Reklamy

Reklama

Menu użytkownika

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Ankieta
Jakich treningów poszukujesz?
Treningów na masę
Treningów na rzeźbę
Treningów na siłę
Treningów ogólnorozwojowych
Dla początkujących
Dla średniozaawansowanych
Dla zaawansowanych
Treningów dla kobiet
 
Głosów łącznie: 45
Ankieta zakończy się 17.03.2018, 0:00
Wyniki ankiet?

Reklamy

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy



Nadesłany przez Hades dnia 6.04.2012, 21:56:02 (22350 odsłon)
Trening HIT – Akronim „HIT” oznacza High Intensity Training. Jest to trening typowo siłowy więc jeżeli twoim celem jest siła – jest to trening dla ciebie. Mike Mentzer był twórcą treningu HIT – High Intensity Training (trening wysoko intensywny). Zauważył i szerzył kontrowersyjną metodę treningu jednej partii dziennie po jednej serii i 3-4 ćwiczeniach na mięsień.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 7309 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 25.12.2011, 13:05:14 (8207 odsłon)
Każda sesja treningowa powinna być nieco inna. Jeśli będziesz powtarzał wszystkie czynności na każdej sesji treningowej, przyzwyczaisz swoje mięśnie do stałego wysiłku i prędzej czy później popadniesz w stagnację. Zmieniaj ilość ruchów w seriach, obciążenie i długość przerw między seriami. Nie wykonuj zawsze każdej serii po 8 powtórzeń atakuj mięśnie pod wieloma kątami, dla przykładu zwiększ ilość powtórzeń np. do 15-20...
Ocena: 8.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2846 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 3.10.2011, 20:07:26 (51318 odsłon)
Większość kulturystów, a dotyczy to tych, którzy osiągnęli już pewien stopień zaawansowania, obawia się treningu siłowego z dużymi obciążeniami. Nie dotyczy to początkujących, u których szybki rozwój mięśni następuje przy umiarkowanych ciężarach, aczkolwiek też w ramach tzw. przeładowania mięśni stopniowo zwiększanych wg indywidualnych możliwości.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 9222 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 15.10.2009, 10:53:06 (16535 odsłon)
Cały program treningu na masę mięśniową musi być bardzo dokładnie przemyślany. Trzeba sprawdzić, jak wasz organizm reaguje na różne ćwiczenia i dopiero po kilku próbach ułożyć sobie program treningu. Taki, który będzie dla was najskuteczniejszy. Poza tym jednak obowiązują pewne ogólne reguły.
Ocena: 8.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 7970 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 14.07.2009, 13:14:59 (28280 odsłon)
W planie nie podajemy obciążenia - ilość zarzuconych kilogramów jest dla każdego nieco inna. Pracując nad siłą mięśniową należy ćwiczyć z obciążeniami sięgającymi 90-95% maksymalnego pojedynczego powtórzenia. Cykl na siłę jest niezwykle intensywny. Podczas tak intensywnego treningu angażujemy wszystkie włókna mięśniowe ćwiczonych partii mięśniowych. W rozwinięciu prezentujemy rozpiskę treningową.
Ocena: 5.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1806 bajtów więcej | 1 komentarz
Nadesłany przez Hades dnia 24.07.2008, 14:00:39 (66701 odsłon)
W planie nie podajemy obciążenia - ilość zarzuconych kilogramów jest dla każdego nieco inna. Pracując nad siłą mięśniową należy ćwiczyć z obciążeniami sięgającymi 90-95% maksymalnego pojedynczego powtórzenia. Cykl na siłę jest niezwykle intensywny. Podczas tak intensywnego treningu angażujemy wszystkie włókna mięśniowe ćwiczonych partii mięśniowych. W rozwinięciu prezentujemy rozpiskę treningową.
Ocena: 1.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1777 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2017 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.