´╗┐ Atlas ─çwicze┼ä -- Mi─Ö┼Ťnie bicepsa - Atlas ─ćwicze┼ä - Artyku┼éy - Kulturystyka.org.pl ─ćwiczenia, Mi─Ö┼Ťnie, Trening, Fitness, Dieta

        
Kulturystyka.org.pl ─ćwiczenia, Mi─Ö┼Ťnie, Trening, Fitness, Dieta





Reklamy

Zaloguj si─Ö...
Nazwa/nick:

Hasło:

Zapami─Ötaj mnie



Zapomniałem hasła

Zarejestruj si─Ö!

Wybierz kategorię artykułów

Sprawd┼║ swoj─ů wiedz─Ö

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Ankieta
Najlepiej trenuje mi si─Ö...
Z samego rana
Przed południem
Po południu
Wieczorem
P├│┼║nym wieczorem
W weekend
 
G┼éos├│w ┼é─ůcznie: 7234
Ankieta zakończy się 15.09.2015, 20:29
Wyniki ankiet?

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Nasz profil na FB

Polecam

Polecam strony

http://testosterone.pl
Reklamy


Atlas ─çwicze┼ä -- Mi─Ö┼Ťnie bicepsa

Nades┼éany przez Hades dnia 17.01.2006, 16:20:00 (115146 ods┼éon) Wi─Öcej wiadomo┼Ťci tego samego autora
─ćwiczenie to anga┼╝uje mi─Ösie┼ä dwug┼éowy ramienia cz─Ö┼Ťciowo, gdy┼╝ bardziej oddzia┼éuje na mi─Ösie┼ä ramienno-promieniowy (le┼╝y pod mi─Ö┼Ťniem dwug┼éowym), wypychaj─ůc go do g├│ry i nadaje im kulisty pe┼ény wygl─ůd. ─ćwiczenie to nale┼╝y wykonywa─ç dok┼éadnie z pe┼énego wyprostu do maksymalnego napi─Öcia.




UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKĄ W OPADZIE TUŁOWIA W PRZÓD

─ćwiczenie to wykonujemy stoj─ůc w wykroku wspieraj─ůc si─Ö r─Öka wolna o ┼éawk─Ö. Tu┼é├│w jest u┼éo┼╝ony r├│wnolegle do pod┼éo┼╝a, a r─Öka trzymaj─ůca sztangielk─Ö u┼éo┼╝ona jest w pionie - tak, ┼╝e bark r─Öki ─çwicz─ůcej jest nad sztangielk─ů i ugi─Ötym ┼éokciem.

UGINANIE PRZEDRAMION SZTANGIELKAMI SIEDZ─äC

─ćwiczenie to wykonujemy identycznie jak w pozycji stoj─ůcej lecz na ┼éaweczce z plecami ┼Ťci┼Ťle
przylegaj─ůcymi do oparcia i ┼éokciami u┼éo┼╝onymi blisko tu┼éowia. Trzymaj─ůc wyprostowane r─Öce ze sztangielkami, pionowo wzgl─Ödem pod┼éo┼╝a, wykonujemy uginanie przedramion. Uginaj─ůc r─Öce nie nale┼╝y przesuwa─ç ┼éokci do przodu ani do ty┼éu a ┼éokcie powinny znajdowa─ç si─Ö blisko tu┼éowia.
Zaleta tego ─çwiczenia jest stabilna pozycja tu┼éowia i mo┼╝liwo┼Ť─ç regulacji oparcia, kt├│re mo┼╝emy ustawi─ç w trzech podstawowych wariantach 45, 60, 90 stopni, im mniejszy k─ůt tym trudniejsze staje si─Ö wykonanie tego ─çwiczenia, jednocze┼Ťnie uzyskujemy lepsze rozci─ůganie mi─Ö┼Ťnia dwug┼éowego ramienia.

UGINANIE POJEDYNCZEGO RAMIENIA NA WYCI─äGU

─ćwiczenie to wykonujemy identycznie jak w pozycji stoj─ůcej lecz na ┼éaweczce z plecami ┼Ťci┼Ťle przylegaj─ůcymi do oparcia i ┼éokciami u┼éo┼╝onymi blisko tu┼éowia. Trzymaj─ůc wyprostowane r─Öce ze sztangielkami, pionowo wzgl─Ödem pod┼éo┼╝a, wykonujemy uginanie przedramion. Uginaj─ůc r─Öce nie nale┼╝y przesuwa─ç ┼éokci do przodu ani do ty┼éu a ┼éokcie powinny znajdowa─ç si─Ö blisko tu┼éowia.
Zaleta tego ─çwiczenia jest stabilna pozycja tu┼éowia i mo┼╝liwo┼Ť─ç regulacji oparcia, kt├│re mo┼╝emy ustawi─ç w trzech podstawowych wariantach 45, 60, 90 stopni, im mniejszy k─ůt tym trudniejsze staje si─Ö wykonanie tego ─çwiczenia, jednocze┼Ťnie uzyskujemy lepsze rozci─ůganie mi─Ö┼Ťnia dwug┼éowego ramienia.

UGINANIE PRZEDRAMION ZE SZTANGIELKAMI W UCHWYCIE MŁOTKOWYM

─ćwiczenie to anga┼╝uje mi─Ösie┼ä dwug┼éowy ramienia cz─Ö┼Ťciowo, gdy┼╝ bardziej oddzia┼éuje na mi─Ösie┼ä ramienno-promieniowy (le┼╝y pod mi─Ö┼Ťniem dwug┼éowym), wypychaj─ůc go do g├│ry i nadaje im kulisty pe┼ény wygl─ůd. ─ćwiczenie to nale┼╝y wykonywa─ç dok┼éadnie z pe┼énego wyprostu do maksymalnego napi─Öcia. ┼üokcie nale┼╝y podczas ca┼éego ruchu trzyma─ç blisko tu┼éowia nie cofaj─ůc ich do ty┼éu, ani nie wysuwaj─ůc do przodu. D┼éo─ů u┼éo┼╝ona na sztangielkach jest tak, aby kciuk wskazywa┼é g├│r─Ö.

UGINANIE PRZEDRAMION NA MODLITEWNIKU ZE SZTANG─ä

W pozycji na modlitewniku z ┼éokciami opartymi na szeroko┼Ť─ç ramion wykonujemy ugi─Öcia przedramion z gryfem sztangi trzymanej podchwytem. Podczas wykonywania ─çwiczenia ramiona i ┼éokcie musz─ů przylega─ç ┼Ťci┼Ťle do oparcia. R├│b wdech przy opuszczaniu i wydech przy uginaniu przedramion.

UGINANIE POJEDYNCZEGO RAMIENIA W PODPORZE

─ćwiczenie to wykonujemy w pozycji siedz─ůcej opieraj─ůc ┼éokie─ç r─Öki obci─ů┼╝onej sztangielk─ů o wewn─Ötrzna cz─Ö┼Ť─ç kolana. Druga r─Öka wsparta jest na udzie drugiej nogi. R─Öka ze sztangielk─ů trzymana jest w pionie tj. ┼éokie─ç i bark znajduj─ů si─Ö nad sztangielk─ů. Z tej pozycji wykonujemy uginanie w stawie ┼éokciowym do momentu kiedy sztangielka znajduje si─Ö powy┼╝ej kolana przed barkiem r─Öki uginaj─ůcej. Najcz─Ö┼Ťciej pope┼éniane b┼é─Ödy to: odchylanie ramienia do ty┼éu, przesuwanie nogi do przodu lub ty┼éu, przesuwanie lub odrywanie ┼éokcia od kolana. Wdech przy opuszczaniu, wydech przy unoszeniu.

UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKĄ W OPADZIE TUŁOWIA W PRZÓD

─ćwiczenie to wykonujemy stoj─ůc w wykroku wspieraj─ůc si─Ö r─Öka wolna o ┼éawk─Ö. Tu┼é├│w jest u┼éo┼╝ony r├│wnolegle do pod┼éo┼╝a, a r─Öka trzymaj─ůca sztangielk─Ö u┼éo┼╝ona jest w pionie - tak, ┼╝e bark r─Öki ─çwicz─ůcej jest nad sztangielk─ů i ugi─Ötym ┼éokciem. Podczas ca┼éego ─çwiczenia ┼éokie─ç musi znajdowa─ç si─Ö w pionie pod barkiem. Uginaj─ůc przedrami─Ö sztangielk─Ö prowadzimy prostopadle do barku. Dla lepszej stabilizacji noga z przodu jest jednoimienna do ─çwicz─ůcej r─Öki. Wdech przy opuszczaniu, wydech przy uginaniu.


Zdj─Öcia pokazuj─ůce jak wykonywa─ç poszczeg├│lne ─çwiczenie:

      
      
      
      
      
      
    

Ocena: 6.00 (12 g┼éos├│w) - Oce┼ä t─Ö wiadomo┼Ť─ç -

 
Komentarze s─ů w┼éasno┼Ťci─ů ich autor├│w. Nie ponosimy odpowiedzialno┼Ťci za ich tre┼Ť─ç.
Napisz komentarz
Zasady komentowania*
Komentarze zawsze s─ů zatwierdzane.
Tytuł*
Nazwa*
Email*
Witryna WWW*
Wiadomo┼Ť─ç*
Kod potwierdzenia*
6 - 5 = ?  
Wpisz wynik wyra┼╝enia
Mo┼╝esz spr├│bowa─ç tylko: 10 razy



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2014 Kopiowanie artyku┼é├│w dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materia┼éu.