Kulturystyka.org.pl Ćwiczenia, Mięśnie, Trening, Fitness, Dieta









Reklamy

Zaloguj się...
Nazwa/nick:

Hasło:

Zapamiętaj mnie



Zapomniałem hasła

Zarejestruj się!

Reklama

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Nasz profil na FB

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy



Nadesłany przez Hades dnia 13.02.2012, 14:46:52 (10856 odsłon)
Nie zamierzam nikogo przekonywać, żeby rzucił wszystko i zaczął maksymalnie się wyginać, ale co powiecie na stwierdzenie, że stretching zwiększa rozmiar mięśni? No właśnie, teraz zaczyna się rozmowa. Naukowcy od lat spierają się o to, czy rozciąganie mięśni powiększa je na tyle, że zwiększa ich potencjalnie możliwość rozrostu. To jest nieco uproszczone wytłumaczenie, ale stanowi punkt wyjścia
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 5443 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 17.05.2011, 10:23:23 (7986 odsłon)
Kolejna część ćwiczeń na rozciąganie, które pomogą ci uzyskać giętkie ciało. Ćwiczenia rozciągające są ważnym elementem nie tylko wyczerpujących treningów, ale także zapobiegają zastojowi mięśni, czy też bólom kręgosłupa. Nie tylko sportowcy, czy wielbiciele fitness i ćwiczeń powinni się rozciągać, ale każdy z was.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 5901 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 17.05.2011, 10:21:35 (10388 odsłon)
Rozciąganie jest bardzo ważną czynnością, która powinna mieć miejsce przed każdym treningiem czy większym wysiłkiem. Nie należy wykonywać żadnego większego wysiłku bez uprzedniego wykonania prostych ćwiczeń na rozciąganie.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 5397 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 17.05.2011, 10:18:37 (7473 odsłon)
Ćwiczenia rozciągające mięśnie są bardzo istotnym elementem treningu kulturystycznego. Rozciąganie powinno być częścią prawidłowej rozgrzewki, jak również sposobem wyciszenia organizmu po treningu.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 12006 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 17.05.2011, 10:15:33 (13910 odsłon)
Dzieci w wiek przedszkolnym (2-5lat) nie muszą spędzać tyle czasu na ćwiczeniu gibkości ile dzieci starsze, czy dorośli. Ciało dzieci jest tak elastyczne, że nawet podczas zwykłej zabawy ich stawy pracują w pełnym zakresie ruchów.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 5837 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 17.05.2011, 10:14:29 (9558 odsłon)
Nigdy nie współzawodniczyć w osiąganych zakresach ruchu. To nie wyczyn lecz indywidualne poszukiwanie efektu. Poprawić wyniki tylko w ramach swoich aktualnych możliwości psychofizycznych.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 7415 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 17.05.2011, 10:13:40 (6407 odsłon)
1. Poprawę rezultatów sportowych, ponieważ zmniejsza się urazowość. Jest to wynik osiągnięcia większej elastyczności mięśni i ścięgien oraz optymalizacji funkcjonowania stawów. Ruchy są lepiej amortyzowane, dzięki czemu maleje obciążenie przyczepów mięśni i ścięgien. Badania grup porównawczych wykazały znaczne zmniejszenie liczby kontuzji u stosujących stretching.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2963 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 17.05.2011, 10:12:07 (9458 odsłon)
Stretching - to nowy sposób poprawy sprawności ruchowej, zapobiega urazom, przeciwdziałający niekorzystnym zmianom w mięśniach, ścięgnach i stawach Stretching - to stopniowe i ostrożne rozciąganie mięśni poprawiające ich elastyczność oraz zwiększające zakres ruchu w stawach.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 5004 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2016 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.