Kulturystyka.org.pl Ćwiczenia, Mięśnie, Trening, Fitness, Dieta









Reklamy

Zaloguj się...
Nazwa/nick:

Hasło:

Zapamiętaj mnie



Zapomniałem hasła

Zarejestruj się!

Reklama

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Nasz profil na FB

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy



Nadesłany przez Hades dnia 30.09.2008, 10:04:46 (34510 odsłon)
"Kaloryfer" - brzuch będący zaprzeczeniem "tatusiowego" - stanowi dla wielu bywalców siłowni główny cel. Warto wiedzieć, jakich zasad przestrzegać, by wyrobić sobie to świadectwo utraconych litrów potu.... i tłuszczyku.
Ocena: 6.00 (3 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2772 bajtów więcej | 2 komentarzy
Nadesłany przez Hades dnia 8.06.2008, 10:31:19 (21205 odsłon)
Zakwasy w medycynie sportowej to nazwa uszkodzeń tkanki mięśniowej wynikających z nadmiernego obciążenia poprzez wysiłek. Najczęściej zakwasy wynikają z mikrourazów tzw. płytki "Z" włókien mięśniowych. Przeczytaj co robić w sytuacji gdy zakwasy są bardzo dokuczliwe i nie pozwalają na kolejne treningi, jak się ich pozbyć....
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1994 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 19.01.2006, 16:20:00 (28880 odsłon)
Ćwiczenie należy do grupy ćwiczeń izolowanych. Jego celem jest maksymalne wyłączenie z pracy wszystkich mięśni poza bicepsem. Z tego względu ciężar sztangielki dobieramy bardzo rozważnie. Zbyt ciężka sztangielka zmuszałaby do wykonywania ruchów oszukanych, co koliduje z założeniami tego ćwiczenia, ponieważ część pracy przy takich ruchach przejmują inne mięśnie.
Ocena: 10.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3473 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 19.01.2006, 16:20:00 (32167 odsłon)
Stoimy w rozkroku, stopy rozstawione na szerokości ramion, ręce ze sztangielkami opuszczone w dół, grzbiety dłoni skierowane do przodu, tułów wyprostowany biodra cofnięte do tyłu. Przemienne unoszenie sztangielek przodem w górę.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2198 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 19.01.2006, 16:20:00 (29157 odsłon)
Zachowywanie w trakcie skłonów naturalnej krzywizny kręgosłupa, powoduje powstawanie dużych naprężeń w odcinku lędźwiowym, które to mogą być przyczyną kontuzji. Z tego powodu w przypadku tego ćwiczenia odstępujemy od zasady prostego grzbietu i kręgosłup wyginamy w pałąk.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3369 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 19.01.2006, 16:20:00 (40248 odsłon)
Stoimy przodem do sztangi, sztanga na stojakach, ręce na gryfie. Robimy krok do przodu i ustawiamy się tak, aby gryf sztangi spoczywał na górnej części mięśni czworobocznych. Zdejmujemy sztangę ze stojaków i robimy dwa kroki do tyłu.
Ocena: 9.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4665 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 19.01.2006, 16:20:00 (22019 odsłon)
Stoimy w lekkim rozkroku, jedna noga wysunięta, tułów pochylony nieco do przodu (ok 20°), w dłoniach lina lub specjalne paski podczepione do linki wyciągu. Unoszenie i opuszczanie ciężaru przez uginanie rąk w stawach łokciowych.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1952 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 19.01.2006, 16:20:00 (17473 odsłon)
Technika wykonywania ćwiczenia Siedzimy na ławce maszyny tułów wyprostowany plecy oparte całą powierzchnią, stopy na platformie, dłonie na uchwytach, ręce mocno zgięte w łokciach. Wyciskanie ciężaru przez prostowanie rąk.
Ocena: 2.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2327 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2016 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.