Kulturystyka.org.pl Ćwiczenia, Mięśnie, Trening, Fitness, Dieta






Reklamy

Zaloguj się...
Nazwa/nick:

Hasło:

Zapamiętaj mnie



Zapomniałem hasła

Zarejestruj się!

Reklama

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Ankieta
Najlepiej trenuje mi się...
Z samego rana
Przed południem
Po południu
Wieczorem
Późnym wieczorem
W weekend
 
Głosów łącznie: 7895
Ankieta zakończy się 15.09.2015, 20:29
Wyniki ankiet?

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Nasz profil na FB

Polecam

Polecam strony

http://testosterone.pl
Reklamy



Nadesłany przez Hades dnia 7.04.2012, 1:56:02 (13884 odsłon)
Trening HIT – Akronim „HIT” oznacza High Intensity Training. Jest to trening typowo siłowy więc jeżeli twoim celem jest siła – jest to trening dla ciebie. Mike Mentzer był twórcą treningu HIT – High Intensity Training (trening wysoko intensywny). Zauważył i szerzył kontrowersyjną metodę treningu jednej partii dziennie po jednej serii i 3-4 ćwiczeniach na mięsień.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 7309 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 25.12.2011, 18:05:14 (6938 odsłon)
Każda sesja treningowa powinna być nieco inna. Jeśli będziesz powtarzał wszystkie czynności na każdej sesji treningowej, przyzwyczaisz swoje mięśnie do stałego wysiłku i prędzej czy później popadniesz w stagnację. Zmieniaj ilość ruchów w seriach, obciążenie i długość przerw między seriami. Nie wykonuj zawsze każdej serii po 8 powtórzeń atakuj mięśnie pod wieloma kątami, dla przykładu zwiększ ilość powtórzeń np. do 15-20...
Ocena: 6.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2846 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 4.10.2011, 0:07:26 (31479 odsłon)
Większość kulturystów, a dotyczy to tych, którzy osiągnęli już pewien stopień zaawansowania, obawia się treningu siłowego z dużymi obciążeniami. Nie dotyczy to początkujących, u których szybki rozwój mięśni następuje przy umiarkowanych ciężarach, aczkolwiek też w ramach tzw. przeładowania mięśni stopniowo zwiększanych wg indywidualnych możliwości.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 9222 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 15.10.2009, 14:53:06 (14788 odsłon)
Cały program treningu na masę mięśniową musi być bardzo dokładnie przemyślany. Trzeba sprawdzić, jak wasz organizm reaguje na różne ćwiczenia i dopiero po kilku próbach ułożyć sobie program treningu. Taki, który będzie dla was najskuteczniejszy. Poza tym jednak obowiązują pewne ogólne reguły.
Ocena: 8.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 7970 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 14.07.2009, 17:14:59 (19488 odsłon)
W planie nie podajemy obciążenia - ilość zarzuconych kilogramów jest dla każdego nieco inna. Pracując nad siłą mięśniową należy ćwiczyć z obciążeniami sięgającymi 90-95% maksymalnego pojedynczego powtórzenia. Cykl na siłę jest niezwykle intensywny. Podczas tak intensywnego treningu angażujemy wszystkie włókna mięśniowe ćwiczonych partii mięśniowych. W rozwinięciu prezentujemy rozpiskę treningową.
Ocena: 6.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1806 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 24.07.2008, 18:00:39 (42297 odsłon)
W planie nie podajemy obciążenia - ilość zarzuconych kilogramów jest dla każdego nieco inna. Pracując nad siłą mięśniową należy ćwiczyć z obciążeniami sięgającymi 90-95% maksymalnego pojedynczego powtórzenia. Cykl na siłę jest niezwykle intensywny. Podczas tak intensywnego treningu angażujemy wszystkie włókna mięśniowe ćwiczonych partii mięśniowych. W rozwinięciu prezentujemy rozpiskę treningową.
Ocena: 4.00 (7 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1777 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2014 Kopiowanie artykułów dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materiału.