Kulturystyka.org.pl Ćwiczenia, Mięśnie, Trening, Fitness, Dieta










Reklamy

Zaloguj się...
Nazwa/nick:

Hasło:

Zapamiętaj mnie



Zapomniałem hasła

Zarejestruj się!

Reklama

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Nasz profil na FB

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy



(1) 2 3 4 ... 11 »
Nadesłany przez Hades dnia 18.06.2013, 18:11:04 (10067 odsłon)
Tzw. "motylki" to problem większości kobiet. Mimo ćwiczeń nie potrafią się ich pozbyć a wisząca skóra spędza im sen z powiek. Jak skutecznie walczyć z tym defektem i ładnie ukształtować ramiona oraz ręce? Jakich zasad żywieniowych przestrzegać, by wspomóc osiągnięcie celu? Przede wszystkim podjąć wyzwanie i chwycić za ciężarki!
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 6849 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 17.02.2013, 5:00:00 (20908 odsłon)
Każdy z was powinien wiedzieć, że mięśnie najlepiej rozwijają się przy pełnym zakresie ruchu. Pełny zakres ruchu możemy uzyskać na przykład przy ćwiczeniach ze sztangielkami. Jednakże stosując pełny zakres ruchu jesteśmy narażeni na różnego rodzaju urazy stawów barkowych. Doskonałym zabezpieczeniem przed nimi jest rozgrzewka tych stawów, połączona z ćwiczeniami rozciągającymi je.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3072 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 17.11.2012, 17:48:59 (14734 odsłon)
Brakuje Ci efektów ? Potrzebujesz planu treningowego i diety z prawdziwego zdarzenia. Zaufaj naszym specjalistom i już teraz zajrzyj na plany.kulturystyka.org.pl Stworzymy dla Ciebie indywidualnie dobrany plan zdrowego odżywiania i treningów, dzięki któremu zdobędziesz założone cele. W specjalnych strefach dla kobiet i mężczyzn wybierzesz jaki plan treningowy/dieta Cię interesuje. Zapraszam i polecam, Hades
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2175 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 13.08.2012, 16:47:52 (9140 odsłon)
Zanim rozpoczniemy ćwiczenie bardzo starannie dobieramy wysokość punktów podparcia zarówno dłoni jak i pięt. Dłonie powinny być oparte na takiej wysokości, aby przy pełnym ugięciu rąk nie dotykać pośladkami do podłogi. Stopy zaś nieco wyżej niż dłonie. Odległość pomiędzy punktami podparcia powinna być tak dobrana, abyśmy w trakcie wykonywania ćwiczenia nie mieli problemów z utrzymaniem równowagi.
Ocena: 5.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 6325 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 2.05.2012, 22:23:33 (23023 odsłon)
Trening na wytrzymałość mięśni i korzystny rozwój sylwetki – Wytrzymałość ogólną rozumiemy jako zdolność do wykonywania przez dłuższy czas dowolnej pracy fizycznej, angażującej liczne grupy mięśniowe w ćwiczeniach odległych od specjalizacji ruchowej.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3304 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 2.05.2012, 22:14:19 (6018 odsłon)
Trening domatora – ćwiczenia w domu przez przyrządów… Jest to trening ogólnorozwojowy mający na celu poprawę wytrzymałości, kondycji i wspomaganie po dłuższych przerwach , a także dla osób zaczynających dopiero przygodę z kulturystyką.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2046 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 16.04.2012, 22:46:51 (35881 odsłon)
Przedramię składa się z górnej i dolnej części, czyli przedramion które tworzą kość promieniową i łokciową. Ta pierwsza leży po stronie kciuka, druga po stronie małego palca. Specyficzna budowa stawu łokciowego pozwala na ruchy zginania i prostowania oraz nawracania do wewnątrz (pronacja) i odwracania na zewnątrz (supinacja) przedramienia.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 5039 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 26.03.2012, 19:52:39 (74729 odsłon)
Jeżeli chcesz zbudować potężne mięśnie bicepsów jedynie za pomocą sztangielek to bardzo dobrze trafiłeś/aś. W tym artykule Nasser El Sonbaty (zwycięzca konkursu Night of Champions) prezentuje, jego zdaniem, 6 najlepszych ćwiczeń na bicepsy tylko z hantlami. Prezentowane ćwiczenia możesz wykonywać w domu.
Ocena: 10.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 11081 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 11.03.2012, 14:46:02 (6420 odsłon)
Najważniejsze, to pamiętać, że nie można zbudować wysokiej jakości mięśni bez podnoszenia dużych ciężarów. To oznacza, że twoim podstawowym zadaniem jest zwiększenie siły. W miarę zwiększania siły miłym produktem ubocznym są większe mięśnie. Teraz, czy to oznacza, że musisz robić pojedyncze, podwójne, potrójne super serie jak robią to ciężarowcy i trójboiści?
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2325 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 13.02.2012, 15:41:25 (11967 odsłon)
W dzisiejszym, tak zabieganym świecie często nie starcza nam czasu, ochoty lub pieniędzy, żeby chodzić na siłownię. Często trzeba gdzieś na tę siłownię dojechać, bo małe osiedlowe siłownie zostały wyparte przez duże centra fitnessu. W sumie jak zamkniemy w trzech godzinach trening z dojazdem to będzie sukces. A gdzie czas na rodzinę, przyjaciół i własne przyjemności.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4856 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2016 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.