Kulturystyka.org.pl Ćwiczenia, Mięśnie, Trening, Fitness, Dieta









Reklamy

Zaloguj się...
Nazwa/nick:

Hasło:

Zapamiętaj mnie



Zapomniałem hasła

Zarejestruj się!

Reklama

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Nasz profil na FB

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy



(1) 2 3 4 ... 7 »
Nadesłany przez Hades dnia 1.08.2014, 18:54:08 (7859 odsłon)
Czy naprawdę istotne jest, jakiego rodzaju tłuszcze i węglowodany spożywamy, gdy próbujemy osiągnąć idealną masę ciała? Co jest lepsze ziemniaki czy ryż? A co z różnymi tłuszczami, które jemy: czy kwasy tłuszczowe o pojedynczym nienasyconym wiązaniu są lepsze od wielonienasyconych? Czy ilość insuliny, która wydziela się pod wpływem posiłku jest istotna dla przyrostu czy utraty masy mięśniowej?
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3285 bajtów więcej | 1 komentarz
Nadesłany przez Hades dnia 18.03.2013, 22:46:57 (15764 odsłon)
Organizm osób intensywnie trenujących potrzebuje duże ilości węglowodanów (można wspomagać się odżywkami typu Carbo, lub Gainery), szczególnie w okresie 5 godzin po zakończeniu treningu. W tym pięciogodzinnym okresie najintensywniej przebiega proces budowy glikogenu. Jest to bardzo ważny proces fizjologiczny, jeżeli kulturysta spóźnia się z wyrównaniem glikogenu po treningu doprowadza do tego, że regeneracja organizmu przebiega znacznie wolniej.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1602 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 26.02.2013, 4:00:00 (48215 odsłon)
Współcześni dietetycy często powtarzają, że dobre rozpoczęcie dnia ma fundamentalne znaczenie dla samopoczucia i zdrowia. Mają przy tym na myśli zrównoważone śniadanie bez nadmiernego pośpiechu. Mimo to wiele osób każdego ranka wychodzi z domu wypiwszy tylko filiżankę kawy, a czasem zupełnie na czczo. Uprawiając kulturystykę powinieneś zwrócić szczególną uwagę na to co jesz każdego ranka.
Ocena: 10.00 (3 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1932 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 2.05.2012, 22:44:08 (17937 odsłon)
10 przykazań żywieniowych – system dietetyczny , którego zadaniem jest w sposób jak najprostszy bez zbędnego liczenia zmienić nasze nawyki żywieniowe a dzięki temu doprowadzić nas do lepszej sylwetki, bardziej muskularnej i odtłuszczonej. To czego potrzebujemy aby osiągnąć nasze cele to odpowiednie odżywianie oraz odpowiedni trening i regeneracja.
Ocena: 10.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3537 bajtów więcej | 1 komentarz
Nadesłany przez Hades dnia 28.03.2012, 15:08:48 (9784 odsłon)
Od dawna panuje powszechna opinia, że zbyt późne posiłki w ciągu dnia powodują zarówno łatwiejsze gromadzenie tłuszczu, jak też opóźniają skuteczne chudnięcie. Zazwyczaj tłumaczy się to tym, że nasz metabolizm jest wolniejszy wieczorem ze względu na obniżoną aktywność. Efekt ten jest oczywiście większy, jeśli jemy tuż przed pójściem spać.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4146 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 3.03.2012, 14:24:49 (5872 odsłon)
Zapewne nie raz przystępowałeś do treningu zmęczony i osłabiony. Pomimo szczerych chęci i ambicji, trudno ci było przełamać chwilową niedyspozycję i wkręcić mięśnie na właściwe obroty. Oczywiście przyczyn tego może być wiele, jednak najczęstszym powodem osłabienia fizycznego bywa niedostateczne uzupełnienie rezerw energetycznych w mięśniach i wątrobie po ostatnim wysiłku.
Ocena: 1.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 9114 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 7.12.2011, 20:56:00 (7581 odsłon)
Prościutki, bezpłatny program dla kulturystów i nie tylko, pomagający w kontrolowaniu ilości kalorii, tłuszczy, białek i węglowodanów w spożywanym jedzeniu, co sprzyja lepszym efektom chudnięcia lub budowie masy mięśniowej. Program nie jest specjalnie rozbudowany i nie udostępnia żadnych rozbudowanych opcji ale i tak jest dużo wygodniejszy od swoich "papierowych" odpowiedników. Zajrzyj do tego newsa po link do programu.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1024 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 7.12.2011, 20:45:03 (19792 odsłon)
Gdyby mięśnie były zbudowane z piwa i chipsów, wszyscy faceci mieliby sylwetki greckich bogów. Niestety nie są i wielu mężczyzn zamiast imponującej muskulatury może się pochwalić tylko mięśniem piwnym. Jeśli chcesz to zmienić, czas na zmiany w diecie. Co jest właściwym rozwiązaniem, jeśli odpadają chrupiące ziemniaczane talarki i duże jasne pełne? Żeby znaleźć odpowiedź, musieliśmy zajrzeć w głąb naszych ciał, aż do miejsca, w którym na każdej komórce mięśniowej widnieje napis: "Składniki".
Ocena: 9.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 9101 bajtów więcej | 4 komentarzy
Nadesłany przez Hades dnia 3.10.2011, 20:39:54 (7782 odsłon)
Pamiętasz, jak mama upominała cię, by nie jeść za dużo przed wysiłkiem fizycznym, by nie dostać skurczów żołądka? Niejedzenie przed treningiem ma sens - jeśli zje się za dużo i będzie się ciężko trenować, to można całe to jedzenie zwrócić. Chodzenie na siłownię z pustym żołądkiem ma również swoje teoretyczne i praktyczne uzasadnienia.
Ocena: 5.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1937 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 26.09.2011, 11:58:48 (11589 odsłon)
Pytanie: Czy musli jest dobre dla kulturystów? Wiem, że jest w nim dużo płatków owsianych, a wolę jeść musli niż owsiankę. Odpowiedź: Mając do wyboru musli i owsiankę, lepiej wybrać owsiankę. Ale jeśli nie chcesz jej jeść, to pewnie i tak się na nią nie zdecydujesz. Zamiast w ogóle nie jeść płatków owsianych, lepiej poszukać sensownego substytutu, niż pozbawiać się korzyści płynących z owsa.
Ocena: 8.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1961 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2016 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.