Kulturystyka.org.pl







Reklamy

Reklama

Menu użytkownika

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Ankieta
Jakich treningów poszukujesz?
Treningów na masę
Treningów na rzeźbę
Treningów na siłę
Treningów ogólnorozwojowych
Dla początkujących
Dla średniozaawansowanych
Dla zaawansowanych
Treningów dla kobiet
 
Głosów łącznie: 86
Ankieta zakończy się 17.03.2018, 0:00
Wyniki ankiet?

Reklamy

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy



(1) 2 3 4 »
Nadesłany przez Hades dnia 11.08.2014, 17:50:00 (31118 odsłon)
Jeśli chcesz mieć potężnie rozwiniętą sylwetkę, musisz w końcu odstawić na bok program treningowy, jaki dotychczas stosowałeś i wgryźć się w coś większego. Tym czymś może być zaawansowany kulturystyczny program przedstawiony obok. W odróżnieniu od układów ćwiczeniowych na zwiększenie masy przeznaczonych dla początkujących ten program zawiera bardziej różny wachlarz ćwiczeń i szerszy zakres powtórzeń.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3227 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 20.04.2010, 14:45:41 (32676 odsłon)
Tricepsy jako mięśnie odgrywają podstawową rolę we wszystkich ruchach pchania (wyciskania), stąd ich rozwój i siła zależą od wielu ćwiczeń. Jest ich dość dużo, rzecz w tym, aby wybrać te najbardziej efektywne, które kształtują siłę i masę mięśniową. Wiadomo, że o ich sile i kształcie decydują odpowiednio dobrane obciążenia, możliwie jak największe.
Ocena: 9.00 (3 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3803 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 20.04.2010, 14:40:30 (32783 odsłon)
Któż z nas nie chce mieć potężnie rozwiniętych mięśni klatki piersiowej? Osobiście nie znam nikogo takiego. Ponieważ chcieć - znaczy móc, nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy cel ten osiągnęli. Warunek jest tylko jeden, a mianowicie: trzeba ostro wziąć się do pracy, co oznacza ni mniej, ni więcej, tylko intensywne treningi.
Ocena: 9.00 (6 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 9094 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 5.01.2010, 16:06:33 (19919 odsłon)
"Zasadą kulturystyki jest, że nie ma żadnej zasady". Z hasła tego wynika, że żaden początkujący czy zaawansowany kulturysta nie powinien być niewolnikiem jednego programu. Nawet trenując 10 lat po 4 razy w tygodniu nie musicie być wcale lepsi od tych, którzy ćwiczą krócej i tylko 3 razy w tygodniu. Każdy początkujący nawet po 6 miesiącach podstawowego treningu może już być przygotowany do podjęcia zajęć 5-dniowych w tygodniu. Wszystko zależy od indywidualnych predyspozycji genetycznych, ogólnego przygotowania fizycznego i motywacji psychicznej.
Ocena: 8.00 (4 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4632 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 28.10.2009, 15:20:11 (30641 odsłon)
Uzyskanie wyraźnie widocznych szczegółów umięśnienia jest i łatwym, i trudnym zadaniem dla kulturysty. Trudnym, ponieważ wymaga pełnej koncentracji, żelaznej dyscypliny i poświęceń. Łatwym, ponieważ spełniając te warunki wstępne, prawie każdy kulturysta może osiągnąć odtłuszczone, poprążkowane umięśnienie. A gdy już raz uzyska się taki stan, to stosunkowo łatwo można go utrzymać. Nie mogę wam obiecać, że uzyskacie tricepsy tak poprążkowane jak u Andreasa Munzera lub policzki tak wyrzeźbione jak u Doriana Yatesa, ale jeśli zastosujecie owe 10 sposobów na zdobywanie wyrazistości mięśni przez co najmniej 10 tygodni, to - zakładając, że macie już odpowiednią masę mięśniową - będziecie tak dobrze wyglądać, jakbyście zdarli z siebie ciasno przylegający koc.
Ocena: 7.00 (10 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 26477 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 19.09.2009, 10:41:52 (14945 odsłon)
Wielu kulturystów nie jest w stanie zwiększyć masy, ponieważ ciągle trenują, a zatem ich mięśnie nie mogą się w pełni zregenerować. Biorąc kilka dni wolnego uzupełniasz zapasy glikogenu, zwiększasz anabolizm i pozwalasz na powrót do optymalnego poziomu hormonów takich jak testosteron i kortyzol.
Ocena: 9.00 (6 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 5192 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 18.06.2009, 13:25:47 (13736 odsłon)
Każdy z trenujących kiedyś zaczynał, każdy przechodził przez pierwszy okres, w którym robiło się najwięcej błędów. Wiadomo, że aby wstać, trzeba upaść, aby się czegoś nauczyć, trzeba trochę pobłądzić. Aby ułatwić wam drogę do skutecznych treningów, spróbuje wskazać te błędy, które popełniane są najczęściej – po to, byście zdawali sobie z nich sprawę i starali się ich nie popełniać.
Ocena: 8.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 5653 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 20.10.2008, 12:06:58 (11255 odsłon)
Nigdy nie trenuj dłużej niż trzy dni pod rząd. Aby uzyskać maksymalny przyrost masy mięśniowej, trenuj rzadziej, ale za to bardziej intensywnie. Zwłaszcza w miarę starzenia się organizmu. Wraz z wiekiem podstawowe procesy metaboliczne i wydzielanie hormonów ulegają zwolnieniu, a więc żeby czynić postępy, należy intensywniej trenować i więcej odpoczywać.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 9909 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 19.06.2008, 8:47:18 (7070 odsłon)
Innym pomysłem na zwiększenie intensywności treningu jest zastosowanie się do sprawdzonych już i udokumentowanych zasad treningu Weidera. Poza intensywnością niezwykle ważna jest odpowiednia dieta. Organizmowi należy dostarczać duże ilości składników odżywczych, kalorii, mikroelementów i witamin (białko wynosi ok 30%, na węglowodany ok 50%, a na tłuszcz ok 20%.
Ocena: 10.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3281 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 1.01.2008, 12:49:12 (11388 odsłon)
Słyszałem, że stosowanie MCT podczas diety pozwala utrzymać mięśnie i pozbyć się większej ilości tłuszczu. Czy to prawda, a jeśli tak, to jak najlepiej stosować ten środek?
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3240 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2017 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.