Kulturystyka.org.pl







Reklamy

Reklama

Menu użytkownika

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Ankieta
Jakich treningów poszukujesz?
Treningów na masę
Treningów na rzeźbę
Treningów na siłę
Treningów ogólnorozwojowych
Dla początkujących
Dla średniozaawansowanych
Dla zaawansowanych
Treningów dla kobiet
 
Głosów łącznie: 86
Ankieta zakończy się 17.03.2018, 0:00
Wyniki ankiet?

Reklamy

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy



(1) 2 »
Nadesłany przez Hades dnia 25.02.2013, 18:07:35 (8443 odsłon)
Dla zwiększenia cyrkulacji krwi i lepszego przygotowania organizmu do treningu podstawowego można - po wykonaniu pięciu ćwiczeń rozciągających - wykonać jeszcze kilka innych ćwiczeń. Pierwszym z nich jest bieg w miejscu lub skakanie na skakance. Można także robić pompki, przysiady bez obciążenia lub podskoki z rozkrokiem. Na rozgrzewkę nie należy przeznaczać więcej czasu niż 5 do 10 minut, gdyż trzeba oszczędzać energię na trening podstawowy.
Ocena: 8.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3733 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 10.04.2012, 18:09:42 (17069 odsłon)
Brak czasu. To najpopularniejsza wymówka, aby nie wykonywać ćwiczeń. Jednym z celów tej strony to obalenie wielu mitów dotyczących siłowni. Nie musisz mieć dostępu do w pełni wyposażonej sali treningowej i dysponować 2 godzinami dziennie, aby wykonać poprawny i efektywny trening.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3352 bajtów więcej | 2 komentarzy
Nadesłany przez Hades dnia 17.05.2011, 9:38:51 (5519 odsłon)
Siad klęczny, stopy złączone i obciągnięte, kolana szeroko rozwarte, ręce skurcz pionowy ramion, dłonie oparte na barkach - wdech - uniesienie łokci w górę - wydech - opuszczenie łokci w dół...
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 6073 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 17.05.2011, 9:37:46 (4817 odsłon)
Musimy kontrolować, czy nasze wdechy są dość głębokie i czy służą rozsuwaniu klatki piersiowej w jej dolnych partiach. Pamiętajmy, że celem nadrzędnym ćwiczeń oddechowych jest zdobycie umiejętności wydatnego obniżania dolnej podstawy klatki piersiowej, tzn. przepony.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 11150 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 17.05.2011, 9:36:35 (6425 odsłon)
Kiedy ćwiczysz, twoje ciało produkuje swoje własne lekarstwa i chemikalia, które są niczym samodzielnie stymulowana terapia farmakologiczna. Zmiany, które zachodzą w psychice człowieka nie są tylko wynikiem koktajlu chemicznego, jaki dostarczamy organizmowi przy okazji ćwiczeń.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3241 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 17.05.2011, 9:35:08 (5555 odsłon)
Zaskakująco duża ilość kontuzji w sporcie powodowana jest wykonywaniem ćwiczeń ze zbyt dużym obciążeniem, a co gorsza zbyt wcześnie, gdy organizm nie jest jeszcze gotowy na taki wysiłek. Dlatego zacznij powoli z rezerwą, od mniejszych obciążeń, staraj się słuchać własnego ciała. Lekki ból mięśnia zmęczonego tuż po ćwiczeniu jest objawem dobrze wykonanego ćwiczenia.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3019 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 17.05.2011, 9:34:17 (4204 odsłon)
Stoimy w pozycji wyprostowanej i zaczynamy wdychając powietrze wraz z unoszeniem rąk do góry robimy to powoli a powietrze wdychamy nosem, następnie wypuszczamy powietrze buzią wraz z jednoczesnym opuszczaniem rąk w dół. Tak wykonywane ćwiczenie powtarzamy 8 razy
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1874 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 17.05.2011, 9:33:34 (14340 odsłon)
Stań prosto ze złączonymi stopami, hantle trzymaj w dłoniach opartych w talii. Prawą nogą zrób wypad w bok, a uginając ja przenieś na nią ciężar ciała. Powróć do pozycji wyjściowej i wykonaj ten sam ruch w druga stronę. Wykonaj to ćwiczenie na każdą nogę.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2567 bajtów więcej | 1 komentarz
Nadesłany przez Hades dnia 17.05.2011, 9:32:23 (6657 odsłon)
Pochyl tułów równolegle do podłoża. Prawa ręka obciążona hantelkiem, a lewa oparta na taborecie. Podciągnij hantla maksymalnie do góry, prowadząc ramię blisko tułowia i napinając mięśnie pleców. Wróć do pozycji wyjściowej.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2829 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 17.05.2011, 9:30:37 (6306 odsłon)
Codzienne ćwiczenia stóp dla przyjemności i dla zdrowia. Jeżeli mamy zdrowe, sprawne nogi, to i całe nasze ciało czuje się lepiej. Dlatego codzienna, prosta gimnastyka stóp jest ważnym elementem codziennej higieny, szczególnie dla osób chorych na cukrzycę.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2663 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2017 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.