Kulturystyka.org.pl







Reklamy

Reklama

Menu użytkownika

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Ankieta
Jakich treningów poszukujesz?
Treningów na masę
Treningów na rzeźbę
Treningów na siłę
Treningów ogólnorozwojowych
Dla początkujących
Dla średniozaawansowanych
Dla zaawansowanych
Treningów dla kobiet
 
Głosów łącznie: 86
Ankieta zakończy się 17.03.2018, 0:00
Wyniki ankiet?

Reklamy

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy



(1) 2 »
Nadesłany przez Hades dnia 25.10.2016, 21:07:25 (4882 odsłon)
Pytanie od użytkownika:"Mam problem z brzuchem. Codziennie robię 2000 powtórzeń i ciągle nie dostrzegam definicji mięśni. Proszę o radę" Odpowiedź: Najpierw mam dla ciebie złą wiadomość. Wszystkie te tysiące skłonów, które robiłeś poszły na marne. Brzuch jest taką samą grupą mięśniową jak każda inna, a to oznacza, że musi być trenowany w podobny sposób. Cztery, pięć serii ruchów, wykonywanych powoli z maksy­malną intensywnością tak, aby po 20-25 powtórze­niach osiągnąć chwilowy stan wyczerpania mięśni.
Ocena: 9.00 (3 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4862 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 2.08.2014, 19:43:21 (39362 odsłon)
Monica Brant - światowej klasy fitneska zdradza tajemnicę swojego "sześciopaku" na brzuchu. Najważniejszą rzeczą jest pamiętać, kiedy trenować brzuch: Rób to na początku treningu. Trenuj ciężko i każdego dnia. Nie zaniedbuj diety i treningu wydolnościowego. Nawet jeśli masz mocny brzuch, a źle się odżywiasz, to nikt go nie zobaczy, bo będzie ukryty pod warstwą tłuszczu." Zabieramy się za trening!
Ocena: 5.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 5957 bajtów więcej | 1 komentarz
Nadesłany przez Hades dnia 16.02.2013, 10:11:19 (27889 odsłon)
Podczas wykonywania treningu brzucha trzeba pamiętać o jednej, ale to bardzo ważnej rzeczy. Ćwiczenia które wykonujesz dzielą się na te które angażują dolne lub górne części mięśni brzucha. Bardzo ważne jest byś swój trening brzucha rozpoczynał/a od dolnych partii i kończył/a na górnych, a nie odwrotnie.
Ocena: 5.00 (3 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2264 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 18.03.2012, 18:40:00 (387547 odsłon)
Rewelacyjny system ćwiczeń brzucha wymyślony przez Joe Weidera robi furorę w Internecie. W serwisie kulturystyka.org.pl artykuł poświęcony Aerobicznej 6 Weidera posiada prawie 4,5 mln odsłon oraz ponad 400 fanów na FB, co świadczy o tym, że sporo osób marzy o płaskim, wyrzeźbionym brzuchu. Zobacz zdjęcia brzucha osób przed i po 42 dniach treningu.
Ocena: 10.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1869 bajtów więcej | 3 komentarzy
Nadesłany przez Hades dnia 11.03.2012, 12:25:04 (43363 odsłon)
Zazwyczaj bardzo niechętnie typuję "najlepsze" ćwiczenie na daną partię ciała, ponieważ niemal każde ćwiczenie będzie miało jakieś korzystne działanie. Ale jeśli mówimy o mięśniach brzucha, proponowałbym spinanie brzucha z dwóch powodów: 1. łatwo można zwiększyć siłę; 2. jest to ćwiczenie bezpieczne. Zwiększanie siły jest najistotniejsze...
Ocena: 6.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2541 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 6.03.2012, 6:00:00 (25015 odsłon)
Chociaż znajdują się one między klatką, a brzuchem i najlepiej widać je z przodu, to pod względem działania mają najwięcej wspólnego z mięśniami grzbietu. Mięśnie zębate uczestniczą w wykonywanych nad głową ćwiczeniach mięśni grzbietu, takich jak przyciąganie górnego wyciągu czy podciąganie się na drążku, zwłaszcza z przodu. Natomiast podstawowym ruchem dla mięśni zębatych jest przenoszenie.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3716 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 9.01.2012, 15:28:58 (25155 odsłon)
Chcesz wyrzeźbić brzuch? - musisz zmienić swoje odżywianie. Dla większości z nas zrobienie porządnych mięśni brzucha stanowi nie lada wyzwanie. Jednak przy regularnym i solidnym treningu rezultaty ćwiczeń niebagatelnie wpływają na naszą sylwetkę jak również mają zbawienny wpływ na nasze samopoczucie.
Ocena: 5.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3747 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 12.09.2011, 21:20:00 (63133 odsłon)
Robienie wyłącznie ćwiczeń na płaski brzuch nic nie da jeśli brzuszek będzie obrośnięty warstwą tłuszczu. Nie oznacza to, że robienie 100 brzuszków dziennie nie da żadnych rezultatów. Oczywiście, że da, jednak nie aż tyle co ćwiczenia kardio. Ćwiczenia kardio to wszystkie te, które powodują szybszy przepływ krwi i przyśpieszają nasz oddech. Przyśpieszają one nasz metabolizm na 4 do 24 godzin.
Ocena: 6.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2774 bajtów więcej | 5 komentarzy
Nadesłany przez Hades dnia 28.06.2011, 13:40:42 (30453 odsłon)
Jeżeli chcesz mieć naprawdę twarde i wyrzeźbione mięśnie brzucha to jesteś w dobrym miejscu. Wyrzuć na śmietnik wszelkiego typu pasy wibrujące, które "same spalają tłuszcz". Do naszego treningu będziesz potrzebować piłki do ćwiczeń oraz zwykłej ławeczki treningowej - Zaczynamy ...
Ocena: 3.00 (4 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1578 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 27.06.2011, 11:15:10 (51855 odsłon)
Przy treningu mięśni brzucha trzeba pamiętać o kilku zasadach. Jedną z nich jest rozpoczynanie treningu od ćwiczeń dolnych mięśni brzucha. Dlaczego? Ponieważ trenując najpierw górną część brzucha, wykonując brzuszki, angażujemy tylko górne części brzucha. Natomiast przy treningu dolnych partii brzucha angażowane są także górne partie.
Ocena: 10.00 (5 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 5357 bajtów więcej | 3 komentarzy



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2017 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.