user pass
Kulturystyka.org.pl Ćwiczenia, Mięśnie, Trening, Fitness, Dieta




Reklamy

Logowanie
Nazwa użytkownika:

Hasło użytkownika:


Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się teraz!

Nowość w serwisie!

Reklamy

Tabele kaloryczne

Ankieta
Dlaczego chodzisz na siłownię/fitness ?
Trenuję aby przybrać na masie
Trenuję aby zrzucić tłuszcz
Trenuję dla zdrowia
Trenuję regularnie
Trenuję rekreacyjnie
Trenuję sezonowo
Trenuję zawodowo

Wybierz ćwiczenia

Nasz profil na Facebook

Reklamy

Ćwiczenia na brzuch : Jak spalić tłuszcz z brzucha?
Napisał Hades dnia 2011/9/13 0:20:00 (43691 odsłon) Więcej wiadomości tego samego autora
Ćwiczenia na brzuch

Robienie wyłącznie ćwiczeń na płaski brzuch nic nie da jeśli brzuszek będzie obrośnięty warstwą tłuszczu. Nie oznacza to, że robienie 100 brzuszków dziennie nie da żadnych rezultatów. Oczywiście, że da, jednak nie aż tyle co ćwiczenia kardio. Ćwiczenia kardio to wszystkie te, które powodują szybszy przepływ krwi i przyśpieszają nasz oddech. Przyśpieszają one nasz metabolizm na 4 do 24 godzin.

Kardio i ćwiczenia aerobowe.
Robienie wyłącznie ćwiczeń na płaski brzuch nic nie da jeśli brzuszek będzie obrośnięty warstwą tłuszczu. Nie oznacza to, że robienie 100 brzuszków dziennie nie da żadnych rezultatów. Oczywiście, że da, jednak nie aż tyle co ćwiczenia kardio. Ćwiczenia kardio to wszystkie te, które powodują szybszy przepływ krwi i przyśpieszają nasz oddech. Przyśpieszają one nasz metabolizm na 4 do 24 godzin. Możesz biegać, pływać czy jeździć na rowerze. Aby schudnąć i mieć płaski brzuch należy wykonywać ćwiczenia kardio co najmniej 30 minut 6 razy w tygodniu. Po 2 tygodniach zwiększ czas do 45 minut a później do godziny a nawet dwóch. Po ćwiczeniach kardio wykonuj codziennie serię brzuszków.

Jedz mniej cukru i tłuszczu.
To takie proste, jednak większość z nas nie może sobie odmówić batonika czy tłustego boczku. Staraj się jeść jak najwięcej warzyw i owoców. Redukują uczucie głodu i dostarczają cennych witamin
. Zamiast jeść wieprzowinę czy wołowinę jedz kurczaka i ryby (bez skóry!). Zrezygnuj całkowicie z chleba oraz ziemniaków.

Daj sobie czas.
Chcesz mieć płaski brzuch w przeciągu 3 tygodni czy nawet 2 miesięcy? Zapomnij. Utrata tłuszczu wymaga czasu. Im szybciej schudniesz tym większy będzie efekt jo-jo. Optymalna utrata wagi to około 1kg tygodniowo. Stopniowe odchudzanie jest zdecydowanie zdrowsze a efekty długotrwałe. Odchudzanie to maraton a nie sprint!

Brzuszki
Codziennie rano wykonuj serię brzuszków. Na początku wystarczy 100. Jak już się przyzwyczaisz stopniowo zwiększaj ilość do 200-300 dziennie. Przemyśl również wykonanie
aerobicznej 6 Weidera. Aby ją wykonać trzeba wiele motywacji i samozaparcia ale efekty są rewelacyjne.

Masaż brzucha
Codziennie (np. przed zaśnięciem) wykonuj sobie masaż brzucha (głaskanie, rozcieranie, ugniatanie). Do masażu stosuj preparaty ujędrniające. Możesz wykonywać masaż również za pomocą prysznica. Mocnym strumieniem wody masuj cały brzuch. Staraj się co pewien czas zmieniać temperaturę wody, kończąc masaż wodą zimną.


źródło: www.tipy.pl

Ocena: 6.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość -

Komentarze są własnością ich autorów. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.

 Re: Jak spalić tłuszcz z brzucha?

Napisany: 2012/4/9 22:03  Zaktualizowany: 2012/4/9 22:03
czy ta seria 100 brzuszków po bieganiu należy ją wykonać w jednym ciągu czy można rozłożyć ?

 Re: Jak spalić tłuszcz z brzucha?

Napisany: 2012/4/10 17:26  Zaktualizowany: 2012/4/10 17:26

Hades

Webmaster
Zarejestrowany: 2006/1/15
Skąd: Poznań
Postów: 2986
Możesz rozłożyć... jeżeli nie jesteś w stanie wykonać w jednej serii 100 powtórzeń, zrób tyle ile zdołasz. Z tygodnia na tydzień staraj się zwiększać liczbę wykonanych brzuszków aż dojdziesz do 100.

 Re: Jak spalić tłuszcz z brzucha?

Napisany: 2012/7/17 14:43  Zaktualizowany: 2012/7/17 14:43
Po jakim czasie widać rezultaty???????

 Re: Jak spalić tłuszcz z brzucha?

Napisany: 2012/7/29 15:37  Zaktualizowany: 2012/7/29 15:37
Zgadzam się z prawie wszystkim, co jest napisane w tym artykule. Tylko 2 ale... ćwiczenia cardio należy wykonywać rano przed jedzeniem( na czczo) i w ten sposób, aby nie był to trening siłowy. Nie wykonujemy tych brzuszków przed jedzeniem, bo możemy doprowadzić do stanu katabolicznego organizmu, czyli do spalania mięśni a nie tłuszczu. Musimy robić 2 treningi dziennie. 1 cardio na czczo a 2 siłowy po jedzeniu (nie ważne o jakiej porze dnia, byle była przerwa po jedzeniu). Poza tym należy pić co najmniej 2 l czystej wody dziennie, aby usuwać z organizmu te toksyny, które spalimy. Schudłem 30 kg w ciągu 1,5 roku i dorobiłem się kaloryfera, więc wiem co mówię.

 Re: Jak spalić tłuszcz z brzucha?

Napisany: 2012/8/2 18:29  Zaktualizowany: 2012/8/2 18:29

Hades

Webmaster
Zarejestrowany: 2006/1/15
Skąd: Poznań
Postów: 2986
Dziękuję za te cenne uwagi. Gratuluję "kaloryfera"

Zapraszamy na www.cwiczenia.com.pl - Największy serwis poświęcony Ćwiczeniom Fizycznym !



Inne artykuły
2013/11/18 13:08:14 - Muskularna sylwetka - cel prawdziwego mężczyzny
2013/6/18 21:11:04 - Wiszący triceps - jak pozbyć się problemu?
2013/4/3 0:29:58 - Dieta na masę - osoba o wadze 58 kg
2013/3/19 0:46:57 - Węglowodany po treningu
2013/3/19 0:32:33 - Jay Cutler – trening klatki i bicepsów
2013/3/12 22:07:05 - Australian PRO 2013 wyniki
2013/2/26 7:00:00 - Co jeść na śniadanie?
2013/2/25 21:07:35 - Ćwiczenia rozgrzewkowe i wychładzające
2013/2/25 20:53:18 - Kai Greene – biografia
2013/2/19 0:15:51 - Sekrety masy według profesjonalistów
2013/2/17 8:00:00 - Jak trenować poprawnie klatkę piersiową
2013/2/16 13:20:18 - Jak unikać bólu pleców podczas treningu
2013/2/16 13:11:19 - Trening brzucha w domowych warunkach
2013/2/15 21:02:03 - Debiut Arnold Classic Brazil 2013
2013/1/10 1:06:13 - Odżywki w kulturystyce
2012/12/13 0:42:16 - Przygotuj mięśnie do zimowego szaleństwa!
2012/11/17 20:48:59 - Nowość! Plany treningowe i dietetyczne
2012/8/13 19:47:52 - Trening w wakacje
2012/8/11 21:52:21 - Mięśnie brzucha przodem
2012/8/11 21:50:19 - Mięsień trójgłowy ramienia bokiem




© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2013 Kopiowanie artykułów dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materiału.