Kulturystyka.org.pl Ćwiczenia, Mięśnie, Trening, Fitness, Dieta










Reklamy

Zaloguj się...
Nazwa/nick:

Hasło:

Zapamiętaj mnie



Zapomniałem hasła

Zarejestruj się!

Reklama

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Nasz profil na FB

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy



(1) 2 »
Nadesłany przez Hades dnia 27.10.2010, 14:22:46 (45818 odsłon)
Zobacz ile możesz spalić kalorii podczas różnego rodzaju wysiłkom fizycznym, między innymi aerobiku, pływaniu, jeździe na rowerze, na rolkach, spacerze, tenisie .....
Ocena: 5.00 (4 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1139 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 27.10.2010, 14:22:02 (20461 odsłon)
Chcesz zgubić kilka zbędnych kilogramów bez większego wysiłku? Zacznij maszerować! Wiosną o wiele łatwiej zmusić się do spaceru. Może z czasem będzie to twój zdrowy nałóg.
Ocena: 7.00 (4 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1988 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 27.10.2010, 14:21:14 (27418 odsłon)
Krążenie bioder - Stajemy w lekkim rozkroku, opieramy ręce na biodrach. Wykonujemy krążenie biodrami najpierw w lewo przez kilka minut, potem w prawo przez podobny czas. Podczas krążenia staramy się wysuwać biodra jak najdalej od pozycji spoczynkowej. To ćwiczenie pozwala pozbyć się nadmiaru tłuszczu z okolic bioder i brzucha.
Ocena: 10.00 (6 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 8966 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 27.10.2010, 14:19:12 (27329 odsłon)
Pamiętajmy, że tkanka tłuszczowa zaczyna się spalać po 25 minutach wysiłku - mówi Magda Janusz. - Aby więc spalać tłuszcz, musielibyśmy biegać około godziny. Dla wielu osób jest to nie do wykonania, nie mają takiej kondycji. Osobom chcącym schudnąć polecałabym raczej jazdę na rowerze albo szybki marsz.
Ocena: 8.00 (4 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4083 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 27.10.2010, 14:18:29 (18563 odsłon)
Zawsze zaczynaj gimnastykę od krótkiej rozgrzewki (np. wymachy rąk i nóg, skłony). Wykonaj jedną serię (12 powtórzeń) ćwiczenia A, potem zaś jedną serię Ćwiczenia B. Taką sekwencje, powtórz 4 razy. Na koniec zrób krótki stretching tych partii dała, które trenowałaś danego dnia. Trening dla kobiet.
Ocena: 3.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 5128 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 27.10.2010, 14:17:32 (8536 odsłon)
Efekty uprawiania stepu to: utrata zbędnych kalorii, zdolność do efektywnego spalania tłuszczu, wzmocnienie garnituru mięśniowego, usprawnieni układu sercowo-naczyniowego. Step jest odmianą aerobiku uprawianą z taką samą popularnością przez kobiety i mężczyzn. Jako innowację dla podniesienia intensywności zajęć można wprowadzić lekkie hantle.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 902 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 27.10.2010, 14:16:45 (14670 odsłon)
Stojąc ze złączonymi nogami wyciągamy ręce przed siebie na wysokości klatki piersiowej. Nie opuszczając rąk wykonujemy głęboki przysiad starając się zbliżyć pośladki do stóp. Plecy trzymamy możliwie prosto, kolana razem. Możemy próbować dwie wersje: nie odrywając pięt od podłogi i unosząc pięty (opieramy się na palcach nóg).
Ocena: 8.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4511 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 27.10.2010, 14:15:58 (24807 odsłon)
Oprzyj tułów na kolanach i przedramionach. Wciągnij brzuch. Rozluźnij szyję i patrz w dół. Unieś prawą napiętą nogę w górę, do poziomu bioder. Następnie przenieś ją w bok, krzyżując i dotykając nogą do podłogi, daleko za kolano, na którym oparte jest ciało.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2579 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 27.10.2010, 14:15:30 (19134 odsłon)
Aby skutecznie wspomóc nasze wysiłki mające na celu zredukowanie tkanki tłuszczowej, stajemy przed dylematem wyboru preparatu, który mógłby sprostać temu niełatwemu zadaniu. Zależnie od naszych potrzeb oraz determinacji, możemy dowolnie sięgnąć po pomoc- prozdrowotne środki o stopniowym działaniu odchudzającym.
Ocena: 7.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 14962 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 27.10.2010, 14:14:43 (29080 odsłon)
Redukcja tkanki tłuszczowej - Podczas wykonywanie wysiłków o charakterze siłowym, komórki mięśniowe pracują bardzo intensywnie. Zadyszka, jaka powstaje podczas wykonywanie tych ćwiczeń oznacza, że serce nie nadąża pompować krwi z tlenem do wszystkich komórek.
Ocena: 9.00 (16 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 12636 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2016 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.