´╗┐ Trening Obwodowy - Trening w kulturystyce - Artyku┼éy - Kulturystyka.org.pl ─ćwiczenia, Mi─Ö┼Ťnie, Trening, Fitness, Dieta

        
Kulturystyka.org.pl ─ćwiczenia, Mi─Ö┼Ťnie, Trening, Fitness, Dieta





Reklamy

Zaloguj si─Ö...
Nazwa/nick:

Hasło:

Zapami─Ötaj mnie



Zapomniałem hasła

Zarejestruj si─Ö!

Wybierz kategorię artykułów

Sprawd┼║ swoj─ů wiedz─Ö

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Ankieta
Najlepiej trenuje mi si─Ö...
Z samego rana
Przed południem
Po południu
Wieczorem
P├│┼║nym wieczorem
W weekend
 
G┼éos├│w ┼é─ůcznie: 7208
Ankieta zakończy się 15.09.2015, 20:29
Wyniki ankiet?

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Nasz profil na FB

Polecam

Polecam strony

http://testosterone.pl
Reklamy


Trening Obwodowy

Nades┼éany przez Hades dnia 4.06.2008, 16:50:04 (12224 ods┼éon) Wi─Öcej wiadomo┼Ťci tego samego autora
Tego typu form─Ö treningu stosuje si─Ö nie tylko u pocz─ůtkowych kulturyst├│w ale r├│wnie┼╝ u zaawansowanych. Trening obwodowy dobrze jest stosowa─ç codziennie na rozgrzewk─Ö. Pomaga on w uj─Ödrnianiu cia┼éa i wypracowywaniu lepszej definicji mi─Ö┼Ťni nie zmniejszaj─ůc wagi cia┼éa! Trening obwodowy nie zwi─Öksza si┼éy i i wagi u ─çwicz─ůcych.




Trening obwodowy sk┼éada si─Ö z 8-12 ─çwicze┼ä ustawionych w obwodzie anga┼╝uj─ůcych inne grupy mi─Ö┼Ťniowe. Przeci─Ötny czas trwania ka┼╝dego z ─çwicze┼ä wynosi od 20 do 40 sekund. W ka┼╝dym ─çwiczeniu wykonujemy maksymaln─ů ilo┼Ť─ç powt├│rze┼ä. ─ćwiczymy bez przerw. Stosujemy jedynie przerwy pi─Öciominutowe po wykonaniu obwodu. Podczas jednej sesji treningowej powtarzamy obwody 2-3 razy. Obci─ů┼╝enie powinno wynosi─ç od 40% do 50% mo┼╝liwo┼Ťci ─çwicz─ůcego.

Tego typu form─Ö treningu stosuje si─Ö nie tylko u pocz─ůtkowych kulturyst├│w ale r├│wnie┼╝ u zaawansowanych. Trening obwodowy dobrze jest stosowa─ç codziennie na rozgrzewk─Ö. Pomaga on w uj─Ödrnianiu cia┼éa i wypracowywaniu lepszej definicji mi─Ö┼Ťni nie zmniejszaj─ůc wagi cia┼éa! Trening obwodowy nie zwi─Öksza si┼éy i i wagi u ─çwicz─ůcych. Trudno jest si─Ö tego spodziewa─ç je┼Ťli si─Ö ─çwiczy na poziomie 40-50% maksymalnych obci─ů┼╝e┼ä w por├│wnaniu z obci─ů┼╝eniami si─Ögaj─ůcymi a┼╝ 90% stosowanymi w klasycznym treningu si┼éowym.

“U ─ćwicz─ůcych poddanych cyklowi treningu obwodowego stwierdzono przyrost suchej masy mi─Ö┼Ťniowej (1-3%) oraz spadek poziomu tkanki t┼éuszczowej (1-3%), przy niezmiennej wadze cia┼éa. Trening obwodowy mo┼╝e wi─Öc by─ç warto┼Ťciowym narz─Ödziem dla os├│b pragn─ůcych uj─Ödrni─ç swoje cia┼éo przy sta┼éej wadze, np fitnesek. Tutaj trening obwodowy wypada korzystniej od treningu aerobowego, kt├│ry poci─ůga za sob─ů zar├│wno redukcj─Ö tkanki t┼éuszczowej jak i redukcj─Ö og├│lnej masy cia┼éa, nie zmieniaj─ůc jego sk┼éadu”

Bibliografia:
“Trening obwodowy, teoria z lamusa czy ciekawa alternatywa?” Kulturystyka i fitness nr 12 Grudzie┼ä 2004
Ocena: 0.00 (0 g┼éos├│w) - Oce┼ä t─Ö wiadomo┼Ť─ç -

 
Komentarze s─ů w┼éasno┼Ťci─ů ich autor├│w. Nie ponosimy odpowiedzialno┼Ťci za ich tre┼Ť─ç.
Napisz komentarz
Zasady komentowania*
Komentarze zawsze s─ů zatwierdzane.
Tytuł*
Nazwa*
Email*
Witryna WWW*
Wiadomo┼Ť─ç*
Kod potwierdzenia*
0 + 8 = ?  
Wpisz wynik wyra┼╝enia
Mo┼╝esz spr├│bowa─ç tylko: 10 razy



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2014 Kopiowanie artyku┼é├│w dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materia┼éu.