Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje



Brzuch kaloryfer

"Kaloryfer" - brzuch będący zaprzeczeniem "tatusiowego" - stanowi dla wielu bywalców siłowni główny cel. Warto wiedzieć, jakich zasad przestrzegać, by wyrobić sobie to świadectwo utraconych litrów potu.... i tłuszczyku.
Zobacz cały artykuł | 2740 bajtów więcej | 2 komentarzy

Gdy przychodzą zakwasy

Zakwasy w medycynie sportowej to nazwa uszkodzeń tkanki mięśniowej wynikających z nadmiernego obciążenia poprzez wysiłek. Najczęściej zakwasy wynikają z mikrourazów tzw. płytki "Z" włókien mięśniowych. Przeczytaj co robić w sytuacji gdy zakwasy są bardzo dokuczliwe i nie pozwalają na kolejne treningi, jak się ich pozbyć....
Zobacz cały artykuł | 1994 bajtów więcej | Komentarze

Unoszenie przedramienia na modlitewniku (Biceps)

Ćwiczenie należy do grupy ćwiczeń izolowanych. Jego celem jest maksymalne wyłączenie z pracy wszystkich mięśni poza bicepsem. Z tego względu ciężar sztangielki dobieramy bardzo rozważnie. Zbyt ciężka sztangielka zmuszałaby do wykonywania ruchów oszukanych, co koliduje z założeniami tego ćwiczenia, ponieważ część pracy przy takich ruchach przejmują inne mięśnie.
Zobacz cały artykuł | 3496 bajtów więcej | Komentarze

Unoszenie sztangielek przodem w górę (Barki)

Stoimy w rozkroku, stopy rozstawione na szerokości ramion, ręce ze sztangielkami opuszczone w dół, grzbiety dłoni skierowane do przodu, tułów wyprostowany biodra cofnięte do tyłu. Przemienne unoszenie sztangielek przodem w górę.
Zobacz cały artykuł | 2221 bajtów więcej | Komentarze

Ściąganie linki wyciągu (Brzuch)

Zachowywanie w trakcie skłonów naturalnej krzywizny kręgosłupa, powoduje powstawanie dużych naprężeń w odcinku lędźwiowym, które to mogą być przyczyną kontuzji. Z tego powodu w przypadku tego ćwiczenia odstępujemy od zasady prostego grzbietu i kręgosłup wyginamy w pałąk.
Zobacz cały artykuł | 3392 bajtów więcej | Komentarze

Przysiady ze sztangą na karku (Uda)

Stoimy przodem do sztangi, sztanga na stojakach, ręce na gryfie. Robimy krok do przodu i ustawiamy się tak, aby gryf sztangi spoczywał na górnej części mięśni czworobocznych. Zdejmujemy sztangę ze stojaków i robimy dwa kroki do tyłu.
Zobacz cały artykuł | 4688 bajtów więcej | Komentarze

Prostowanie ramion na wyciągu

Stoimy w lekkim rozkroku, jedna noga wysunięta, tułów pochylony nieco do przodu (ok 20°), w dłoniach lina lub specjalne paski podczepione do linki wyciągu. Unoszenie i opuszczanie ciężaru przez uginanie rąk w stawach łokciowych.
Zobacz cały artykuł | 1975 bajtów więcej | Komentarze

Wyciskanie ciężaru siedząc (Klata)

Technika wykonywania ćwiczenia Siedzimy na ławce maszyny tułów wyprostowany plecy oparte całą powierzchnią, stopy na platformie, dłonie na uchwytach, ręce mocno zgięte w łokciach. Wyciskanie ciężaru przez prostowanie rąk.
Zobacz cały artykuł | 2350 bajtów więcej | Komentarze
Design by: XOOPS UI/UX Team