Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje



Tauryna - ukryte właściwości tego powszechnie niedocenianego aminokwasu

Tauryna jest aminokwasem o wielu właściwościach, który zawiera grupę siarkową a nie karboksylową. Nie pozwól zastraszyć się temu żargonowi chemicznemu - jak za chwilę się dowiesz, tauryna jest substancją o różnych „twarzach”. Podobnie jak glutamina ma ona wszechstronne działanie i zastosowanie.

Pytanie: Jaka jest rola tauryny?

Odpowiedź: Naukowcy odkryli znaczenie tauryny w żywieniu ponad 40 lat temu. Ma ona podobne działanie do insuliny jak również bierze udział w odtruwaniu, ochronie i konserwacji białek strukturalnych w mięśniach.
Zobacz cały artykuł | 8869 bajtów więcej | Komentarze

Zestawy na spalanie tkanki tłuszczowej

1. MCT i KARNITYNA

Diety niskowęglowodanowe działają odchudzająco. Zmniejszają apetyt i powodują, że organizm przestawia się na pobieranie energii z tkanki tłuszczowej. Niestety, diety niskowęglowodanowe mogą również powodować utratę masy mięśniowej. Tu pojawia się pole do popisu dla trójglicerydów o średnich łańcuchach (MCT) i karnityny. MCT, będące unikalnym rodzajem tłuszczu, zwiększają poziom ketonów, które mogą chronić przed spalaniem mięśni. Karnityna zwiększa produkcję ketonów i pomaga oszczędzić mięśnie w inny sposób.
Zobacz cały artykuł | 2691 bajtów więcej | Komentarze

Niesamowite mięśnie brzucha w sześć tygodni

Uwielbiam trening i doskonalenie własnej sylwetki. Zawsze mam pewność, że forma moich mięśni brzucha przyjdzie na czas, bez względu na to, czy chodzi o pokazy na scenie, czy trenowanie moich klientów w klubie. Ta bezczelna pewność siebie co do własnych zdolności pozbywania się niepotrzebnej tkanki tłuszczowej, to wynik wielu lat doświadczeń metodą prób i błędów z dietą, ćwiczeniami i treningiem aerobowym. Uzupełnieniem tych empirycznych badań są moje studia w zakresie kinezjologii i fizjologii na Uniwersytecie Stanowym Michigan i obrona pracy magisterskiej. Swój specjalny plan prezentuje Laura Mak - uczestniczka konkursu Fitness Olympia.
Zobacz cały artykuł | 7824 bajtów więcej | Komentarze

Będziesz wielki - przewodnik po diecie masowca

Każdy, kto trenował na siłowni dłużej niż miesiąc w którymś momencie, wcześniej lub później ma tę myśl: „Chcę być wielki". Czynnie startujący zawodnicy poza sezonem w okresie budowania masy dochodzą do wręcz monstrualnych wymiarów, ocierając się czasem o karykaturę. Taki Jay Cutler poza sezonem waży nawet 130-150kg, przy niespełna 180cm wzrostu. Przeciętny kulturysta w czasie swojej kariery, która trwa około 10, a u zawodowców nawet dłużej bo średnio około 15-16 lat pochłania coś w okolicach 35 milionów kalorii (35 000 000). Jak zatem się odżywiać, żeby nie przytyć jak tucznik w pobliskim chlewiku tylko wyglądać do ludzi poza sezonem (w okresie robienia masy) i na dodatek skorzystać jak najwięcej.
Zobacz cały artykuł | 9412 bajtów więcej | 1 komentarz

Paliwo dla mięśni - co powinien jeść kulturysta?

Co powinieneś jeść przed treningiem na siłowni? Ile czasu powinno upłynąć od ostatniego posiłku do twojego treningu? Z czego powinien składać się ten posiłek? Są to wszystko bardzo dobre pytania, na które postaram się odpowiedzieć. Żywienie przed i po treningu odgrywa bardzo istotną rolę we wzroście masy mięśniowej, w regeneracji mięśni i ich sprawności. W rzeczywistości w miarę rozwoju nauki zajmującej się treningiem siłowym i kulturystyką coraz oczywistszym staje się, że właściwe żywienie odgrywa bardzo ważną rolę we wzroście masy mięśniowej. Z poniższego artykułu dowiecie się, co jeść przed wyczerpującym treningiem, jak również po jego zakończeniu, aby jak najszybciej się zregenerować. Uwaga: w nagrodę za wytrwałość kilka pożytecznych rad.
Zobacz cały artykuł | 9740 bajtów więcej | Komentarze

Unoszenie zgiętych nóg w zwisie na drążku


Zobacz cały artykuł | 924 bajtów więcej | Komentarze

Unoszenie wyprostowanych nóg w zwisie na drążku

Atlas ćwiczeń brzuch

Zobacz cały artykuł | 979 bajtów więcej | Komentarze

Unoszenie tułowia leżąc z uniesionymi nogami

Atlas ćwiczeń brzuch

Zobacz cały artykuł | 970 bajtów więcej | Komentarze

Unoszenie nóg leżąc z piłką między stopami

Atlas ćwiczeń brzuch

Zobacz cały artykuł | 1112 bajtów więcej | Komentarze

Unoszenie nóg w podporze na poręczach

Zobacz cały artykuł | 932 bajtów więcej | Komentarze
(1) 2 3 4 ... 94 »
Design by: XOOPS UI/UX Team