user pass
Kulturystyka.org.pl 膯wiczenia, Mi臋艣nie, Trening, Fitness, Dieta



Wybierz kategori臋 artyku艂贸w

Reklamy


Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Ankieta
Najlepiej trenuje mi si臋...
Z samego rana
Przed po艂udniem
Po po艂udniu
Wieczorem
P贸藕nym wieczorem
W weekend
 
G艂os贸w 艂膮cznie: 6730
Ankieta zako艅czy si臋 15.09.2015, 20:29
Wyniki ankiet?

Reklamy

Plany treningowe i tabele

http://testosterone.pl
Reklamy


Tomasz Bobrowski - wywiad i zdj臋cia

Nades艂any przez Hades dnia 17.01.2006, 22:20:00 (31718 ods艂on) Wi臋cej wiadomo艣ci tego samego autora
Przedstawiam wywiad jaki przeprowadzi艂am z Tomkiem Bobrowskim - Medalist膮 Mistrzostw Polski w kulturystyce specjalnie dla wszystkich odwiedzaj膮cych serwis www.kulturystyka.org.pl. Je偶eli chcesz si臋 dowiedzie膰 jak odpowiada艂 na pytania przeczytaj ten bardzo ciekawy artyku艂.

Do bogatego dorobku sportowego Tomasza mo偶na zaliczy膰 m.in. uzyskanie pierwszego miejsca w XVIII Og贸lnopolskich Zawodach Kulturystycznych S艁UPSK 2004 w kategorii senior贸w do 90 kg oraz zwyci臋stwo w Debiutach Kulturystycznych w 2003 roku w bardzo silnie obsadzonej kategorii do 80kg.

W ubieg艂膮 niedziel臋 tj. 10 maja 2004 roku w Mistrzostwach Polski w Fitness i Kulturystyce Tomasz Bobrowski zaj膮艂 trzecie miejsce w kategorii senior贸w do 87,5 kg. Zdobywaj膮c br膮zowy medal sta艂 si臋 najm艂odszym medalist膮 mistrzostw.

1. W kt贸rym roku zacz膮艂e艣/a艣 trenowa膰 kulturystyk臋 i dlaczego akurat ten sport wybra艂e艣/a艣 ?
Tomek Bobrowski:
Treningi zacz膮艂em 9 lat temu i na pocz膮tku by艂y to zaj臋cia korekcyjne gdy偶 mia艂em problemy z kr臋gos艂upem. Wiele 膰wicze艅 odbywa艂o si臋 na atlasie do 膰wicze艅 si艂owych. Po roku m贸j wygl膮d zmieni艂 si臋 nie do poznania wi臋c postanowi艂em kontynuowa膰 dalsze treningi( takie by艂y pocz膮tki), a z trening贸w si艂owych nie zrezygnowa艂em do dzi艣.

2. W jakim klubie/klubach stawia艂e艣 swoje pierwsze kroki w kulturystyce ?
T.B:
Pierwsze kroki stawia艂em w swojej piwnicy, gdzie pierwszy raz mia艂em do czynienia ze sztang膮 i sztangielkami. W p贸藕niejszym czasie zacz膮艂em 膰wiczy膰 w klubie „ Gym System” w 艁odzi, a moim trenerem by艂 i jest Andrzej Maszewski. Obecnie startuj臋 w barwach klubu „ Efekt Toru艅” a trenuj臋 w klubie „ Forma” w Tarnowie.

3. Zastanawia艂e艣 si臋 kiedy艣 nad zmian膮 dyscypliny jaka obecnie trenujesz? Je艣li tak to na jak膮 ?
T.B:
Nie my艣la艂em nigdy nad zmian膮 dyscypliny sportu, to co robi臋 obecnie jest strza艂em w dziesi膮tk臋 i w pe艂ni mnie satysfakcjonuje.

4. Co s膮dzisz o Ronniem Colemanie, czy chcia艂by艣 wygl膮da膰 tak jak on ?
T.B:
Ronnie nie jest moim idea艂em. Jest wielkim kulturyst膮, ale nie do ko艅ca o to w kulturystyce chodzi.

5. Czy trenujesz we wakacje gdy s艂o艅ce grzeje a偶 trudno oddycha膰 ?
T.B:
Oczywi艣cie w wakacje r贸wnie偶 trenuj臋. Jedyne na co mog臋 sobie pozwoli膰 to 2 tygodnie przerwy w treningach i to w艂a艣nie w okresie wakacji.

6. Jak Twoi znajomi i najbli偶si zareagowali na Twoje sukcesy ?
T.B:
Moi najbli偶si ciesz膮 si臋 z moich sukces贸w nie mniej ni偶 ja. Zawsze mocno mnie wspieraj膮 i s膮 ze mnie dumni.

7. Czy mia艂e艣 moment, w kt贸rym chcia艂e艣 zrezygnowa膰 z uprawiania kulturystyki, je艣li tak co to by艂 za moment ?
T.B:
Oczywi艣cie, 偶e mia艂em okresy za艂amania i moment, w kt贸rym chcia艂em zrezygnowa膰. Sytuacja ta by艂a spowodowana brakiem finans贸w, gdy偶 kulturystyka to bardzo drogi sport.

8. Jaka jest Twoja recepta na sukces ?
T.B:
Nie ma jakiego艣 przepisu na sukces. Ja staram si臋 robi膰 to co robi臋 jak najlepiej i ci臋偶k膮 prac膮 d膮偶y膰 do wymarzonego celu. Silna wola, du偶o samozaparcia i samodyscypliny prowadz膮 mnie do celu.

9. Czy spodziewa艂e艣 si臋 tak wysokiego miejsca na zawodach w S艂upsku ?
T.B:
Szczerze: S艂upsk to dla mnie by艂o przetarcie si臋 i sprawdzenie przed Mistrzostwami Polski, a poniewa偶 szczyt formy szykowa艂em na 2 tygodnie p贸藕niej na owe Mistrzostwa, to do ko艅ca nie wiedzia艂em jak to wyjdzie. Wygrana strasznie mnie ucieszy艂a i umocni艂a w tym co robi臋, a 2 tygodnie p贸藕niej potwierdzi艂em, 偶e pierwsze miejsce w S艂upsku nie by艂o przypadkiem.

10. Ile wa偶ysz poza sezonem ?
T.B:
Ok. 104 kg.

11. Czy stosujesz jak膮艣 specjaln膮 diet臋, je艣li tak to jak膮 ?
T.B:
Po przebudzeniu: 10 g aminokwas贸w ca艂odziennych, 1,5 g HMB, 1 g L- karnityny, 5 g L- Glutaminy, 5 g kreatyny, 1 kaps. termogenika.
Posi艂ek I: 150 g p艂atk贸w owsianych, omlet z 10 bia艂ek jaj lub 150 g p艂atk贸w z 50 g bia艂ka 90% zmiksowanych na wodzie.
Posi艂ek II: 100 g ry偶u lub 100 g makaronu razowego, 200 g piersi z kurczaka
Mi臋dzy posi艂kami II i III od偶ywka bia艂kowa 80% 35 g na wod臋
Posi艂ek III: 100 g ry偶u lub makaron razowy, 200 g piersi z kurczaka lub ryby, warzywa, multiwitaminy
Posi艂ek IV: 150 g makaronu razowego lub 150 g ry偶u, 250 g piersi z kurczaka
15 minut przed treningiem: 20 ml L- karnityny dolewam do wody, kt贸ra pij臋 na treningu, 8 g BCAA, 8 g aminokwas贸w ca艂odziennych, 1,5 g HMB, 5 g L- glutaminy, 1,5 g L- karnityny, 2 kaps. termogenika i 2 kaps. inozyny
Od razu po treningu: 8 g BCAA, 1,5 g HMB, 5 g L- glutaminy, 10 g kreatyny, 35 g od偶ywki bia艂kowej 90% (na wod臋) + 35 g carbo, witamina C 1000 mg.
Posi艂ek V: 100 g p艂atk贸w ry偶owych na wodzie lub makaron razowy, 200 g piersi z kurczaka
Posi艂ek VI: puszka tu艅czyka z 1 ca艂ym jajkiem
15 minut przed snem: 50 g od偶ywki bia艂kowej 80% ( na wod臋), 10 g aminokwas贸w ca艂odziennych, 1,5 g HMB, 10 g L- glutaminy, multiwitaminy.

12. Planujesz przej艣膰 w nied艂ugim czasie na zawodostwo czy jeszcze nie nadesz艂a na to pora ?
T.B:
Raczej mi to nie grozi, „ nie dla psa kie艂basa”. Tam ju偶 trzeba by膰 fenomenem i mie膰 strasznie du偶o kasy.

13. Jaka jest twoja ulubiona potrawa a jakiej nie cierpisz najbardziej ?
T.B:
Lubi臋 je艣膰 wszystko i du偶o, moja ulubiona potrawa to nale艣niki z bia艂ym serem oraz ry偶 z piersiami z kurczaka i z warzywami.

14. Jaki jest Tw贸j rekord w wyciskaniu sztangi le偶膮c ?
T.B:
M贸j rekord to 190 kg

15. Ile maksymalnie bierzesz kilogram贸w na przysiad ?
T.B:
Maksymalnie przysiad艂em z ci臋偶arem 200 kg

16. Jakie s膮 Twoje wymiary ?
T.B:
艁ydka- 48 cm
Uda- 72 cm
Pas- 83 cm
Klatka- ok. 130 cm
Biceps- 50 cm

17. Na rozwini臋cie jakiej partii mi臋艣niowej k艂adziesz najwi臋kszy nacisk ?
T.B:
Obecnie staram si臋 poprawi膰 najszerszy grzbietu i nogi (czworog艂owy)

18. Co s膮dzisz o sterydach ?
T.B:
Sterydy? By艂y, s膮 i b臋d膮! A to czy kto艣 ich u偶ywa to wy艂膮cznie jego sprawa, ka偶dy ma sw贸j rozum. Osobi艣cie jestem przeciwny stosowania steryd贸w.

19. Czy kiedykolwiek stosowa艂e艣 suplementy - jakie ?
T.B:
Stosuj臋 suplementy wszelkiego rodzaju i to bardzo du偶o. Podstaw膮 dla mnie od kt贸rych nigdy nie odchodz臋 to: bia艂ko, Glutamina, Kreatyna, Aminokwasy.

20. Co m贸g艂by艣 powiedzie膰 m艂odym, zapalonym kulturystom, jakie wskaz贸wki im da膰 ?
T.B:
Napale艅c贸w jest wielu, ale kulturystyka to sport tylko dla napale艅c贸w z g艂ow膮 i du偶膮 cierpliwo艣ci膮, bo wszystko co osi膮gamy w tym sporcie to bardzo ma艂ymi krokami. Wiec trenujcie ostro, trzymajcie si臋 podstawowych zasad, a sukces na kt贸ry czekamy przyjdzie niespodziewanie. 呕ycz臋 wszystkim wytrwa艂o艣ci w treningach.

Tomek obieca艂, 偶e jak tylko znajdzie woln膮 chwil臋 w swoim napi臋tym grafiku to wpadnie do nas na stron臋 i porozmawia ze wszystkimi na chacie. Wchodzcie codziennie na stron臋 to na pewno nic Ci臋 nie ominie.

Galeria zdj臋膰 Tomka:


Ocena: 8.00 (7 g艂os贸w) - Oce艅 t臋 wiadomo艣膰 -
Wersja do wydrukowania Powiadom znajomego o tej wiadomo艣ci Utw贸rz dokument .pdf z tego artyku艂u

Inne artyku艂y
28.07.2014, 16:24:07 - Wyprosty n贸g na maszynie
8.05.2014, 14:13:04 - Jak zwi臋kszy膰 efektywno艣膰 kreatyny
18.11.2013, 15:08:14 - Muskularna sylwetka - cel prawdziwego m臋偶czyzny
18.06.2013, 22:11:04 - Wisz膮cy triceps - jak pozby膰 si臋 problemu?
3.04.2013, 1:29:58 - Dieta na mas臋 - osoba o wadze 58 kg
19.03.2013, 2:46:57 - W臋glowodany po treningu
19.03.2013, 2:32:33 - Jay Cutler – trening klatki i biceps贸w
13.03.2013, 0:07:05 - Australian PRO 2013 wyniki
26.02.2013, 9:00:00 - Co je艣膰 na 艣niadanie?
25.02.2013, 23:07:35 - 膯wiczenia rozgrzewkowe i wych艂adzaj膮ce
 
Komentarze s膮 w艂asno艣ci膮 ich autor贸w. Nie ponosimy odpowiedzialno艣ci za ich tre艣膰.
Napisz komentarz
Zasady komentowania*
Komentarze zawsze s膮 zatwierdzane.
Tytu艂*
Nazwa*
Email*
Witryna WWW*
Wiadomo艣膰*
Kod potwierdzenia*
9 - 4 = ?  
Wpisz wynik wyra偶enia
Mo偶esz spr贸bowa膰 tylko: 10 razy



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2014 Kopiowanie artyku艂贸w dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materia艂u.