user pass
Kulturystyka.org.pl Ćwiczenia, Mięśnie, Trening, Fitness, Dieta



Wybierz kategorię artykułów

Reklamy


Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Ankieta
Najlepiej trenuje mi się...
Z samego rana
Przed południem
Po południu
Wieczorem
Późnym wieczorem
W weekend
 
Głosów łącznie: 6726
Ankieta zakończy się 15.09.2015, 20:29
Wyniki ankiet?

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Reklamy



(1) 2 3 4 ... 8 »
Nadesłany przez Hades dnia 3.05.2012, 2:34:46 (10966 odsłon)
Dobry trening dla początkujących – TRENING „ACT” - czyli aerobiczny trening obwodowy z obciążeniem. Ma on na celu nie tylko wszechstronny rozwój sylwetki (masy mięśniowej i siły), ale również wytrzymałości i ogólnej koordynacji ruchu. Zalecany jest szczególnie początkującym kulturystom, którzy chcą się np. pozbyć zbędnej tkanki tłuszczowej, poprawić swoją kondycję, ukształtować sylwetkę.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3987 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 26.03.2012, 21:52:42 (6691 odsłon)
Mniej może dać więcej, zarówno dotyczy to liczby serii, jak i powtórzeń. Nie róbcie więcej niż trzy serie każdego ćwiczenia (nie licząc rozgrzewki), dodatkowe serie niewiele pomagają we wzroście mięśni, jeżeli pierwsze trzy serie wykonaliście z maksymalną intensywnością...
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3035 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 10.03.2012, 4:03:46 (4351 odsłon)
Rozpiętki - Połóż się na ławeczce, stopy rozstawione na szerokość barków lub szerzej, oprzyj płasko na podłodze. Kolana ugnij pod kątem prostym. Przy czym głowa, grzbiet i pośladki powinny przylegać do ławki. Weź hantle do rąk, zwracając je dłońmi do siebie. Wyciągnij ramiona ponad klatkę piersiową i nieznacznie ugnij łokcie.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 9825 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 4.03.2012, 18:09:58 (2117 odsłon)
Osoba asekurująca jest także konieczna przy trenowaniu techniką wysokiej intensywności. Z założenia wymagana jest asekuracja przy wykonywaniu wymuszonych powtórzeń po dojściu do nieudanej próby. Tak samo jest w przypadku ćwiczeń negatywnych polegających na pokonywaniu siły skierowanej do dołu przy opuszczaniu ciężarów, kiedy wykonanie pozytywnego ruchu już zwykle jest niemożliwe bez asekuracji.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3039 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 4.03.2012, 17:54:52 (3724 odsłon)
Dysponując arsenałem Zasad Treningowych Weidera masz już wszystko, co trzeba wiedzieć, aby osiągnąć sukces na siłowni. Gromadzone i rozwijane osobiście przez samego Joe Weidera zasady, zapewniają wszystkim kulturystom na całym świecie wspólny język treningowy. Początkujący, średnio i bardziej zaawansowani mogą stosować te zasady przy planowaniu cykli treningowych, układaniu poszczególnych treningów oraz wykonywaniu każdego ćwiczenia z najwyższą efektywnością.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 9642 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 13.02.2012, 19:59:19 (2013 odsłon)
Wszelkie ćwiczenia podczas, których wykonujemy ruch "pchający" (wszelkie wyciskania, poręcze), powodują, że nadgarstki poddawane są potężnym obciążenia. Ćwiczenia, w których wykonujemy ruch przeciwny do ruchu w wyciskaniu czyli np: unoszenie wzdłuż tułowia może nam wyrwać gryf z ręki, co gorsza nabawić się możemy kontuzji nadgarstka. Postaram się przedstawić podstawowe techniki trzymania drążka/gryfu.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3075 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 9.01.2012, 20:51:06 (10392 odsłon)
1. DUŻO JEDZ Żeby zwiększyć masę mięśni musisz zjadać więcej kalorii niż potrzebuje twoje ciało. Moja zasada polega na tym,aby codziennie na każdy kilogram mojego ciała przypadało 2-3 gram białka i 5-6 gram węglowodanów. Zacznij od tego poziomu a później dopasuj go do swoich osobistych wymogów. Ogranicz do minimum spożycie tłuszczów nasyconych. Jedz możliwie dużo różnorodnych i jak najlepszej jakości produktów.
Ocena: 8.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 7868 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 25.12.2011, 17:59:25 (2145 odsłon)
Pierwszy krok skieruj do lekarza do spraw sportu i dowiedz się z czy możesz uprawiać ten sport. Wielu nowicjuszy nie robi tego kroku. Pierwszy krok stawiają w siłowni. Z biegiem czasu okazuje się, że mają poważne wady postawy lub problemy z sercem. Dla takich osób konieczny jest trening rehabilitacyjny, trening siłowy może przysporzyć im więcej kłopotów!
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1744 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 22.10.2011, 23:16:42 (6652 odsłon)
Podstawowym błędem mniej doświadczonych kulturystów jest generalnie niedocenianie roli odżywiania. Niedoceniają oni planowania i rozkładu posiłków, zatem zazwyczaj jedzą to samo, co jedli zanim zaczęli trenować kulturystykę. Nie rozumieją oni, że trzeba wprowadzić konkretne znamy w odżywianiu, by osiągnąć najwięcej z treningu.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1559 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 13.09.2011, 1:09:54 (7430 odsłon)
Rozgrzewka jest konieczna jak mycie zębów przed snem. 10 minut na bieżni czy rowerze stacjonarnym rozgrzewa cały organizm, przygotowując go do wysiłku. Większe dokrwienie mięśni pozwala na efektywniejsze ich zaangażowanie, a przede wszystkim pozwoli nam uniknąć kontuzji, tym samym przerw w treningach.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 6277 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2014 Kopiowanie artykułów dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materiału.