazwa*
Email*
Witryna WWW*
Wiadomo艣膰*
Kod potwierdzenia*
6 - 4 = ?  
Wpisz wynik wyra偶enia
Mo偶esz spr贸bowa膰 tylko: 10 razy



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2014 Kopiowanie artyku艂贸w dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materia艂u.