Kulturystyka.org.pl Ćwiczenia, Mięśnie, Trening, Fitness, Dieta











Reklamy

Zaloguj się...
Nazwa/nick:

Hasło:

Zapamiętaj mnie



Zapomniałem hasła

Zarejestruj się!

Reklama

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Nasz profil na FB

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy



(1) 2 3 4 »
Nadesłany przez Hades dnia 5.08.2014, 14:13:04 (65151 odsłon)
Jeśli nie przybierasz, ani nie tracisz na wadze, twój organizm znajduje się w stanie równowagi energetycznej. Aby właściwie oszacować liczbę kalorii niezbędną do podtrzymania tego stanu należy podsumować całkowitą wartość kaloryczną pokarmów spożywanych przez pięć kolejnych dni i wynik podzielić przez pięć. Otrzymana wartość jest średnią liczbą kalorii, jaką spożywasz każdego dnia. Dieta dla osoby ważącej 72 kg.
Ocena: 5.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3633 bajtów więcej | 3 komentarzy
Nadesłany przez Hades dnia 2.04.2013, 21:29:58 (60568 odsłon)
Dieta na masę dla osoby ważącej 58 kg. Przy treningu na masę dieta ma szczególnie ważne znaczenie. Zwiększa się zapotrzebowanie organizmu na kalorie oraz elementy będące budulcem mięśni. Jednocześnie należy również uważać aby dieta zwiększyła masę mięśniowa a nie tłuszczową.
Ocena: 8.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3239 bajtów więcej | 1 komentarz
Nadesłany przez Hades dnia 18.02.2013, 21:15:51 (27934 odsłon)
Aktualnie mamy zimę, czyli czas w którym większość amatorów jak i profesjonalistów rozwija swoją masę mięśniową. Poniżej przedstawiam wypowiedzi znanych profesjonalistów na temat tego jak oni budują swoją masę mięśniową. Jak zauważycie, każdy zawodnik ma inne podejście w zdobywaniu masy.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1869 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 28.03.2012, 17:09:15 (116590 odsłon)
Jeżeli już jesteś na diecie kulturysty, prawdopodobnie wiesz, że najlepiej jest jeść pięć lub sześć umiarkowanych posiłków dziennie niż trzy duże. Możesz także brać składniki uzupełniające, takie jak kreatyna i glutamina. Ale jest jeden składnik diety i dodatków, którego być może nie rozważyłeś - czas.
Ocena: 6.00 (4 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 7940 bajtów więcej | 3 komentarzy
Nadesłany przez Hades dnia 10.02.2012, 23:23:09 (102210 odsłon)
Dzięki temu artykułowi będziesz mógł w łatwy i prosty sposób napisać swoją własną dietę na masę. Zadajesz sobie pytania typu: Dlaczego mam problem z masą? Dlaczego moja waga stoi w miejscu? Już mówię, bo żeby tyć, bilans kaloryczny musi być na plus, dlatego do wartości całej sumy kalorii musimy dodać od 500-1000 [kcal], po zwiększeniu bilansu na + już po tygodniu powinien pojawić się wzrost masy ciała o 250 do 500[g] - wzrost może być większy, ale będzie to głównie masa tłuszczowa.
Ocena: 7.00 (3 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 7984 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 9.01.2012, 12:36:24 (61748 odsłon)
Ektomorfik – jest to osoba charakteryzująca się bardzo szczupłą budową ciała (chudą szyją, wątłą klatką piersiową), mało rozłożystym i lekko zbudowanym szkieletem, brakiem otłuszczenia oraz szybkim metabolizmem. Jeśli twoja waga to mniej więcej 60 kilogramów to dobrze trafiłeś. Dieta składa się z 6 posiłków i dostarcza dziennie około 2600 kalorii.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3316 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 9.01.2012, 12:20:30 (54724 odsłon)
Jeżeli ważysz mniej więcej 90 kilogramów to ta przykładowa dieta na masę jest właśnie dla ciebie. Dieta składa się z 6 posiłków (razem z posiłkiem po treningowym). Kiedy zaczniesz ją stosować sam stwierdzisz, że masa idzie do przodu. Poniższa dieta dostarcza około 3800 kalorii.
Ocena: 10.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3433 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 25.12.2011, 13:07:45 (12813 odsłon)
Rozpoczynając treningi zazwyczaj nie mamy problemu ze zwiększaniem masy mięśniowej... Nasze mięśnie stosunkowo szybko zwiększają swoje obwody nawet przy nie odpowiedniej diecie. Po jakimś czasie niestety wszystko ulega zmianie. Z czasem coraz trudniej jest nam zwiększać obwody naszych mięśni i popadamy w stagnację. Problem ten można zwalczyć odpowiednią dietą, a dokładniej odpowiednią nadwyżkę kaloryczną w diecie.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2270 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 2.06.2011, 16:52:15 (23385 odsłon)
Poziom spożycia węglowodanów należy podnieść do 3,3–4,4 g na kilogram wagi ciała. Węglowodany są potrzebne w cyklu na masę jako źródło energii do intensywnych treningów oraz do „wprowadzana” aminokwasów do wnętrza komórek mięśniowych. Sprzyja temu insulina, która jest wydzielana w większych ilościach przy podwyższonym spożyciu węglowodanów.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4706 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 2.06.2011, 16:50:00 (12494 odsłon)
Spożycie białka trzeba zwiększyć do co najmniej 3 g na kilogram wagi ciała, co jest pewną zmianą, gdyż jeszcze niedawno uważano, że 2,2 g/kg wagi ciała jest wielkością wystarczającą. Prowadzone w ostatnich latach badania wykazały jednak, że zapotrzebowanie i wchłanianie białka przez intensywnie trenujący organizm jest większe.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1953 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2015 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.