Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje



10 najczęściej popełnianych błędów w kulturystycznej diecie

1. NIECIERPLIWOŚĆ Wielu kulturystów przechodzi od jed­nej diety do drugiej bez wystarczają­cego okresu przeznaczonego na prawidłowe zapoczątkowanie kolejnej metody żywieniowej. Takie przesta­wienie zajmuje przynajmniej trzy tygodnie. Jeśli rozpoczynasz dietę bogatą w węglowodany, przy umiarkowanej zawartości białka i małej ilości tłuszczu, o zredukowanej wartości kalorycznej, a twoim celem jest pozbycie się tkanki tłuszczowej, to wizualnych zmian możesz oczekiwać po mniej więcej 21 dniach. Nie osądzaj zbyt wcześnie zmian swojej sylwetki.
Zobacz cały artykuł | 6000 bajtów więcej | Komentarze

Dieta dopasowana do rodzaju sylwetki

Czasem ktoś nowy na siłowni zaczyna przyrastać na potęgę, podczas gdy Tobie, najbardziej obowiązkowemu kulturyście pod słońcem, nie udaje się przez miesiąc zwiększyć masy choćby o pół kilo. Twoje ciało nie reaguje ani na zmianę obciążenia, ani na różnorodność ćwiczeń, ani na aktywny wypoczynek.
Zobacz cały artykuł | 10528 bajtów więcej | Komentarze

Korzyści diety bogatszej w tłuszcz

Poza wszystkimi innymi rzeczami, czy chcesz zwiększać masę mięśni, a ograniczać ilość tkanki tłuszczowej? Być może zdziwisz się, ale dieta nisko tłuszczowa tego ci nie zapewni; potrzebujesz właściwie pożywienia bogatszego w tłuszcz. Przypatrzmy się, jak można skuteczniej tracić tkankę tłuszczową będąc na diecie bogatszej w tłuszcz niż na diecie niskotłuszczowej, o wysokiej zawartości węglowodanów.
Zobacz cały artykuł | 4574 bajtów więcej | Komentarze

10 największych błędów podczas układania diety

Tym razem, moim celem, jest podzielenie się z wami spostrzeżeniami zdobytymi podczas przygotowywania wielu kulturystom, z których część jest obecnie zawodowcami, ich układów żywieniowych. Mam nadzieję, że te wskazówki pozwolą wam na skorygowanie błędów w waszej diecie.
Zobacz cały artykuł | 6434 bajtów więcej | Komentarze

Jak ułożyć dietę ?

Jak ułożyć dietę? Zaczynamy od wyliczenia swojego zapotrzebowania kalorycznego, tylko mając te właśnie dane jesteśmy w stanie sensownie podejść do tematu. Pamiętajmy też że układamy dietę nie raz na zawsze i potem trzymamy się tego, musimy umieć reagować na zmiany w naszym organizmie jakie owa dieta w połączeniu z treningiem wywołuje.
Zobacz cały artykuł | 1102 bajtów więcej | 1 komentarz

Błędy popełniane w diecie

Jeśli jesz bezpośrednio przed treningiem organizm zamiast skupić się na odżywianiu mięśni kieruje energię na procesy trawienia. Poza tym dyskomfort wywołany przez uczucie pełnego i ciężkiego żołądka również utrudnia wykonywanie ćwiczeń.
Zobacz cały artykuł | 2784 bajtów więcej | 1 komentarz

Dieta a sen

Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że zmieniając swoje nawyki żywieniowe można uniknąć problemów ze snem. Tylko 2% ankietowanych w tym celu stosuje odpowiednią dietę. Niestety prawie 40% Polaków odżywia się nieprawidłowo.
Zobacz cały artykuł | 2882 bajtów więcej | 1 komentarz

Błonnik - Podstawa Diety

Błonnik to węglowodan, który od kilku lat robi zawrotną karierę. Według specjalistów żywieniowych jest niezbędnym składnikiem diety, ponieważ jego działanie zapobiega wielu schorzeniom m.in. cukrzycy i nowotworom. Niegdyś uważany za mało znaczący składnik diety, dziś odgrywa w niej kluczową rolę.
Zobacz cały artykuł | 4839 bajtów więcej | Komentarze

Dieta CKD - prawdziwy spalacz tłuszczu

Dieta ta jest jedną z najlepszych na spalanie tłuszczu. Ma sens, działa i nie jest trudna w stosowaniu - choć niektórym może się taka wydawać. Wystarczy być tylko zmotywowanym i skoncentrować się na celu.

Dieta ta może być przydatna podczas stosowania "Aerobicznej 6 Weidera".
Zobacz cały artykuł | 8077 bajtów więcej | 6 komentarzy

Śniadaniowe alternatywy

W diecie większości kulturystów nie ma miejsca na tradycyjne śniadaniowe wędliny, takie jak bekon czy kiełbasa, ze względu na dużą zawartość tłuszczu. Ale jeśli nie potrafisz bez nich żyć, to rozsądniej będzie zastąpić je zdrowszymi odpowiednikami i pozostać na kulturystycznej diecie.
Zobacz cały artykuł | 2593 bajtów więcej | Komentarze
(1) 2 3 »
Design by: XOOPS UI/UX Team