´╗┐ Arnold Schwarzenegger Trening Biceps├│w - Treningi Mistrz├│w - Artyku┼éy - Kulturystyka.org.pl ─ćwiczenia, Mi─Ö┼Ťnie, Trening, Fitness, Dieta

        
Kulturystyka.org.pl ─ćwiczenia, Mi─Ö┼Ťnie, Trening, Fitness, Dieta





Reklamy

Zaloguj si─Ö...
Nazwa/nick:

Hasło:

Zapami─Ötaj mnie



Zapomniałem hasła

Zarejestruj si─Ö!

Wybierz kategorię artykułów

Sprawd┼║ swoj─ů wiedz─Ö

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Ankieta
Najlepiej trenuje mi si─Ö...
Z samego rana
Przed południem
Po południu
Wieczorem
P├│┼║nym wieczorem
W weekend
 
G┼éos├│w ┼é─ůcznie: 7186
Ankieta zakończy się 15.09.2015, 20:29
Wyniki ankiet?

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Nasz profil na FB

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy


Arnold Schwarzenegger Trening Biceps├│w

Nades┼éany przez Hades dnia 19.08.2007, 18:49:11 (30243 ods┼éon) Wi─Öcej wiadomo┼Ťci tego samego autora
Odpowied┼║ na pytanie, kto ma najlepsze bicepsy w historii kulturystyki, jest bardzo ┼éatwo. To oczywi┼Ťcie Arnold Schwarzenegger, najlepszy kulturysta wszechczas├│w. Nikomu innemu nie uda┼éo si─Ö po┼é─ůczy─ç w takim stopniu jak Arnoldowi ogromnych wymiar├│w z fantastycznymi kszta┼étami.




Bicepsy Schwarzeneggera do dzisiaj pozostaj─ů wzorem dla ogromnej rzeszy fan├│w kulturystyki. Arnold zawdzi─Öcza je metodologicznemu podej┼Ťciu do ich treningu, kt├│rego g┼é├│wnymi zasadami by┼éo urozmaicenie i intensywno┼Ť─ç ─çwicze┼ä.

Jego uk┼éad ─çwicze┼ä na bicepsy jest nast─Öpuj─ůcy:
1) Uginanie r─ůk ze sztang─ů 5 - 8 x 15
2) Uginanie r─ůk ze sztangielkami na skosie 5 - 8 x 8 - 12
3) Uginanie r─Öki w podporze 5x10
4) Naprzemianstronne uginanie r─ůk ze sztangielkami stoj─ůc 5x10

Naturalnie wiadomo ┼╝e plan treningowy to sprawa indywidualna i nie dla ka┼╝dego ten plan jest dobry i wymaga na pewno poprawek i modyfikacji ze wzgl─Ödu np. na starz do┼Ťwiadczenie czy te┼╝ mo┼╝liwo┼Ťci danego osobnika co te┼╝ dotyczy wszystkich pozosta┼éych plan├│w

5 technicznych reguł Arnolda na bicepsy:

1 Urozmaicenie - stosuj wymiennie sztang─Ö, sztangielki i wyci─ůgi

2 Izolowanie - kiedy ─çwiczysz bicepsy, nie pomagaj sobie barkami, do┼éem grzbietu lub innymi grupami mi─Ö┼Ťni i nie ko┼éysz ci─Ö┼╝arem

3 Pe┼ény zakres ruchu - ruch ci─Ö┼╝aru powinien by─ç kontrolowany i jednocze┼Ťnie ca┼ékowity, chyba ┼╝e ─çwiczysz wyj─ůtkowo intensywnie

4 Znajd┼║ w┼éa┼Ťciwy tor - w ka┼╝dym ruchu staraj si─Ö zlokalizowa─ç jego naturalna lini─Ö motoryczn─ů

5 Ca┼ékowita koncentracja - nie pozwalaj swojemu umys┼éowi "w─Ödrowa─ç" podczas treningu, skup si─Ö tylko na wykonywanym ruchu i tym, co czujesz w mi─Ö┼Ťniach

Uwagi Arnolda:

1 Podczas treningu biceps├│w wyobra┼╝am sobie, ┼╝e moje ramiona puchn─ů i wype┼éniaj─ů ca┼é─ů przestrze┼ä. Gdy wyobrazisz sobie bicepsy jak g├│ry, gdzie nie ma ┼╝adnych ogranicze┼ä wzrostu, masz szans─Ö przej┼Ť─ç poza normalne psychiczne bariery, kt├│re pod┼Ťwiadomie stawiaj─ů granic─Ö w rozwoju biceps├│w

2 Naucz si─Ö wykonywa─ç supinacj─Ö, kt├│ra polega na obracaniu d┼éoni na zewn─ůtrz przy wykonywaniu ugina┼ä ze sztangielkami. W szczytowym punkcie ruchu twoje bicepsy powinny by─ç ca┼ékowicie napi─Öte, a d┼éonie mo┼╝liwie maksymalnie skr─Öcone na zewn─ůtrz. Tylko dzi─Öki supinacji mo┼╝esz rozwin─ů─ç ogromne bicepsy

3 Oszukane uginania r─ůk ze sztang─ů s─ů najlepsze na zwi─Ökszenie ich masy. ─ćwiczenie rozpoczynam w pozycji, w kt├│rej trzymam sztang─Ö na szeroko┼Ť─ç bark├│w i opieram j─ů o uda. lekkim zamachem tu┼éowia wprawiam sztang─Ö w ruch i w ten spos├│b, je┼Ťli jestem skoncentrowany, mog─Ö przej┼Ť─ç przez ka┼╝dy martwy punkt ruchu. W szczytowym punkcie ruchu osi─ůgam pe┼éne napi─Öcie biceps├│w. Nast─Öpnie powoli rozpoczynam opuszczanie sztangi do pozycji wyj┼Ťciowej.
Ocena: 10.00 (1 g┼éos) - Oce┼ä t─Ö wiadomo┼Ť─ç -

 
Komentarze s─ů w┼éasno┼Ťci─ů ich autor├│w. Nie ponosimy odpowiedzialno┼Ťci za ich tre┼Ť─ç.
Napisz komentarz
Zasady komentowania*
Komentarze zawsze s─ů zatwierdzane.
Tytuł*
Nazwa*
Email*
Witryna WWW*
Wiadomo┼Ť─ç*
Kod potwierdzenia*
0 + 8 = ?  
Wpisz wynik wyra┼╝enia
Mo┼╝esz spr├│bowa─ç tylko: 10 razy



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2014 Kopiowanie artyku┼é├│w dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materia┼éu.