Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje



Spalanie kalorii w ciągu godziny

Zobacz ile możesz spalić kalorii podczas różnego rodzaju wysiłkom fizycznym, między innymi aerobiku, pływaniu, jeździe na rowerze, na rolkach, spacerze, tenisie .....
Zobacz cały artykuł | 1139 bajtów więcej | Komentarze

Maszerowanie - Zrzucamy kilogramy

Chcesz zgubić kilka zbędnych kilogramów bez większego wysiłku? Zacznij maszerować! Wiosną o wiele łatwiej zmusić się do spaceru. Może z czasem będzie to twój zdrowy nałóg.
Zobacz cały artykuł | 1988 bajtów więcej | Komentarze

Odmiany ćwiczeń odchudzających

Krążenie bioder - Stajemy w lekkim rozkroku, opieramy ręce na biodrach. Wykonujemy krążenie biodrami najpierw w lewo przez kilka minut, potem w prawo przez podobny czas. Podczas krążenia staramy się wysuwać biodra jak najdalej od pozycji spoczynkowej. To ćwiczenie pozwala pozbyć się nadmiaru tłuszczu z okolic bioder i brzucha.
Zobacz cały artykuł | 8966 bajtów więcej | Komentarze

Jak schudnąć? Ćwiczenia

Pamiętajmy, że tkanka tłuszczowa zaczyna się spalać po 25 minutach wysiłku - mówi Magda Janusz. - Aby więc spalać tłuszcz, musielibyśmy biegać około godziny. Dla wielu osób jest to nie do wykonania, nie mają takiej kondycji. Osobom chcącym schudnąć polecałabym raczej jazdę na rowerze albo szybki marsz.
Zobacz cały artykuł | 3965 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia odchudzające na siłowni

Zawsze zaczynaj gimnastykę od krótkiej rozgrzewki (np. wymachy rąk i nóg, skłony). Wykonaj jedną serię (12 powtórzeń) ćwiczenia A, potem zaś jedną serię Ćwiczenia B. Taką sekwencje, powtórz 4 razy. Na koniec zrób krótki stretching tych partii dała, które trenowałaś danego dnia. Trening dla kobiet.
Zobacz cały artykuł | 5128 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia odchudzające na stepie

Efekty uprawiania stepu to: utrata zbędnych kalorii, zdolność do efektywnego spalania tłuszczu, wzmocnienie garnituru mięśniowego, usprawnieni układu sercowo-naczyniowego. Step jest odmianą aerobiku uprawianą z taką samą popularnością przez kobiety i mężczyzn. Jako innowację dla podniesienia intensywności zajęć można wprowadzić lekkie hantle.
Zobacz cały artykuł | 902 bajtów więcej | Komentarze

Gimnastyka odchudzająca

Stojąc ze złączonymi nogami wyciągamy ręce przed siebie na wysokości klatki piersiowej. Nie opuszczając rąk wykonujemy głęboki przysiad starając się zbliżyć pośladki do stóp. Plecy trzymamy możliwie prosto, kolana razem. Możemy próbować dwie wersje: nie odrywając pięt od podłogi i unosząc pięty (opieramy się na palcach nóg).
Zobacz cały artykuł | 4511 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia odchudzające w domu

Oprzyj tułów na kolanach i przedramionach. Wciągnij brzuch. Rozluźnij szyję i patrz w dół. Unieś prawą napiętą nogę w górę, do poziomu bioder. Następnie przenieś ją w bok, krzyżując i dotykając nogą do podłogi, daleko za kolano, na którym oparte jest ciało.
Zobacz cały artykuł | 2579 bajtów więcej | Komentarze

Redukcja tłuszczu - Suplementacja

Aby skutecznie wspomóc nasze wysiłki mające na celu zredukowanie tkanki tłuszczowej, stajemy przed dylematem wyboru preparatu, który mógłby sprostać temu niełatwemu zadaniu. Zależnie od naszych potrzeb oraz determinacji, możemy dowolnie sięgnąć po pomoc- prozdrowotne środki o stopniowym działaniu odchudzającym.
Zobacz cały artykuł | 14962 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia na redukcję tłuszczu

Redukcja tkanki tłuszczowej - Podczas wykonywanie wysiłków o charakterze siłowym, komórki mięśniowe pracują bardzo intensywnie. Zadyszka, jaka powstaje podczas wykonywanie tych ćwiczeń oznacza, że serce nie nadąża pompować krwi z tlenem do wszystkich komórek.
Zobacz cały artykuł | 12636 bajtów więcej | Komentarze
(1) 2 »
Design by: XOOPS UI/UX Team