Kulturystyka.org.pl Ćwiczenia, Mięśnie, Trening, Fitness, Dieta









Reklamy

Zaloguj się...
Nazwa/nick:

Hasło:

Zapamiętaj mnie



Zapomniałem hasła

Zarejestruj się!

Reklama

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Nasz profil na FB

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy



Nadesłany przez Hades dnia 8.08.2014, 17:49:06 (18807 odsłon)
Zauważ: wraz z upływem czasu nasze pośladki wymagają coraz więcej uwagi, zwłaszcza jeśli nieczęsto mamy okazję wspinać się po górach, ćwiczyć przysiady czy wypady nóg. Bez stałych, rygorystycznych ćwiczeń nasze niegdyś jędrne siedzenia stopniowo będą stawać się coraz szersze i coraz bardziej miękkie. Proponuję wam 3 proste ćwiczenia, które można wykonywać w domowych warunkach.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 6377 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 28.03.2012, 15:46:14 (13131 odsłon)
Stań przodem przed stacjonarną ławką lub podwyższeniem o wysokości poniżej twoich kolan. Ułóż sztangę na górnych partiach grzbietu, możliwie jak najniżej, z jednoczesnym zachowaniem wyprostowanych pleców. Trzymając grzbiet całkowicie wyprostowany, ustaw pewnie prawą stopę na podwyższeniu.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4641 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 2.07.2011, 14:57:19 (8297 odsłon)
Połóż się na prawym boku. Oprzyj prawą ręką poniżej łokcia o podłogę. Lewą dłonią podeprzyj się o podłogę przed brzuchem. Ugnij lewą nogę pod kątem prostym w stosunku do ziemi, za prawą, a wyprostowaną prawą unieś 10 razy ponad ziemię jak najmocniej możesz. Ćwiczenie wykonaj analogicznie dla lewej nogi. Powinnaś/eś czuć jak pracują ci mięśnie wewnętrzne ud.
Ocena: 10.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2593 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 2.07.2011, 14:56:47 (10197 odsłon)
Połóż się na plecach, ugnij w kolanach i oprzyj stopy o podłogę. Rozstaw je na szerokości bioder, a ręce połóż wzdłuż tułowia. Chwyć końce taśmy, tak aby leżała ona na biodrach i lekko ją napnij. Unoś miednicę do góry. Podczas tego ćwiczenia taśma powinna się mocno napinać. Ćwiczenie wykonaj po osiem powtórzeń. W ten sposób wzmocnisz mięśnie pośladków i ud.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 907 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 2.07.2011, 14:56:10 (5901 odsłon)
Połóż się na brzuchu i oprzyj się na ugiętych łokciach. Trzymając je pod barkami. Stopy oprzyj na palcach i unieś przednią część klatki piersiowej tak jak przy pompkach. Wciągnij brzuch, aby wyprostować kręgosłup. Unoś lekko raz jedna a raz drugą nogę, ale tylko do linii pośladków. Ćwiczenie wykonaj po osiem powtórzeń...
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 860 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 2.07.2011, 14:55:34 (12595 odsłon)
Ponad 75 procent mężczyzn zwraca uwagę na kobiecą pupę. Jeśli chcesz, by twoje pośladki były "warte grzechu", zastosuj poniższy program. Zapewni im aksamitną skórę i seksowne kształty.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4748 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 2.07.2011, 14:55:01 (6820 odsłon)
Zestaw ćwiczeń Pilates jak ujędrnić pośladki, wzmocnić i wysmuklić uda oraz łydki. Pełen zestaw ćwiczeń podzielony na 5 części.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3456 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 2.07.2011, 14:54:15 (4748 odsłon)
W klęku podpartym unieś prawą nogę do góry. Teraz dotknij palcami podłogi tak, aby prawa stopa znalazła się za lewą stopą. Powtórz 10 razy i zmień nogę. Nie wyginaj się w odcinku dolnym kręgosłupa i trzymaj prosto plecy.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1369 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 2.07.2011, 14:53:42 (5175 odsłon)
Połóż się na plecach, ręce rozłóż na boki, unieś nogi do góry i dociśnij do siebie wewnętrzne strony stóp z kolanami lekko ugiętymi. Następnie zginamy i prostujemy obydwie nogi. Podczas zginania prowadź kolana na zewnątrz, a podczas prostowania zbliżaj je do siebie.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4125 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2016 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.