Kulturystyka.org.pl Ćwiczenia, Mięśnie, Trening, Fitness, Dieta






Reklamy

Zaloguj się...
Nazwa/nick:

Hasło:

Zapamiętaj mnie



Zapomniałem hasła

Zarejestruj się!

Reklama

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Ankieta
Najlepiej trenuje mi się...
Z samego rana
Przed południem
Po południu
Wieczorem
Późnym wieczorem
W weekend
 
Głosów łącznie: 8360
Ankieta zakończy się 15.09.2015, 20:29
Wyniki ankiet?

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Nasz profil na FB

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy



(1) 2 »
Nadesłany przez Hades dnia 19.03.2013, 2:32:33 (21102 odsłon)
Jest wiele sposobów na to by wytrenować dużą klatkę piersiową oraz wspaniale wyglądające bicepsy. Lecz jest tylko jeden program, którym ćwiczy 3 krotny Mr. Olympia Jay Cutler wykonuje do budowania swojej dominacji w klatce piersiowej. Przedstawiam jednodniowy trening w połączeniu klatka piersiowa plus biceps dzięki któremu zbudujesz naprawdę obiecujące mięśnie klatki piersiowej.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4912 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 20.03.2012, 2:40:26 (7325 odsłon)
Mój podstawowy program na barki składa się z czterech ćwiczeń (łącznie z mięśniami czworobocznymi). W pierwszej serii wykonuję zazwyczaj 12 powtórzeń, po czym zwiększam obciążenie tak, że w czwartej serii robię przyzwoicie osiem ruchów.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2702 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 8.03.2012, 1:50:00 (4592 odsłon)
Victor Martinez, pseud. Dominican Dominator urodził się 29 lipca 1973 r. w San Francisco de Macorís na Dominikanie – członek federacji IFBB (International Federation of BodyBuilders), zaledwie drugi profesjonalny kulturysta dominikański (pierwszym był Tony Domenench). Zobacz jak swoją monstrualną klatkę trenuje ten kulturysta.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2283 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 11.02.2012, 4:08:42 (5193 odsłon)
Poniżej jest przedstawiony sławny, niesamowicie wyczerpujący program treningowy stosowany przez Arnolda Schwarzeneggera. Arnold jako zawodowiec stosował go w zaawansowanych fazach swojej kariery. Trening ten praktycznie niewykonalny dla zwykłego śmiertelnika, Arnoldowi sprawiał wiele przyjemności. Często doprowadzał Austriackiego Dęba do odruchów wymiotnych, po których Arnold rozpoznawał wartościowy trening.
Ocena: 10.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4509 bajtów więcej | 1 komentarz
Nadesłany przez Hades dnia 13.09.2011, 1:21:43 (5570 odsłon)
Ulubione ćwiczenia Arnolda. Austriacki mistrz dzieli się efektywnymi ćwiczeniami, które przeszły próbę czasu, zdając egzamin w czasie jego kariery Mr Olympia 1970-75, 80. W artykule prezentowane są najlepsze, według Schwarzeneggera ćwiczenia na każdą partię mięśniową. Każde z ćwiczeń możesz śmiało wykonywać na swojej siłowni.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 5738 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 19.07.2011, 20:13:56 (12734 odsłon)
Używam pasków na nadgarstki we wszystkich moich ćwiczeniach na mięśnie grzbietu. Mój uchwyt nie jest najmocniejszy i nigdy nie chcę, aby stał się on czynnikiem limitującym wykonanie serii. Z paskami mogę wycisnąć kilka jeszcze dodatkowych powtórzeń.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2551 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 20.07.2008, 14:44:06 (10824 odsłon)
System treningowy "3x3" wykorzystuje rozpiskę procentową na podstawie przyszłego (planowanego) maksymalnego powtórzenia. W celu obliczenia swoich obciążeń do treningu, należy określić swój planowany, maksymalny ciężar na jedno powtórzenie po ukończeniu ośmiotygodniowego cyklu. Po określeniu twojego obecnego obciążenia maksymalnego, dodaj do niego 10 funtów (czyli około 5 kg). To będzie Twój planowany max i wyznacznik, którego użyjesz do obliczenia ciężarów stosowanych w trakcie treningów.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 12389 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 19.08.2007, 18:53:16 (6521 odsłon)
Renel Janvier jest ewenementem, choćby z tego względu, że trenuje 7 razy w tygodniu. Dni odpoczynku wyznacza sobie sam, w zależności od jego samopoczucia. Uważa on, że na profesjonalnym poziomie obowiązuje zasada wszystko albo nic.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1723 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 19.08.2007, 18:52:08 (10109 odsłon)
Jedne z największych bicepsów w świecie kulturystyki posiada Mike Matarazzo. Rozbudował je do pełnych 59 centymetrów, a to już jest naprawdę imponujący rozmiar. Już zanim rozpoczął uprawiać kulturystykę miał w bicepsie 44 centymetry.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3419 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 19.08.2007, 18:50:24 (13448 odsłon)
Dorian Yates jest 6-krotnym zwycięzcą zawodów Mister Olimpia (tylko Lee Haney i Arnold Schwarzenegger mogą pochwalić się lepszym rezultatem). Wprowadził nowy standard wyglądu w świecie zawodowej kulturystyki.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2632 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2014 Kopiowanie artykułów dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materiału.