Reklamy

Reklama

Menu użytkownika

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Ankieta
Jakich treningów poszukujesz?
Treningów na masę
Treningów na rzeźbę
Treningów na siłę
Treningów ogólnorozwojowych
Dla początkujących
Dla średniozaawansowanych
Dla zaawansowanych
Treningów dla kobiet
 
Głosów łącznie: 45
Ankieta zakończy się 17.03.2018, 0:00
Wyniki ankiet?

Reklamy

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy



(1) 2 »
Nadesłany przez Hades dnia 24.10.2010, 22:00:00 (22611 odsłon)
Prezentujemy ćwiczenia (opisy i zdjęcia) z ciężarkami w pozycji stojącej na górne części ciała takie jak: klatka piersiowa, barki, triceps, plecy. Wszystko bardzo ładnie zilustrowane obrazkami - zachęcam gorąco do ćwiczeń. Ćwiczenia z ciężarkami.
Ocena: 7.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 367 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 24.10.2010, 22:00:00 (14617 odsłon)
Trzecia część ćwiczeń - wykorzystujemy krzesło oraz matę (opisy i zdjęcia) z ciężarkami na górne części ciała takie jak: klatka piersiowa, barki, triceps, plecy. Wszystko bardzo ładnie zilustrowane obrazkami - zachęcam gorąco do ćwiczeń.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 360 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 24.10.2010, 22:00:00 (15127 odsłon)
Prezentujemy ćwiczenia: nogi i pośladki (opisy i zdjęcia) z ciężarkami na górne części ciała takie jak: klatka piersiowa, barki, triceps, plecy. Wszystko bardzo ładnie zilustrowane obrazkami - zachęcam gorąco do ćwiczeń.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 338 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 24.10.2010, 21:50:00 (5817 odsłon)
Ciąża jest okresem, kiedy przechodzi się ogromne zmiany emocjonalne, fizyczne i hormonalne. Każdy rodzaj ćwiczeń, na który się zdecydujesz, musi to uwzględniać. Ciąża to nie jest czas, by próbować osiągnąć super formę lub szczupłą linię.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2395 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 24.10.2010, 21:50:00 (6732 odsłon)
Przed wykonaniem tych ćwiczeń odbądźcie swobodny, dziesięcio- lub piętnastominutowy spacer rozgrzewający. Aby zmniejszyć siłę uderzeń, wykonujcie ćwiczenia na równej, porośniętej trawą nawierzchni, na przykład na boisku, lub na własnym trawniku.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 7042 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 24.10.2010, 21:50:00 (8865 odsłon)
Połóż się na lewym boku na podłodze. Unieś tułów podpierając się na lewym przedramieniu. Prawą postaw ugiętą przed sobą na podłodze.
Napnij brzucha, nóg i pośladków.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 786 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 24.10.2010, 21:50:00 (8309 odsłon)
Kładziemy się na plecach, kolana mamy zgięte, a stopy stawiamy płasko na ziemi. Teraz obydwa kolana razem zniżamy delikatnie w jedną stronę tyle ile jest to możliwe bez używania siły. Utrzymujemy tę pozycję od 10 do 30 sekund i powracamy do pierwotnej pozycji.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1195 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 24.10.2010, 21:50:00 (12682 odsłon)
Połóż się na plecach. Głowę trzymaj w splecionych dłoniach. odciągnij na boki. Unieś głowę. Nogi ułóż tak, by uda były prostopadłe do podłogi, a łydki równoległe. Pozwól piersiowej ,,zapaść się'' i mocno napręż plecy.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 5496 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 24.10.2010, 21:50:00 (9420 odsłon)
Wiele marzy o długich i smukłych łydkach. Smukłe łydki nie tylko sprawiają, że czują się dobrze, ale przede wszystkim przyciągają wzrok wielu mężczyzn. Smukłe łydki może wypracować każda kobieta. Jakie należy wykonywać, aby poprawić wygląd łydek? Ile razy w tygodniu należy ?
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3384 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 24.10.2010, 21:50:00 (14418 odsłon)
Poniższy trening nie jest treningiem na spalenie tkanki tłuszczowej, owszem regularne ćwiczenia siłowe pozwalają zachować ładną, wysportowana sylwetkę, ale jest to program kształtujący, który powinien być uzupełniony o trening aerobowy.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 7006 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2017 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.