Kulturystyka.org.pl Ćwiczenia, Mięśnie, Trening, Fitness, Dieta









Reklamy

Zaloguj się...
Nazwa/nick:

Hasło:

Zapamiętaj mnie



Zapomniałem hasła

Zarejestruj się!

Reklama

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Nasz profil na FB

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy



Nadesłany przez Hades dnia 2.07.2011, 14:23:05 (6825 odsłon)
Uklęknij, opierają się na rękach. Kolana powinny się znajdować pod biodrami, a dłonie pod barkami. Plecy powinny być wyprostowane. Unieś zgiętą w kolanie nogę na wysokości pośladków. Piętę skieruj w kierunku sufitu. Jednocześnie ugiętą w łokciu przeciwległą rękę podnieś do boku i utrzymaj na wysokości barków. Ćwiczenie wykonuj powoli, po osiem powtórzeń raz na jedną a raz na drugą stronę.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 938 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 2.07.2011, 14:22:17 (5458 odsłon)
Ćwiczenia na plecy przydadzą się każdemu, a szczególnie osobom puszystym. Są wskazane dla tych, którzy uskarżają się na bóle w środkowej i dolnej części pleców, oraz dla tych, którzy chcą poprawić ich wygląd. Wykonuj je trzy razy w tygodniu i poświęć im każdorazowo co najmniej 30 minut, pamiętając o 10-minutowej rozgrzewce.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1728 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 2.07.2011, 14:21:37 (9858 odsłon)
Celem tych ćwiczeń jest wzmocnienie mięśni grzbietu i brzucha. Ćwiczenia te są szczególnie ważne, ponieważ silne mięśnie grzbietu i brzucha stabilizują kręgosłup lepiej niż jakikolwiek gorset lub pas ortopedyczny. W przypadku przewlekłych, dokuczliwych bólów krzyża sumienne wykonywanie poniższych ćwiczeń przez 3 miesiące powinno zdecydowanie zmniejszyć dolegliwości.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3480 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 2.07.2011, 14:19:54 (6025 odsłon)
Bóle odcinka piersiowego kręgosłupa występują u osób, które często siedzą, przez dłuższy czas, z pochylonym do przodu tułowiem, jak np. studenci lub pracownicy biurowi. Typowe objawy to bóle między łopatkami, a czasem trudności w wykonywaniu głębokiego wdechu. Czasami ból może być również odczuwalny z przodu klatki piersiowej.
Ocena: 1.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2188 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 2.07.2011, 14:18:22 (4750 odsłon)
Leżąc na plecach zaplatamy palce obu rąk za głową, a przedramiona układamy po bokach głowy. Następnie próbując pokonać opór rąk, odginamy głowę ku tyłowi. Po krótkim odpoczynku ćwiczenie powtarzamy (5 razy).
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3290 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2016 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.