Reklamy

Reklama

Menu użytkownika

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Ankieta
Jakich treningów poszukujesz?
Treningów na masę
Treningów na rzeźbę
Treningów na siłę
Treningów ogólnorozwojowych
Dla początkujących
Dla średniozaawansowanych
Dla zaawansowanych
Treningów dla kobiet
 
Głosów łącznie: 45
Ankieta zakończy się 17.03.2018, 0:00
Wyniki ankiet?

Reklamy

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy



(1) 2 »
Nadesłany przez Hades dnia 20.03.2017, 17:13:20 (93 odsłon)
Trening mięśni grzbietu Kiedy twoim celem jest rozwój masy mięśniowej, już na samym początku trenowania powinieneś położyć nacisk na takie ćwiczenia jak podciąganie sztangi, czy sztangielki. Niestety większość początkujących skupia się na ruchach wykonywanych na wyciągach, które nie dają zbyt dużej masy mięśni. Zobacz jak wygląda mój trening mięśni grzbietu i na co kładę największy nacisk.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3082 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 7.11.2016, 21:19:24 (4038 odsłon)
Jedną najważniejszą radę jaką mogę Wam zaoferować to to, aby mieć zawsze prawidłowego rozgrzania mięśni. Przed każdym treningiem, poświęcam pół godziny na rozciągania, rozgrzewkę, bieganie, czy marszobieg albo coś w tym stylu. Stosuję także pojedynczą serię rozgrzewającą przed każdym z ćwiczeń.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2505 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 18.03.2013, 22:32:33 (35939 odsłon)
Jest wiele sposobów na to by wytrenować dużą klatkę piersiową oraz wspaniale wyglądające bicepsy. Lecz jest tylko jeden program, którym ćwiczy 3 krotny Mr. Olympia Jay Cutler wykonuje do budowania swojej dominacji w klatce piersiowej. Przedstawiam jednodniowy trening w połączeniu klatka piersiowa plus biceps dzięki któremu zbudujesz naprawdę obiecujące mięśnie klatki piersiowej.
Ocena: 4.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4912 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 19.03.2012, 22:40:26 (13294 odsłon)
Mój podstawowy program na barki składa się z czterech ćwiczeń (łącznie z mięśniami czworobocznymi). W pierwszej serii wykonuję zazwyczaj 12 powtórzeń, po czym zwiększam obciążenie tak, że w czwartej serii robię przyzwoicie osiem ruchów.
Ocena: 6.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2702 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 7.03.2012, 20:50:00 (6508 odsłon)
Victor Martinez, pseud. Dominican Dominator urodził się 29 lipca 1973 r. w San Francisco de Macorís na Dominikanie – członek federacji IFBB (International Federation of BodyBuilders), zaledwie drugi profesjonalny kulturysta dominikański (pierwszym był Tony Domenench). Zobacz jak swoją monstrualną klatkę trenuje ten kulturysta.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2283 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 10.02.2012, 23:08:42 (7108 odsłon)
Poniżej jest przedstawiony sławny, niesamowicie wyczerpujący program treningowy stosowany przez Arnolda Schwarzeneggera. Arnold jako zawodowiec stosował go w zaawansowanych fazach swojej kariery. Trening ten praktycznie niewykonalny dla zwykłego śmiertelnika, Arnoldowi sprawiał wiele przyjemności. Często doprowadzał Austriackiego Dęba do odruchów wymiotnych, po których Arnold rozpoznawał wartościowy trening.
Ocena: 10.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4509 bajtów więcej | 1 komentarz
Nadesłany przez Hades dnia 12.09.2011, 21:21:43 (7136 odsłon)
Ulubione ćwiczenia Arnolda. Austriacki mistrz dzieli się efektywnymi ćwiczeniami, które przeszły próbę czasu, zdając egzamin w czasie jego kariery Mr Olympia 1970-75, 80. W artykule prezentowane są najlepsze, według Schwarzeneggera ćwiczenia na każdą partię mięśniową. Każde z ćwiczeń możesz śmiało wykonywać na swojej siłowni.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 5738 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 19.07.2011, 16:13:56 (17748 odsłon)
Używam pasków na nadgarstki we wszystkich moich ćwiczeniach na mięśnie grzbietu. Mój uchwyt nie jest najmocniejszy i nigdy nie chcę, aby stał się on czynnikiem limitującym wykonanie serii. Z paskami mogę wycisnąć kilka jeszcze dodatkowych powtórzeń.
Ocena: 10.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2551 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 20.07.2008, 10:44:06 (14265 odsłon)
System treningowy "3x3" wykorzystuje rozpiskę procentową na podstawie przyszłego (planowanego) maksymalnego powtórzenia. W celu obliczenia swoich obciążeń do treningu, należy określić swój planowany, maksymalny ciężar na jedno powtórzenie po ukończeniu ośmiotygodniowego cyklu. Po określeniu twojego obecnego obciążenia maksymalnego, dodaj do niego 10 funtów (czyli około 5 kg). To będzie Twój planowany max i wyznacznik, którego użyjesz do obliczenia ciężarów stosowanych w trakcie treningów.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 12389 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 19.08.2007, 14:53:16 (7623 odsłon)
Renel Janvier jest ewenementem, choćby z tego względu, że trenuje 7 razy w tygodniu. Dni odpoczynku wyznacza sobie sam, w zależności od jego samopoczucia. Uważa on, że na profesjonalnym poziomie obowiązuje zasada wszystko albo nic.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1723 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2017 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.