Kulturystyka.org.pl Ćwiczenia, Mięśnie, Trening, Fitness, Dieta









Reklamy

Zaloguj się...
Nazwa/nick:

Hasło:

Zapamiętaj mnie



Zapomniałem hasła

Zarejestruj się!

Reklama

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Nasz profil na FB

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy



(1) 2 3 4 ... 6 »
Nadesłany przez Hades dnia 22.10.2016, 22:50:00 (2603 odsłon)
Większość gerontologów (naukowców zajmujących się procesami starzenia) chętnie zgodzi się ze stwierdzeniem, że najbliżej prawdziwego źródła młodości znajdują się regularne, rozsądnie wykonywane ćwiczenia fizyczne. Jest to szczególnie prawdziwe w przypadku wytwarzania hormonów.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1636 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 29.07.2014, 18:50:00 (2183 odsłon)
Bor, mało znany pierwiastek śladowy, przyciągnął uwagę kulturystów po uka­zaniu się w 1987 r. pracy, z której wynikało, że zwiększał on poziom testosteronu. Kolejne badania zależności między borem i testosteronem u mężczyzn przyniosły para­doksalne wyniki. Np. w jednym z eksperymen­tów podawano mężczyznom doustnie 10 mg boru dziennie i zaobserwowano wzrost pozio­mu zarówno testosteronu, jak i estrogenów.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4834 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 18.11.2013, 10:08:14 (11588 odsłon)
Muskularny, barczysty mężczyzna o doskonale wyrzeźbionej, sportowej sylwetce, ubrany w modne ubrania to ideał dla wielu kobiet. A prawdziwy samiec gatunku ludzkiego stara się zaimponować, najpiękniejszym z dam.
Ocena: 7.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2214 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 25.12.2011, 13:02:26 (3150 odsłon)
Sam rozwój sylwetki i mięśni nie może być celem samym w sobie. Kulturysta nie może być tylko ładnie i proporcjonalnie zbudowany i silny, ale wszechstronnie sprawny fizycznie (powinien być przygotowany do wykonywania różnorakich wysiłków i czynności). Nie można ograniczać się tylko i wyłącznie do ćwiczeń kulturystycznych, lecz należy włączyć do swego treningu inne formy ruchu, uprawiając również inne sporty i to przez cały rok.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1791 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 12.09.2011, 21:29:02 (19180 odsłon)
Podziel wagę (kg) przez wzrost (cm). Uzyskany w ten sposób współczynnik znajdź w tabeli i sprawdź ile Ci brakuje do wymiarów idealnej sylwetki. Jeżeli chodzi o pomiary ciała to wykonujemy je gdy mięśnie nie są 'napompowane' krwią, czyli nie po treningu. Najlepiej robić to rankiem, po wstaniu z łóżka. Gdy chcemy sprawdzać nasze postępy to mierzenia wykonywać powinniśmy o tych samych porach dnia. Centymetr nie powinien być mocno naciągnięty ale też nie powinien zwisać zbyt luźno. Od czasu do czasu możemy go sprawdzić linijką, czy aby się nie rozciągnął. Samą tabelę oczywiście traktujemy jako ciekawostkę.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 783 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 18.07.2011, 18:27:00 (3403 odsłon)
Większość gerontologów ( naukowców zajmujących się procesami starzenia ) chętnie zgodzi się ze stwierdzeniem, że najbliżej prawdziwego źródła młodości znajdują się regularne, rozsądnie wykonywane ćwiczenia fizyczne w tym również kulturystyka.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1466 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 28.06.2011, 14:13:51 (48390 odsłon)
Ćwiczenia mają na celu wzmocnienie i naukę kontrolowania mięśni dna miednicy, zwanych czasem mięśniami Kegla. Jest to szczególny mięsień, który pomaga w utrzymaniu erekcji, dzięki czemu kobiety odczuwają większą satysfakcję seksualną. W tym artykule przedstawiamy ćwiczenia mięśni Kegla dla mężczyzn.
Ocena: 10.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1230 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 20.12.2009, 11:03:37 (8276 odsłon)
W okresie ostatniego tygodnia przed zawodami kulturysta o wadze 70 kg jest w stanie zmagazynować w swoim organizmie ok. 9000 kalorii w postaci węglowodanów. Jednak aż takie nasycenie węglowodanami nie jest wskazane, gdyż związany z tym nadmiar glikogenu może obniżyć plastyczność mięśni. Z drugiej strony spożycie kilkuset gramów węglowodanów w ciągu kilku dni to jeszcze mało.
Ocena: 8.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2065 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 20.12.2009, 10:54:57 (14698 odsłon)
W naszych warunkach lokalowych nie jest to zadanie łatwe, ale możliwe do wykonania. Domową salkę do ćwiczeń można bowiem zlokalizować w garażu, piwnicy, altance ogrodowej, na tarasie, a nawet w zwykłym pokoju w bloku (może ona pełnić również inne funkcje). Salka na świeżym powietrzu (altanka, taras) będzie nam służyła, oczywiście, jedynie w sezonie letnim.
Ocena: 6.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1591 bajtów więcej | 1 komentarz
Nadesłany przez Hades dnia 20.12.2009, 10:47:28 (8283 odsłon)
W okresie ostatnich 20 lat na całym świecie, a szczególnie w krajach rozwiniętych, obserwuje się znaczny wzrost popularności różnych dyscyplin tzw. sportu masowego. Coraz więcej ludzi, w różnym wieku i obojga płci, dostrzega zbawienny wpływ aktywności fizycznej na swoje zdrowie, sprawność fizyczną, samopoczucie i wygląd zewnętrzny.
Ocena: 8.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3877 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2016 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.