Kulturystyka.org.pl







Reklamy

Reklama

Menu użytkownika

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Ankieta
Jakich treningów poszukujesz?
Treningów na masę
Treningów na rzeźbę
Treningów na siłę
Treningów ogólnorozwojowych
Dla początkujących
Dla średniozaawansowanych
Dla zaawansowanych
Treningów dla kobiet
 
Głosów łącznie: 86
Ankieta zakończy się 17.03.2018, 0:00
Wyniki ankiet?

Reklamy

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy



(1) 2 3 4 ... 6 »
Nadesłany przez Hades dnia 22.10.2016, 22:50:00 (3010 odsłon)
Większość gerontologów (naukowców zajmujących się procesami starzenia) chętnie zgodzi się ze stwierdzeniem, że najbliżej prawdziwego źródła młodości znajdują się regularne, rozsądnie wykonywane ćwiczenia fizyczne. Jest to szczególnie prawdziwe w przypadku wytwarzania hormonów.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1636 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 29.07.2014, 18:50:00 (2248 odsłon)
Bor, mało znany pierwiastek śladowy, przyciągnął uwagę kulturystów po uka­zaniu się w 1987 r. pracy, z której wynikało, że zwiększał on poziom testosteronu. Kolejne badania zależności między borem i testosteronem u mężczyzn przyniosły para­doksalne wyniki. Np. w jednym z eksperymen­tów podawano mężczyznom doustnie 10 mg boru dziennie i zaobserwowano wzrost pozio­mu zarówno testosteronu, jak i estrogenów.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4834 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 18.11.2013, 10:08:14 (11638 odsłon)
Muskularny, barczysty mężczyzna o doskonale wyrzeźbionej, sportowej sylwetce, ubrany w modne ubrania to ideał dla wielu kobiet. A prawdziwy samiec gatunku ludzkiego stara się zaimponować, najpiękniejszym z dam.
Ocena: 7.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2214 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 25.12.2011, 13:02:26 (3161 odsłon)
Sam rozwój sylwetki i mięśni nie może być celem samym w sobie. Kulturysta nie może być tylko ładnie i proporcjonalnie zbudowany i silny, ale wszechstronnie sprawny fizycznie (powinien być przygotowany do wykonywania różnorakich wysiłków i czynności). Nie można ograniczać się tylko i wyłącznie do ćwiczeń kulturystycznych, lecz należy włączyć do swego treningu inne formy ruchu, uprawiając również inne sporty i to przez cały rok.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1791 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 12.09.2011, 21:29:02 (19654 odsłon)
Podziel wagę (kg) przez wzrost (cm). Uzyskany w ten sposób współczynnik znajdź w tabeli i sprawdź ile Ci brakuje do wymiarów idealnej sylwetki. Jeżeli chodzi o pomiary ciała to wykonujemy je gdy mięśnie nie są 'napompowane' krwią, czyli nie po treningu. Najlepiej robić to rankiem, po wstaniu z łóżka. Gdy chcemy sprawdzać nasze postępy to mierzenia wykonywać powinniśmy o tych samych porach dnia. Centymetr nie powinien być mocno naciągnięty ale też nie powinien zwisać zbyt luźno. Od czasu do czasu możemy go sprawdzić linijką, czy aby się nie rozciągnął. Samą tabelę oczywiście traktujemy jako ciekawostkę.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 783 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 18.07.2011, 18:27:00 (3413 odsłon)
Większość gerontologów ( naukowców zajmujących się procesami starzenia ) chętnie zgodzi się ze stwierdzeniem, że najbliżej prawdziwego źródła młodości znajdują się regularne, rozsądnie wykonywane ćwiczenia fizyczne w tym również kulturystyka.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1466 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 28.06.2011, 14:13:51 (48757 odsłon)
Ćwiczenia mają na celu wzmocnienie i naukę kontrolowania mięśni dna miednicy, zwanych czasem mięśniami Kegla. Jest to szczególny mięsień, który pomaga w utrzymaniu erekcji, dzięki czemu kobiety odczuwają większą satysfakcję seksualną. W tym artykule przedstawiamy ćwiczenia mięśni Kegla dla mężczyzn.
Ocena: 10.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1230 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 20.12.2009, 11:03:37 (8296 odsłon)
W okresie ostatniego tygodnia przed zawodami kulturysta o wadze 70 kg jest w stanie zmagazynować w swoim organizmie ok. 9000 kalorii w postaci węglowodanów. Jednak aż takie nasycenie węglowodanami nie jest wskazane, gdyż związany z tym nadmiar glikogenu może obniżyć plastyczność mięśni. Z drugiej strony spożycie kilkuset gramów węglowodanów w ciągu kilku dni to jeszcze mało.
Ocena: 8.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2065 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 20.12.2009, 10:54:57 (14724 odsłon)
W naszych warunkach lokalowych nie jest to zadanie łatwe, ale możliwe do wykonania. Domową salkę do ćwiczeń można bowiem zlokalizować w garażu, piwnicy, altance ogrodowej, na tarasie, a nawet w zwykłym pokoju w bloku (może ona pełnić również inne funkcje). Salka na świeżym powietrzu (altanka, taras) będzie nam służyła, oczywiście, jedynie w sezonie letnim.
Ocena: 6.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1591 bajtów więcej | 1 komentarz
Nadesłany przez Hades dnia 20.12.2009, 10:47:28 (8327 odsłon)
W okresie ostatnich 20 lat na całym świecie, a szczególnie w krajach rozwiniętych, obserwuje się znaczny wzrost popularności różnych dyscyplin tzw. sportu masowego. Coraz więcej ludzi, w różnym wieku i obojga płci, dostrzega zbawienny wpływ aktywności fizycznej na swoje zdrowie, sprawność fizyczną, samopoczucie i wygląd zewnętrzny.
Ocena: 8.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3877 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2017 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.