Kulturystyka.org.pl Ćwiczenia, Mięśnie, Trening, Fitness, Dieta









Reklamy

Zaloguj się...
Nazwa/nick:

Hasło:

Zapamiętaj mnie



Zapomniałem hasła

Zarejestruj się!

Reklama

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Nasz profil na FB

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy



(1) 2 »
Nadesłany przez Hades dnia 27.10.2016, 22:56:51 (2207 odsłon)
Wiele osób toczy nigdy nie kończącą się bitwę z kilkoma nadprogramowymi kilogramami. Wydaje się że, w ich przypadku zejście do tej wymarzonej wagi ciała, którą uznają za idealną, jest niemożliwe. Teraz mówi się im, że te dodatkowe kilogramy mogą ich zabić. Nie wpadajcie w rozpacz: na pewno 40 czy 50 kilogramów to za dużo, ale jak szkodliwe jest te 5, 10 czy 15 nadliczbowych kilogramów?
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4904 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 26.03.2012, 17:37:52 (4244 odsłon)
Pytanie: Niemal wszyscy mistrzowie są zgodni co do tego, że przysiady są konieczne dla optymalnego rozwoju mięśni czworogłowych ud. Robię przysiady w czasie prawie każdego treningu mięśni nóg, ale w ciągu ostatnich tygodni coraz trudniej mi się za nie zabrać, do nich dotrzeć. Zastanawiałem się, czy muszę robić przysiady za każdym razem?
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3525 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 13.03.2012, 18:30:44 (14722 odsłon)
Zachęcam do przeczytania artykułu, w którym znany australijski kulturystyka, Lee Priest zdradza w jaki sposób uzyskał tak wspaniale umięśnione mięśnie klatki piersiowej. Zaawansowani kulturyści, którzy oczekują zwiększenia masy mięśni oraz średniozaawansowani i początkujący powinni poprzestać na podstawowych ćwiczeniach. Ruchy wykonywane z wolnym obciążeniem na płaskiej ławce i w skosie są najlepsze dla rozwoju masy mięśniowej.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3308 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 11.03.2012, 14:25:00 (9011 odsłon)
Kulturystyka nie zmieniła się aż tak bardzo od czasu, kiedy ja brałem udział w zawodach jakieś 40 lat temu. Nadal wykonujesz różne ćwiczenia na każdą część ciała, po trzy-cztery serie, zwykle po 8-10 powtórzeń. Bardziej znaczący rozwój niż ten. który nastąpił w siłowni, zaobserwowano w stanowisku kulturystów wobec odżywiania. Przeczytaj bezcenne porady Arnolda Schwarzeneggera.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4997 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 11.03.2012, 12:05:40 (2515 odsłon)
Podstawą piramidingu nie jest ilość obciążenia jakie zakładasz na sztangę, ale liczba powtórzeń jaką jesteś w stanie wykonać w kolejnych seriach. Dodawaj wystarczająco tyle ciężaru, abyś osiągnął stan wyczerpania przy założonej w danej serii liczbie ruchów. Niech powtórzenia tobą pokierują. Przeczytaj co do powiedzenia o piramidingu ma Dorian Yates - wielokrotny zdobywca Mr. Olympia.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3826 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 2.06.2011, 17:28:24 (6779 odsłon)
Kiedy ostatni raz byłeś na siłowni i trenowałeś z obciążeniem, ile czasu spędziłeś rzeczywiście coś robiąc? Powiedzmy, byłeś w klubie przez godzinę, w ciągu której zrobiłeś 20 serii, a każda trwała 30 sekund. To oznacza, że trenowałeś tylko przez 10 minut. Co ważniejsze, oznacza to również, że prawdopodobnie nie robiłeś nic przez całe 50 minut, czyli 83% twojego treningu.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2189 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 27.03.2010, 11:30:02 (31565 odsłon)
Wielu początkujących kulturystów ma dość niejasne pojęcie o treningu, jego objętości i intensywności oraz doborze właściwych ćwiczeń. Rich Gaspari to mistrz świata amatorów w wadze do 90 kilogramów i 3-krotny zdobywca 2. miejsca w konkursie Mr Olympia, Amerykanin włoskiego pochodzenia, urodzony w 1963 roku.
Ocena: 8.00 (17 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 6049 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 10.03.2010, 10:17:20 (19385 odsłon)
Lee lubi stosować na przemian ruchy zwane przez niego rytmicznymi, przeznaczone na rozwój kształtu i jakości mięśni - takie jak przyciąganie górnego lub dolnego wyciągu na siedząco - z ćwiczeniami siłowymi na zwiększanie masy mięśni, takimi jak podciąganie sztangielki jednorącz w opadzie czy podciąganie sztangi w opadzie.
Ocena: 9.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4891 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 10.03.2010, 10:12:59 (11060 odsłon)
Kiedy tylko czuję, że moje mięśnie weszły w fazę zastoju, natychmiast ograniczam treningi. Uczucie stagnacji jest dla mnie sygnałem, że osiągnąłem etap przetrenowania. Organizm mój przede wszystkim potrzebuje odpoczynku. Nie trwa on dłużej niż klika dni. Podejmując treningi po przerwie, wykonuję jedno ćwiczenie na każdą grupę mięśniową.
Ocena: 7.00 (4 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1955 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 10.03.2010, 10:03:26 (5568 odsłon)
Ćwiczenie z właściwie umotywowanym partnerem jest jedną z najbardziej efektywnych metod treningowych, jakie w ogóle istnieją. Niemniej jednak znalezienie kogoś godnego zaufania, punktualnego i zdolnego do "przepchnięcia" współćwiczącego przez każdy trening nie jest łatwym zadaniem. Partnerzy muszą poznać możliwości i ograniczenia drugiej strony.
Ocena: 6.00 (3 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 5802 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2016 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.