Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje



Metoda stopniowego obciążania = Masa i siła

Wszyscy ich widzieliśmy - kulturystów „codziennie trenujących na maksa”. Całymi dniami ćwiczą z takimi ciężarami, jakie ich masywne, przetrenowane ciała mogą wytrzymać. Takie podejście do treningu ma wielu. Niestety aż za często prowadzi to do zmęczenia, wyczerpania, przetrenowania, a w końcu nawet do całkowitego zaprzestania treningów. Zbyt mało osób rozumie, jak ważne jest zastosowanie odpowiedniego programu obciążeń. Większość uważa, że zastoje i wyczerpanie są w sporcie nieuniknione.
Zobacz cały artykuł | 9057 bajtów więcej | Komentarze

Skuteczny trening na masę mięśni

Ćwiczenia prezentowane w tym treningu uchodzą za najskuteczniejsze, ponieważ angażują najwięcej włókien mięśniowych oraz działają na największą ilość osób. Trening ten jest tak przygotowany by weekend był wolny, jeżeli nie możesz ćwiczyć w ten sposób możesz dopasować go do siebie. Pamiętaj by zachować proporcje 4 dni treningu i 3 dni przerwy.
Zobacz cały artykuł | 4153 bajtów więcej | Komentarze

Trening na masę - staż treningowy 12-24 miesięcy

Poniższy plan treningowy przeznaczony jest dla osób trenujących minimum 12 miesięcy. Trening w systemie "Split" 3 razy w tygodniu. Poniedziałek: klatka piersiowa + przód obręczy barkowej, Środa: plecy + tył obręczy barkowej, Piątek: nogi + biceps + triceps. Biceps z tricepsem trenujemy wykonując super serie.
Zobacz cały artykuł | 1686 bajtów więcej | 2 komentarzy

Trening na masę - staż treningowy 6-12 miesięcy

3 dniowy trening na masę w systemie "Split" przeznaczony dla osób z pewnym doświadczeniem treningowym. Co to właściwie jest split? Split jest to system treningowy, w którym dzieli się ciało na partie. W klasycznym splicie partie ćwiczymy raz na tydzień. Istnieje również inne odmiany splita, w których partie ćwiczymy 2 razy na tydzień dzieląc ciało np. na góra-dół lub przód-tył.
Zobacz cały artykuł | 2155 bajtów więcej | Komentarze

Trening na masę - staż treningowy 3-6 miesięcy

Przykładowy trening na masę dla początkujących kulturystów, których staż treningowy nie przekracza 6 miesięcy. Trenujemy w systemie "Split", czyli dzielimy ciało na partie mięśniowe i trenujemy każdą partię raz na tydzień. Poniższy plan treningowy przeznaczony dla osób trenujących 3 razy w tygodniu.
Zobacz cały artykuł | 1517 bajtów więcej | 1 komentarz

Sekrety masy mięśniowej

Jeśli idzie o budowę masy mięśniowej, to ćwiczę przede wszystkim intensywnie, ale krótko. Duże ciężary wymagają maksymalnej koncentracji psychicznej i dużej energii, dlatego nie można-moim zdaniem ćwiczyć zbyt długo. Wykonując ciągle ten sam program treningowy, ale w krótszym czasie zwiększam w ten sposób intensywność...
Zobacz cały artykuł | 2741 bajtów więcej | Komentarze

Trening na masę średnio zaawansowani

Jeżeli szukasz dobrego treningu na masę dla średnio zaawansowanych to lepiej trafić nie mogłeś. W systemie, który proponuję trenujesz 3 razy w tygodniu: Wtorek: klatka + tricepsy + brzuch, Czwartek: grzbiet + biceps + przedramię, Sobota: barki + nogi. Oczywiście dni tygodnia, w których zamierzasz trenować, możesz sobie dowolnie skonfigurować. Pamiętaj, że tylko dobry plan + odpowiednia dieta są kluczem do sukcesu.
Zobacz cały artykuł | 3304 bajtów więcej | Komentarze

Trening na masę dla początkujących

Masa mięśniowa jest najcenniejszym atutem kulturysty. Przedstawiamy 3 dniowy trening na zdobycie masy mięśniowej. Poniższy trening przeznaczony jest dla początkujących kulturystów. Postaraj się aby czas spędzony na treningu nie przekroczył 1 godziny. W razie jakichkolwiek pytań proszę dodać komentarz nad artykułem - z chęcią pomogę. Hades.
Zobacz cały artykuł | 4258 bajtów więcej | 8 komentarzy

Szybkie zwiększenie masy mięśniowej

Joe Weider, który sam się nazywa, nie bez racji, trenerem mistrzów, twierdzi, że jedno jest pewne: mistrzem w kulturystyce może zostać tylko ten, kto ma wspaniale rozwiniętą masę mięśniową. Jest to warunek numer jeden. Oczywiście do tego są potrzebne odpowiednie proporcje ciała związane z budową kostną. Praktyka to potwierdza: na wszystkich najważniejszych konkursach kulturystycznych, zarówno amatorów, jak i zawodowców, na podium stają ludzie potężnie umięśnieni. Niektórych to razi, ale takie są reguły gry w tej dyscyplinie.
Zobacz cały artykuł | 8249 bajtów więcej | Komentarze

Trening na masę 3 dniowy

Dobry trening to podstawa w kulturystyce. Jeżeli interesuje cię zdobycie masy mięśniowej to ten program treningowy jest jak najbardziej dla ciebie. Przed każdym treningiem nie zapomnij o 15 minutowej rozgrzewce mięśni aby przygotować je do ciężkiego wysiłku na siłowni. Powodzenia w budowaniu masy! Trening na masę - Program 3 dniowy.
Zobacz cały artykuł | 2378 bajtów więcej | 1 komentarz
(1) 2 »
Design by: XOOPS UI/UX Team