user pass
Kulturystyka.org.pl 膯wiczenia, Mi臋艣nie, Trening, Fitness, Dieta



Wybierz kategori臋 artyku艂贸w

Reklamy


Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Ankieta
Najlepiej trenuje mi si臋...
Z samego rana
Przed po艂udniem
Po po艂udniu
Wieczorem
P贸藕nym wieczorem
W weekend
 
G艂os贸w 艂膮cznie: 6769
Ankieta zako艅czy si臋 15.09.2015, 20:29
Wyniki ankiet?

Reklamy

Plany treningowe i tabele

http://testosterone.pl
Reklamy


Arnold Schwarzenegger Trening Biceps贸w

Nades艂any przez Hades dnia 19.08.2007, 18:49:11 (30187 ods艂on) Wi臋cej wiadomo艣ci tego samego autora
Odpowied藕 na pytanie, kto ma najlepsze bicepsy w historii kulturystyki, jest bardzo 艂atwo. To oczywi艣cie Arnold Schwarzenegger, najlepszy kulturysta wszechczas贸w. Nikomu innemu nie uda艂o si臋 po艂膮czy膰 w takim stopniu jak Arnoldowi ogromnych wymiar贸w z fantastycznymi kszta艂tami.

Bicepsy Schwarzeneggera do dzisiaj pozostaj膮 wzorem dla ogromnej rzeszy fan贸w kulturystyki. Arnold zawdzi臋cza je metodologicznemu podej艣ciu do ich treningu, kt贸rego g艂贸wnymi zasadami by艂o urozmaicenie i intensywno艣膰 膰wicze艅.

Jego uk艂ad 膰wicze艅 na bicepsy jest nast臋puj膮cy:
1) Uginanie r膮k ze sztang膮 5 - 8 x 15
2) Uginanie r膮k ze sztangielkami na skosie 5 - 8 x 8 - 12
3) Uginanie r臋ki w podporze 5x10
4) Naprzemianstronne uginanie r膮k ze sztangielkami stoj膮c 5x10

Naturalnie wiadomo 偶e plan treningowy to sprawa indywidualna i nie dla ka偶dego ten plan jest dobry i wymaga na pewno poprawek i modyfikacji ze wzgl臋du np. na starz do艣wiadczenie czy te偶 mo偶liwo艣ci danego osobnika co te偶 dotyczy wszystkich pozosta艂ych plan贸w

5 technicznych regu艂 Arnolda na bicepsy:

1 Urozmaicenie - stosuj wymiennie sztang臋, sztangielki i wyci膮gi

2 Izolowanie - kiedy 膰wiczysz bicepsy, nie pomagaj sobie barkami, do艂em grzbietu lub innymi grupami mi臋艣ni i nie ko艂ysz ci臋偶arem

3 Pe艂ny zakres ruchu - ruch ci臋偶aru powinien by膰 kontrolowany i jednocze艣nie ca艂kowity, chyba 偶e 膰wiczysz wyj膮tkowo intensywnie

4 Znajd藕 w艂a艣ciwy tor - w ka偶dym ruchu staraj si臋 zlokalizowa膰 jego naturalna lini臋 motoryczn膮

5 Ca艂kowita koncentracja - nie pozwalaj swojemu umys艂owi "w臋drowa膰" podczas treningu, skup si臋 tylko na wykonywanym ruchu i tym, co czujesz w mi臋艣niach

Uwagi Arnolda:

1 Podczas treningu biceps贸w wyobra偶am sobie, 偶e moje ramiona puchn膮 i wype艂niaj膮 ca艂膮 przestrze艅. Gdy wyobrazisz sobie bicepsy jak g贸ry, gdzie nie ma 偶adnych ogranicze艅 wzrostu, masz szans臋 przej艣膰 poza normalne psychiczne bariery, kt贸re pod艣wiadomie stawiaj膮 granic臋 w rozwoju biceps贸w

2 Naucz si臋 wykonywa膰 supinacj臋, kt贸ra polega na obracaniu d艂oni na zewn膮trz przy wykonywaniu ugina艅 ze sztangielkami. W szczytowym punkcie ruchu twoje bicepsy powinny by膰 ca艂kowicie napi臋te, a d艂onie mo偶liwie maksymalnie skr臋cone na zewn膮trz. Tylko dzi臋ki supinacji mo偶esz rozwin膮膰 ogromne bicepsy

3 Oszukane uginania r膮k ze sztang膮 s膮 najlepsze na zwi臋kszenie ich masy. 膯wiczenie rozpoczynam w pozycji, w kt贸rej trzymam sztang臋 na szeroko艣膰 bark贸w i opieram j膮 o uda. lekkim zamachem tu艂owia wprawiam sztang臋 w ruch i w ten spos贸b, je艣li jestem skoncentrowany, mog臋 przej艣膰 przez ka偶dy martwy punkt ruchu. W szczytowym punkcie ruchu osi膮gam pe艂ne napi臋cie biceps贸w. Nast臋pnie powoli rozpoczynam opuszczanie sztangi do pozycji wyj艣ciowej.
Ocena: 10.00 (1 g艂os) - Oce艅 t臋 wiadomo艣膰 -
Wersja do wydrukowania Powiadom znajomego o tej wiadomo艣ci Utw贸rz dokument .pdf z tego artyku艂u

 
Komentarze s膮 w艂asno艣ci膮 ich autor贸w. Nie ponosimy odpowiedzialno艣ci za ich tre艣膰.
Napisz komentarz
Zasady komentowania*
Komentarze zawsze s膮 zatwierdzane.
Tytu艂*
Nazwa*
Email*
Witryna WWW*
Wiadomo艣膰*
Kod potwierdzenia*
6 + 6 = ?  
Wpisz wynik wyra偶enia
Mo偶esz spr贸bowa膰 tylko: 10 razy



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2014 Kopiowanie artyku艂贸w dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materia艂u.