Kulturystyka.org.pl Ćwiczenia, Mięśnie, Trening, Fitness, Dieta









Reklamy

Zaloguj się...
Nazwa/nick:

Hasło:

Zapamiętaj mnie



Zapomniałem hasła

Zarejestruj się!

Reklama

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Nasz profil na FB

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy



(1) 2 »
Nadesłany przez Hades dnia 1.01.2009, 4:00:00 (5900 odsłon)
Robiąc wdech unieś tułów tak by zachować biodra i barki w linii prostej, równolegle do podłoża. Utrzymuj łokcie na zewnątrz. Wróć do pozycji wyjściowej robiąc wydech.
Ocena: 7.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 962 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 16.11.2007, 3:00:00 (16242 odsłon)
Prezentujemy ćwiczenia: nogi i pośladki (opisy i zdjęcia) z ciężarkami na górne części ciała takie jak: klatka piersiowa, barki, triceps, plecy. Wszystko bardzo ładnie zilustrowane obrazkami - zachęcam gorąco do ćwiczeń.
Ocena: 10.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 335 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 15.11.2007, 3:00:00 (7751 odsłon)
Trzecia część ćwiczeń - wykorzystujemy krzesło oraz matę (opisy i zdjęcia) z ciężarkami na górne części ciała takie jak: klatka piersiowa, barki, triceps, plecy. Wszystko bardzo ładnie zilustrowane obrazkami - zachęcam gorąco do ćwiczeń.
Ocena: 5.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 357 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 14.11.2007, 3:00:00 (21988 odsłon)
Prezentujemy ćwiczenia (opisy i zdjęcia) z ciężarkami w pozycji stojącej na górne części ciała takie jak: klatka piersiowa, barki, triceps, plecy. Wszystko bardzo ładnie zilustrowane obrazkami - zachęcam gorąco do ćwiczeń.
Ocena: 9.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 337 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 13.11.2007, 3:00:00 (8727 odsłon)
Prezentujemy ćwiczenia (opisy i zdjęcia) z ciężarkami na górne części ciała takie jak: klatka piersiowa, barki, triceps, plecy. Wszystko bardzo ładnie zilustrowane obrazkami - zachęcam gorąco do ćwiczeń.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 317 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 12.11.2007, 3:00:00 (26152 odsłon)
Uklęknij na podłodze. Oprzyj się na kolanach i rozstawionych na szerokość barków dłoniach. Łokcie są delikatnie gięte. Staraj się rozluźnić szyję i patrz w dół. Bardzo ważne przy wykonywaniu pompek jest napięcie wszystkich mięśni. Wciągnij brzuch, jednocześnie pamiętając o napięciu pośladków.
Ocena: 8.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4999 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 11.11.2007, 3:00:00 (9545 odsłon)
Robiąc wdech unieś tułów tak by zachować biodra i barki w linii prostej, równolegle do podłoża. Utrzymuj łokcie na zewnątrz. Wróć do pozycji wyjściowej robiąc wydech.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 962 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 10.11.2007, 3:00:00 (12157 odsłon)
Przed wykonaniem tych ćwiczeń odbądźcie swobodny, dziesięcio- lub piętnastominutowy spacer rozgrzewający. Aby zmniejszyć siłę uderzeń, wykonujcie ćwiczenia na równej, porośniętej trawą nawierzchni, na przykład na boisku, lub na własnym trawniku.
Ocena: 10.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 7043 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 9.11.2007, 3:00:00 (10149 odsłon)
Pamiętaj o zachowaniu 1min. przerwy między seriami. Osoby początkujące: wykonaj 8 - 10 powtórzeń w trzech seriach. Osoby zaawansowane: wykonaj do 16-tu powtórzeń w trzech seriach.
Ocena: 6.00 (3 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 764 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 8.11.2007, 3:00:00 (9092 odsłon)
Połóż się na lewym boku na podłodze. Unieś tułów podpierając się na lewym przedramieniu. Prawą nogę postaw ugiętą przed sobą na podłodze.
Napnij mięśnie brzucha, nóg i pośladków.
Ocena: 10.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 802 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2016 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.