Kulturystyka.org.pl Ćwiczenia, Mięśnie, Trening, Fitness, Dieta









Reklamy

Zaloguj się...
Nazwa/nick:

Hasło:

Zapamiętaj mnie



Zapomniałem hasła

Zarejestruj się!

Reklama

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Nasz profil na FB

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy



(1) 2 »
Nadesłany przez Hades dnia 7.03.2012, 22:40:00 (90038 odsłon)
Ćwiczenia prezentowane w tym treningu uchodzą za najskuteczniejsze, ponieważ angażują najwięcej włókien mięśniowych oraz działają na największą ilość osób. Trening ten jest tak przygotowany by weekend był wolny, jeżeli nie możesz ćwiczyć w ten sposób możesz dopasować go do siebie. Pamiętaj by zachować proporcje 4 dni treningu i 3 dni przerwy.
Ocena: 8.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3922 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 7.02.2012, 16:11:47 (45387 odsłon)
Poniższy plan treningowy przeznaczony jest dla osób trenujących minimum 12 miesięcy. Trening w systemie "Split" 3 razy w tygodniu. Poniedziałek: klatka piersiowa + przód obręczy barkowej, Środa: plecy + tył obręczy barkowej, Piątek: nogi + biceps + triceps. Biceps z tricepsem trenujemy wykonując super serie.
Ocena: 5.00 (4 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1686 bajtów więcej | 2 komentarzy
Nadesłany przez Hades dnia 7.02.2012, 16:04:09 (39909 odsłon)
3 dniowy trening na masę w systemie "Split" przeznaczony dla osób z pewnym doświadczeniem treningowym. Co to właściwie jest split? Split jest to system treningowy, w którym dzieli się ciało na partie. W klasycznym splicie partie ćwiczymy raz na tydzień. Istnieje również inne odmiany splita, w których partie ćwiczymy 2 razy na tydzień dzieląc ciało np. na góra-dół lub przód-tył.
Ocena: 7.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2155 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 7.02.2012, 15:53:51 (56201 odsłon)
Przykładowy trening na masę dla początkujących kulturystów, których staż treningowy nie przekracza 6 miesięcy. Trenujemy w systemie "Split", czyli dzielimy ciało na partie mięśniowe i trenujemy każdą partię raz na tydzień. Poniższy plan treningowy przeznaczony dla osób trenujących 3 razy w tygodniu.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1517 bajtów więcej | 1 komentarz
Nadesłany przez Hades dnia 25.12.2011, 12:55:20 (25043 odsłon)
Jeśli idzie o budowę masy mięśniowej, to ćwiczę przede wszystkim intensywnie, ale krótko. Duże ciężary wymagają maksymalnej koncentracji psychicznej i dużej energii, dlatego nie można-moim zdaniem ćwiczyć zbyt długo. Wykonując ciągle ten sam program treningowy, ale w krótszym czasie zwiększam w ten sposób intensywność...
Ocena: 7.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2672 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 3.11.2011, 20:11:37 (38586 odsłon)
Jeżeli szukasz dobrego treningu na masę dla średnio zaawansowanych to lepiej trafić nie mogłeś. W systemie, który proponuję trenujesz 3 razy w tygodniu: Wtorek: klatka + tricepsy + brzuch, Czwartek: grzbiet + biceps + przedramię, Sobota: barki + nogi. Oczywiście dni tygodnia, w których zamierzasz trenować, możesz sobie dowolnie skonfigurować. Pamiętaj, że tylko dobry plan + odpowiednia dieta są kluczem do sukcesu.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3304 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 31.10.2011, 21:45:46 (138524 odsłon)
Masa mięśniowa jest najcenniejszym atutem kulturysty. Przedstawiamy 3 dniowy trening na zdobycie masy mięśniowej. Poniższy trening przeznaczony jest dla początkujących kulturystów. Postaraj się aby czas spędzony na treningu nie przekroczył 1 godziny. W razie jakichkolwiek pytań proszę dodać komentarz nad artykułem - z chęcią pomogę. Hades.
Ocena: 9.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4258 bajtów więcej | 8 komentarzy
Nadesłany przez Hades dnia 3.10.2011, 20:00:21 (39515 odsłon)
Joe Weider, który sam się nazywa, nie bez racji, trenerem mistrzów, twierdzi, że jedno jest pewne: mistrzem w kulturystyce może zostać tylko ten, kto ma wspaniale rozwiniętą masę mięśniową. Jest to warunek numer jeden. Oczywiście do tego są potrzebne odpowiednie proporcje ciała związane z budową kostną. Praktyka to potwierdza: na wszystkich najważniejszych konkursach kulturystycznych, zarówno amatorów, jak i zawodowców, na podium stają ludzie potężnie umięśnieni. Niektórych to razi, ale takie są reguły gry w tej dyscyplinie.
Ocena: 10.00 (4 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 8249 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 15.06.2011, 20:37:55 (95885 odsłon)
Dobry trening to podstawa w kulturystyce. Jeżeli interesuje cię zdobycie masy mięśniowej to ten program treningowy jest jak najbardziej dla ciebie. Przed każdym treningiem nie zapomnij o 15 minutowej rozgrzewce mięśni aby przygotować je do ciężkiego wysiłku na siłowni. Powodzenia w budowaniu masy! Trening na masę - Program 3 dniowy.
Ocena: 9.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2378 bajtów więcej | 1 komentarz
Nadesłany przez Anonim dnia 12.05.2009, 13:00:00 (24823 odsłon)
W świece kulturystyki „od zawsze” obowiązuje pogląd, że jeśli ktoś chce uzyskać przyrosty w masie umięśnienia, powinien dźwigać duże obciążenia przy relatywnie niewielkich liczbach serii i powtórzeń. Okazuje się jednak, że – jak wiele innych „niepodważalnych” prawd – tak i ta nie jest najlepszym sposobem na jeszcze więcej mięśni.
Ocena: 6.00 (5 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 9117 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2016 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.