Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje



Ściąganie linki wyciągu wyprostowanymi ramionami

Ponieważ ramiona pozostają w stosunkowo wyprostowanej pozycji podczas tego ćwiczenia, większy nacisk jest wywierany na mięśnie najszersze grzbietu w górnym zakresie ruchu. Odmiany obejmują szerszy i węższy chwyt, różne ustawienia tułowia oraz chwyt w supinacji lub pronacji. Zmiana kąta ugięcia łokci może zmienić miejsce wywierania nacisku na mięśnie oraz stopień możliwego rozwoju.
Zobacz cały artykuł | 4372 bajtów więcej | Komentarze

Wyprosty nóg na maszynie

Wyprosty nóg są wspaniałym ćwiczeniem na ukazanie szczegółów mięśni czworogłowych. Według mnie górne partie tych mięśni bardziej angażowane są podczas unoszenia podudzi (pozytywna faza powtórzenia), a partie dolne - w czasie opuszczania do pozycji początkowej (faza negatywna powtórzenia). Jeden z moich treningów na nogi zawsze rozpoczynam wyprostami nóg na maszynie, po to, aby rozgrzać i rozciągnąć mięśnie czworogłowe ud.
Zobacz cały artykuł | 3194 bajtów więcej | Komentarze

Martwy ciąg - technika

Martwy ciąg (ang. deadlift) – dyscyplina sportowa oraz ćwiczenie polegające na podnoszeniu z podłoża ciężaru (najczęściej sztangi obciążonej dodatkowo talerzami) do momentu, w którym wykonujący ćwiczenie ma proste plecy oraz nogi w kolanach. Przeczytaj i zobacz film, który przybliży Tobie to właśnie ćwiczenie.
Zobacz cały artykuł | 3027 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia na bicepsy

Najlepsze ćwiczenia na biceps – prezentujemy podstawowe i najbardziej popularne ćwiczenia na bicepsy. Praktycznie każdy ćwiczący na siłowni chce mieć potężne ramiona, a szczególnie wyraziste, zaokrąglone duże bicepsy. W tym artykule dowiesz się jak poprawnie trenować ten mięsień.
Zobacz cały artykuł | 6732 bajtów więcej | Komentarze

Rozpiętki - poprawna technika

Naprawdę bardzo łatwo wkradają się błędy do tego ćwiczenia. Oto jeden z nich: za duże obciążenie. Ponieważ wiesz, że jeśli chcesz budować swoje mięśnie powinieneś stosować coraz większe obciążenie, mimowolnie kończysz mając zbyt zgięte łokcie. Używasz co prawda większego obciążenia, ale rozpiętki ze sztangielkami stają się wyciskaniem sztangielek.
Zobacz cały artykuł | 2944 bajtów więcej | Komentarze

Atlas ćwiczeń filmy (ponad 100 ćwiczeń)

ATLAS ĆWICZEŃ FILMY powstał z myślą o wszystkich osobach, które chcą dowiedzieć się jak poprawnie wykonywać poszczególne ćwiczenia siłowe. W chwili obecnej znajdziesz tutaj ponad 100 filmów, które mam nadzieję, rozwieją Twoje wątpliwości dotyczące techniki danego ćwiczenia. Dodatkowo możesz odkryć zupełnie nowe ćwiczenia, których wcześniej nie wykonywałeś/aś - włączając je do swojego treningu urozmaicasz go, dzięki czemu trening nie jest monotonny i nudny. ATLAS ĆWICZEŃ VIDEO - KLIKNIJ I WEJDŹ

Komentarze

Ćwiczenia na boczki

Czym są boczki nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć. Problem ten dotyczy zarówno kobiet jak i mężczyzn. Sposób na boczki to oczywiście dieta i . W tym artykule skupmy się na tym drugim. Każde należy wykonywać powoli i dokładnie! Pierwsze ćwiczenie - Stajemy pochyleni, jedną nogę wyciągamy do tyłu. Jeśli ciężko nam złapać równowagę, można delikatnie podpierać się o krzesło, do momentu jak już ją złapiemy. Przyciągamy do siebie. Wykonujemy 10 powtórzeń na każdej nodze.
Zobacz cały artykuł | 2965 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia na płaski brzuch

Brzuszek, to na pewno jedna z części ciała, na punkcie której większość kobiet ma obsesję. I nawet jeśli wszystkie inne w wyniku intensywnych treningów zdecydowanie wyszczuplały, to brzuch najoporniej poddaje się zabiegom. Większość ćwiczeń tradycyjnie stosowanych na mięśnie brzucha działa nań tylko pośrednio. Na przykład brzuszki przy wyprostowanych nogach i unoszenie nóg angażują raczej zginacz biodrowy niż mięśnie brzucha.
Zobacz cały artykuł | 2698 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia na brzuch i talię

Uzyskanie ładnych kształtów mięśni brzucha i zmniejszenie wymiarów w talii wymaga trochę czasu, cierpliwości oraz chęci, ponieważ zrzucić zbędny tłuszcz niestety nie jest łatwo, a wypukły brzuch zniekształca całą sylwetkę.

Prezentujemy kilkanaście ćwiczeń z animacjami jak każde z nich wykonywać.
Zobacz cały artykuł | 6684 bajtów więcej | 66 komentarzy

Atlas ćwiczeń -- Mięśnie bicepsa

Ćwiczenie to angażuje mięsień dwugłowy ramienia częściowo, gdyż bardziej oddziałuje na mięsień ramienno-promieniowy (leży pod mięśniem dwugłowym), wypychając go do góry i nadaje im kulisty pełny wygląd. Ćwiczenie to należy wykonywać dokładnie z pełnego wyprostu do maksymalnego napięcia.
Zobacz cały artykuł | 7713 bajtów więcej | Komentarze
(1) 2 »
Design by: XOOPS UI/UX Team