user pass
Kulturystyka.org.pl 膯wiczenia, Mi臋艣nie, Trening, Fitness, Dieta



Wybierz kategori臋 artyku艂贸w

Reklamy


Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Ankieta
Najlepiej trenuje mi si臋...
Z samego rana
Przed po艂udniem
Po po艂udniu
Wieczorem
P贸藕nym wieczorem
W weekend
 
G艂os贸w 艂膮cznie: 6744
Ankieta zako艅czy si臋 15.09.2015, 20:29
Wyniki ankiet?

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Reklamy


Mi臋艣nie Kegla - 膯wiczenia dla m臋偶czyzn

Nades艂any przez Hades dnia 28.06.2011, 18:13:51 (39240 ods艂on) Wi臋cej wiadomo艣ci tego samego autora
膯wiczenia maj膮 na celu wzmocnienie i nauk臋 kontrolowania mi臋艣ni dna miednicy, zwanych czasem mi臋艣niami Kegla. Jest to szczeg贸lny mi臋sie艅, kt贸ry pomaga w utrzymaniu erekcji, dzi臋ki czemu kobiety odczuwaj膮 wi臋ksz膮 satysfakcj臋 seksualn膮. W tym artykule przedstawiamy 膰wiczenia mi臋艣ni Kegla dla m臋偶czyzn.

Regularne i cz臋ste wykonywanie 膰wiczenia daje widoczn膮 popraw臋 po 4-6 tygodniach treningu. Dzi臋ki takim 膰wiczeniom poprawisz swoj膮 kondycj臋 seksualn膮 ( d艂u偶sza erekcja ), pozb臋dziesz si臋 problem贸w z wysi艂kowym nietrzymaniem moczu.

Poni偶ej przedstawiamy bardzo skuteczne 膰wiczenie mi臋艣ni Kegla dla m臋偶czyzn.

1. 艢ci艣nij mi臋sie艅 zwieracza odbytu znajduj膮cy si臋 pomi臋dzy ko艣ci膮 艂onow膮 i ko艣ci膮 ogonow膮 tak mocno jak tylko mo偶esz
2. Przytrzymaj przez oko艂o 3 do 5 sekund , nast臋pnie rozlu藕nij ten mi臋sie艅.
3. Po 5 sekundach relaksu, 艣ci艣nij mi臋sie艅 jeszcze przez 3 do 5 sekund.

To zadanie powinno by膰 wykonywane w spos贸b ci膮g艂y, do momenty gdy poczujesz, 偶e mi臋sie艅 jest ju偶 zm臋czony.

Ocena: 10.00 (1 g艂os) - Oce艅 t臋 wiadomo艣膰 -
Wersja do wydrukowania Powiadom znajomego o tej wiadomo艣ci Utw贸rz dokument .pdf z tego artyku艂u

Inne artyku艂y
28.07.2014, 16:24:07 - Wyprosty n贸g na maszynie
8.05.2014, 14:13:04 - Jak zwi臋kszy膰 efektywno艣膰 kreatyny
18.11.2013, 15:08:14 - Muskularna sylwetka - cel prawdziwego m臋偶czyzny
18.06.2013, 22:11:04 - Wisz膮cy triceps - jak pozby膰 si臋 problemu?
3.04.2013, 1:29:58 - Dieta na mas臋 - osoba o wadze 58 kg
19.03.2013, 2:46:57 - W臋glowodany po treningu
19.03.2013, 2:32:33 - Jay Cutler – trening klatki i biceps贸w
13.03.2013, 0:07:05 - Australian PRO 2013 wyniki
26.02.2013, 9:00:00 - Co je艣膰 na 艣niadanie?
25.02.2013, 23:07:35 - 膯wiczenia rozgrzewkowe i wych艂adzaj膮ce
 
Komentarze s膮 w艂asno艣ci膮 ich autor贸w. Nie ponosimy odpowiedzialno艣ci za ich tre艣膰.
Napisz komentarz
Zasady komentowania*
Komentarze zawsze s膮 zatwierdzane.
Tytu艂*
Nazwa*
Email*
Witryna WWW*
Wiadomo艣膰*
Kod potwierdzenia*
7 + 9 = ?  
Wpisz wynik wyra偶enia
Mo偶esz spr贸bowa膰 tylko: 10 razy



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2014 Kopiowanie artyku艂贸w dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materia艂u.