Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje



Będziesz wielki - przewodnik po diecie masowca

Każdy, kto trenował na siłowni dłużej niż miesiąc w którymś momencie, wcześniej lub później ma tę myśl: „Chcę być wielki". Czynnie startujący zawodnicy poza sezonem w okresie budowania masy dochodzą do wręcz monstrualnych wymiarów, ocierając się czasem o karykaturę. Taki Jay Cutler poza sezonem waży nawet 130-150kg, przy niespełna 180cm wzrostu. Przeciętny kulturysta w czasie swojej kariery, która trwa około 10, a u zawodowców nawet dłużej bo średnio około 15-16 lat pochłania coś w okolicach 35 milionów kalorii (35 000 000). Jak zatem się odżywiać, żeby nie przytyć jak tucznik w pobliskim chlewiku tylko wyglądać do ludzi poza sezonem (w okresie robienia masy) i na dodatek skorzystać jak najwięcej.
Zobacz cały artykuł | 9412 bajtów więcej | 1 komentarz

Dieta na masę 75 kg - wariant 2

Diety na masę Dieta na masę dla osoby ważącej 75 kilogramów składająca się z 6 posiłków. Szczególnie polecana dla osoby, której trudno przybrać na wadze. Przestrzeganie tych zaleceń żywieniowych pozwoli Tobie na wzrost masy mięśniowej. Dieta to nie wszystko, pamiętaj również o odpowiedniej regeneracji mięśni po każdym treningu. Niech masa będzie z Tobą!
Zobacz cały artykuł | 3599 bajtów więcej | Komentarze

Budowanie masy mięśniowej - Dieta

Jeśli nie przybierasz, ani nie tracisz na wadze, twój organizm znajduje się w stanie równowagi energetycznej. Aby właściwie oszacować liczbę kalorii niezbędną do podtrzymania tego stanu należy podsumować całkowitą wartość kaloryczną pokarmów spożywanych przez pięć kolejnych dni i wynik podzielić przez pięć. Otrzymana wartość jest średnią liczbą kalorii, jaką spożywasz każdego dnia. Dieta dla osoby ważącej 72 kg.
Zobacz cały artykuł | 3937 bajtów więcej | 3 komentarzy

Dieta na masę 58 kg

Diety na masę Dieta na masę dla osoby ważącej 58 kg. Przy treningu na masę dieta ma szczególnie ważne znaczenie. Zwiększa się zapotrzebowanie organizmu na kalorie oraz elementy będące budulcem mięśni. Jednocześnie należy również uważać aby dieta zwiększyła masę mięśniowa a nie tłuszczową.
Zobacz cały artykuł | 3300 bajtów więcej | 3 komentarzy

Sekrety masy według profesjonalistów

Aktualnie mamy zimę, czyli czas w którym większość amatorów jak i profesjonalistów rozwija swoją masę mięśniową. Poniżej przedstawiam wypowiedzi znanych profesjonalistów na temat tego jak oni budują swoją masę mięśniową. Jak zauważycie, każdy zawodnik ma inne podejście w zdobywaniu masy.
Zobacz cały artykuł | 1961 bajtów więcej | Komentarze

Co i kiedy jeść na przyrost masy mięśniowej?

Jeżeli już jesteś na diecie kulturysty, prawdopodobnie wiesz, że najlepiej jest jeść pięć lub sześć umiarkowanych posiłków dziennie niż trzy duże. Możesz także brać składniki uzupełniające, takie jak kreatyna i glutamina. Ale jest jeden składnik diety i dodatków, którego być może nie rozważyłeś - czas.
Zobacz cały artykuł | 7986 bajtów więcej | 4 komentarzy

Jak ułożyć dietę na masę - napisz ją sam

Diety na masę Dzięki temu artykułowi będziesz mógł w łatwy i prosty sposób napisać swoją własną dietę na masę. Zadajesz sobie pytania typu: Dlaczego mam problem z masą? Dlaczego moja waga stoi w miejscu? Już mówię, bo żeby tyć, bilans kaloryczny musi być na plus, dlatego do wartości całej sumy kalorii musimy dodać od 500-1000 [kcal], po zwiększeniu bilansu na + już po tygodniu powinien pojawić się wzrost masy ciała o 250 do 500[g] - wzrost może być większy, ale będzie to głównie masa tłuszczowa.
Zobacz cały artykuł | 8365 bajtów więcej | 2 komentarzy

Dieta na masę dla ektomorfika 60 kg

Diety na masę Ektomorfik – jest to osoba charakteryzująca się bardzo szczupłą budową ciała (chudą szyją, wątłą klatką piersiową), mało rozłożystym i lekko zbudowanym szkieletem, brakiem otłuszczenia oraz szybkim metabolizmem. Jeśli twoja waga to mniej więcej 60 kilogramów to dobrze trafiłeś. Dieta składa się z 6 posiłków i dostarcza dziennie około 2600 kalorii.
Zobacz cały artykuł | 3529 bajtów więcej | 2 komentarzy

Dieta na masę 90 kg

Diety na masę Jeżeli ważysz mniej więcej 90 kilogramów to ta przykładowa dieta na masę jest właśnie dla ciebie. Dieta składa się z 6 posiłków (razem z posiłkiem po treningowym). Kiedy zaczniesz ją stosować sam stwierdzisz, że masa idzie do przodu. Poniższa dieta dostarcza około 3800 kalorii.
Zobacz cały artykuł | 3632 bajtów więcej | Komentarze

Kalorie a masa mięśniowa

Rozpoczynając treningi zazwyczaj nie mamy problemu ze zwiększaniem masy mięśniowej... Nasze mięśnie stosunkowo szybko zwiększają swoje obwody nawet przy nie odpowiedniej diecie. Po jakimś czasie niestety wszystko ulega zmianie. Z czasem coraz trudniej jest nam zwiększać obwody naszych mięśni i popadamy w stagnację. Problem ten można zwalczyć odpowiednią dietą, a dokładniej odpowiednią nadwyżkę kaloryczną w diecie.
Zobacz cały artykuł | 2270 bajtów więcej | Komentarze
(1) 2 3 4 »
Design by: XOOPS UI/UX Team