Kulturystyka.org.pl Ćwiczenia, Mięśnie, Trening, Fitness, Dieta









Reklamy

Zaloguj się...
Nazwa/nick:

Hasło:

Zapamiętaj mnie



Zapomniałem hasła

Zarejestruj się!

Reklama

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Nasz profil na FB

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy



(1) 2 3 4 »
Nadesłany przez Hades dnia 9.03.2012, 22:50:26 (81316 odsłon)
W tym artykule zostały przedstawione różnego rodzaju odżywki domowej roboty na masę, siłę, rzeźbę, regenerujące (po treningu). Dowiedz się jak zrobić sobie koktajl proteinowy, który okaże się zbawienny dla Twoich mięśni po ciężkim treningu. Wszystkie te odżywki można w łatwy sposób przygotować samemu w domu.
Ocena: 9.00 (3 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 5802 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 13.02.2012, 15:30:38 (8760 odsłon)
Wszystkie składniki ścieramy na tarce. Ser ścieramy albo kroimy w małą kosteczkę. Tuńczyka odcedzamy, łączymy z innymi składnikami. Przyprawami jogurtem, majonezem, sola , pieprzem. Dekorujemy natka pietruszki. Gotowe! Można układać warstwami: białko - ser żółty - pół puszki tuńczyka - pół puszki kukurydzy....
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1194 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 13.02.2012, 15:18:18 (7610 odsłon)
Jajka ugotować na twardo, ostudzić, obrać ze skorupek, zetrzeć na drobnych oczkach tarki jarzynowej albo zmielić. Tuńczyka odcedzić z zalewy. Jajka i tuńczyka wymieszać, dodać majonez, jogurt, szczypiorek, cebulkę posiekaną w kostkę, doprawić pastę solą i pieprzem.
Ocena: 5.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1301 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 13.02.2012, 15:13:25 (3101 odsłon)
Łososia obieramy ze skóry, kroimy na dzwonki układamy na dużym naczyniu. Na ułożona rybę wylewamy sok cytrynowy, potem dodajemy wodę tak aby było jej na około 1,5cm. Układamy na i wokół ryby kolejno: marchewkę, cebule goździk, a na końcu posypujemy szczypta pieprzu. Całości doprowadzamy do stanu gotowania, po czym zmniejszamy ogień i przykrywamy.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1523 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 13.02.2012, 15:10:36 (7031 odsłon)
Kurczaka pokroić w kostkę i wrzucić na rozgrzaną patelnię; następnie wlać sok z puszki ananasa (zostawić 2-3 łyżki na później) tak aby mięso było w całości zanurzone w zalewie i dusić pod przykryciem ok. 15-20min. Na ostatnie 5 minut dodać rodzynki i pokrojone w kostkę 4-5 plastrów ananasa. Gdy mięso jest już miękkie odlać zalewę i pozostawić wszystko do ostygnięcia.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1437 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 7.12.2011, 20:31:20 (6049 odsłon)
Obrać cebulę, pokroić w kostkę. Naciąć wzdłuż papryczki chili, usunąć pestki, miąższ posiekać. Rozgrzać olej na patelni, podsmażyć cebulę, chili i orzeszki ziemne. Wsypać ryż, wlać szklankę wody. Doprawić solą, pieprzem i curry. Gotować 20 minut pod przykryciem. Opłukać i osuszyć tuszkę, napełnić ryżem. Spiąć otwór wykałaczkami, związać kurczaka nitką.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1875 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 7.12.2011, 20:14:44 (15000 odsłon)
Wiadomo że większość kulturystów zjada rano owsiankę co na dłuższą metę może stać się dość monotonne. Postanowiłem wnieść trochę urozmaicenia w tę monotonność dnia codziennego i wymyśliłem placki które są tak dobre że trudno jest się im oprzeć i z przyjemnością czeka się na ranek aby móc skosztować tego rarytasu.
Ocena: 5.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1167 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 7.12.2011, 20:08:58 (6892 odsłon)
To danie każdy kulturysta powinien mieć w swoim menu lub co jakiś czas je przyrządzać. Risotto pomidorowe jest nie tylko smaczne ale również pożywne dla naszego organizmu. Oliwę rozgrzać na patelni, dodać pomidory, drobno posiekaną natkę pietruszki, obrany i zmiażdżony czosnek. Całość dokładnie wymieszać. Przyprawić przyprawami po czym dusić 10 minut.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1529 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 7.12.2011, 20:02:36 (4320 odsłon)
Kolejną potrawą jaką prezentujemy Wam jest ryż po kreolsku. Danie zawiera sporą ilość węglowodanów, białka oraz witamin. Napęczniały ryż doprawić do smaku sosem sojowym, odrobiną cynamonu, wymieszać z morelami, cebulką oliwkami i orzechami, po czym rozłożyć na wcześniej wysmażonej oliwą blaszce. Ryż skropić pozostałą oliwą i zapiekać około 10 minut w temp 250 C
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1806 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 8.11.2011, 13:35:47 (16891 odsłon)
Steki to ulubione danie litewskiego kulturysty Roberta Burneiki na stałe mieszkającego w Las Vegas, znanego także jako Hardcorowy Koksu. Burneika zachęca w Internecie do trenowania kulturystyki i radzi innym, jak się żywić, aby nasz trening nie poszedł na marne. W tym artykule przeczytasz kilka sprawdzonych przepisów na różne wersje steków. Życzę smacznego.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4400 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2016 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.