Mięśnie Kegla - Ćwiczenia dla mężczyzn - Ciekawostki - Artykuły - Kulturystyka.org.pl Ćwiczenia, Mięśnie, Trening, Fitness, Dieta

        
Kulturystyka.org.pl Ćwiczenia, Mięśnie, Trening, Fitness, Dieta






Reklamy

Zaloguj się...
Nazwa/nick:

Hasło:

Zapamiętaj mnie



Zapomniałem hasła

Zarejestruj się!

Reklama

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Ankieta
Najlepiej trenuje mi się...
Z samego rana
Przed południem
Po południu
Wieczorem
Późnym wieczorem
W weekend
 
Głosów łącznie: 8009
Ankieta zakończy się 15.09.2015, 20:29
Wyniki ankiet?

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Nasz profil na FB

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy


Mięśnie Kegla - Ćwiczenia dla mężczyzn

Nadesłany przez Hades dnia 28.06.2011, 18:13:51 (40130 odsłon) Więcej wiadomości tego samego autora
Ćwiczenia mają na celu wzmocnienie i naukę kontrolowania mięśni dna miednicy, zwanych czasem mięśniami Kegla. Jest to szczególny mięsień, który pomaga w utrzymaniu erekcji, dzięki czemu kobiety odczuwają większą satysfakcję seksualną. W tym artykule przedstawiamy ćwiczenia mięśni Kegla dla mężczyzn.




Regularne i częste wykonywanie ćwiczenia daje widoczną poprawę po 4-6 tygodniach treningu. Dzięki takim ćwiczeniom poprawisz swoją kondycję seksualną ( dłuższa erekcja ), pozbędziesz się problemów z wysiłkowym nietrzymaniem moczu.

Poniżej przedstawiamy bardzo skuteczne ćwiczenie mięśni Kegla dla mężczyzn.

1. Ściśnij mięsień zwieracza odbytu znajdujący się pomiędzy kością łonową i kością ogonową tak mocno jak tylko możesz
2. Przytrzymaj przez około 3 do 5 sekund , następnie rozluźnij ten mięsień.
3. Po 5 sekundach relaksu, ściśnij mięsień jeszcze przez 3 do 5 sekund.

To zadanie powinno być wykonywane w sposób ciągły, do momenty gdy poczujesz, że mięsień jest już zmęczony.

Ocena: 10.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość -

 
Komentarze są własnością ich autorów. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Napisz komentarz
Zasady komentowania*
Komentarze zawsze są zatwierdzane.
Tytuł*
Nazwa*
Email*
Witryna WWW*
Wiadomość*
Kod potwierdzenia*
6 - 5 = ?  
Wpisz wynik wyrażenia
Możesz spróbować tylko: 10 razy



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2014 Kopiowanie artykułów dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materiału.