user pass
Kulturystyka.org.pl Ćwiczenia, Mięśnie, Trening, Fitness, Dieta




Reklamy

Logowanie
Nazwa użytkownika:

Hasło użytkownika:


Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się teraz!

Nowość w serwisie!

Reklamy

Tabele kaloryczne

Ankieta
Dlaczego chodzisz na siłownię/fitness ?
Trenuję aby przybrać na masie
Trenuję aby zrzucić tłuszcz
Trenuję dla zdrowia
Trenuję regularnie
Trenuję rekreacyjnie
Trenuję sezonowo
Trenuję zawodowo

Wybierz ćwiczenia

Nasz profil na Facebook

Reklamy


Trening na siłę : Trening HIT
Napisał Hades dnia 2012/4/7 0:56:02 (12547 odsłon)

Trening HIT – Akronim „HIT” oznacza High Intensity Training. Jest to trening typowo siłowy więc jeżeli twoim celem jest siła – jest to trening dla ciebie. Mike Mentzer był twórcą treningu HIT – High Intensity Training (trening wysoko intensywny). Zauważył i szerzył kontrowersyjną metodę treningu jednej partii dziennie po jednej serii i 3-4 ćwiczeniach na mięsień.

Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 6916 bajtów więcej | Komentarze
Trening na siłę : Intensywność treningu
Napisał Hades dnia 2011/12/25 16:05:14 (6440 odsłon)

Każda sesja treningowa powinna być nieco inna. Jeśli będziesz powtarzał wszystkie czynności na każdej sesji treningowej, przyzwyczaisz swoje mięśnie do stałego wysiłku i prędzej czy później popadniesz w stagnację. Zmieniaj ilość ruchów w seriach, obciążenie i długość przerw między seriami. Nie wykonuj zawsze każdej serii po 8 powtórzeń atakuj mięśnie pod wieloma kątami, dla przykładu zwiększ ilość powtórzeń np. do 15-20...

Ocena: 6.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2640 bajtów więcej | Komentarze
Trening na siłę : Trening na siłę i masę mięśni
Napisał Hades dnia 2011/10/3 23:07:26 (28223 odsłon)

Większość kulturystów, a dotyczy to tych, którzy osiągnęli już pewien stopień zaawansowania, obawia się treningu siłowego z dużymi obciążeniami. Nie dotyczy to początkujących, u których szybki rozwój mięśni następuje przy umiarkowanych ciężarach, aczkolwiek też w ramach tzw. przeładowania mięśni stopniowo zwiększanych wg indywidualnych możliwości.

Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 8703 bajtów więcej | Komentarze
Trening na siłę : Sekrety masy mięśniowej
Napisał Hades dnia 2009/10/15 13:53:06 (14328 odsłon)

Cały program treningu na masę mięśniową musi być bardzo dokładnie przemyślany. Trzeba sprawdzić, jak wasz organizm reaguje na różne ćwiczenia i dopiero po kilku próbach ułożyć sobie program treningu. Taki, który będzie dla was najskuteczniejszy. Poza tym jednak obowiązują pewne ogólne reguły.

Ocena: 8.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 7500 bajtów więcej | Komentarze
Trening na siłę : Trening Wzrost Siły 2
Napisał Hades dnia 2009/7/14 16:14:59 (17564 odsłon)

W planie nie podajemy obciążenia - ilość zarzuconych kilogramów jest dla każdego nieco inna. Pracując nad siłą mięśniową należy ćwiczyć z obciążeniami sięgającymi 90-95% maksymalnego pojedynczego powtórzenia. Cykl na siłę jest niezwykle intensywny. Podczas tak intensywnego treningu angażujemy wszystkie włókna mięśniowe ćwiczonych partii mięśniowych. W rozwinięciu prezentujemy rozpiskę treningową.

Ocena: 6.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1726 bajtów więcej | Komentarze
Trening na siłę : Trening Wzrost Siły I
Napisał Hades dnia 2008/7/24 17:00:39 (38562 odsłon)

W planie nie podajemy obciążenia - ilość zarzuconych kilogramów jest dla każdego nieco inna. Pracując nad siłą mięśniową należy ćwiczyć z obciążeniami sięgającymi 90-95% maksymalnego pojedynczego powtórzenia. Cykl na siłę jest niezwykle intensywny. Podczas tak intensywnego treningu angażujemy wszystkie włókna mięśniowe ćwiczonych partii mięśniowych. W rozwinięciu prezentujemy rozpiskę treningową.

Ocena: 4.00 (7 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1699 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2013 Kopiowanie artykułów dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materiału.