Kulturystyka.org.pl







Reklamy

Reklama

Menu użytkownika

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Ankieta
Jakich treningów poszukujesz?
Treningów na masę
Treningów na rzeźbę
Treningów na siłę
Treningów ogólnorozwojowych
Dla początkujących
Dla średniozaawansowanych
Dla zaawansowanych
Treningów dla kobiet
 
Głosów łącznie: 86
Ankieta zakończy się 17.03.2018, 0:00
Wyniki ankiet?

Reklamy

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy



Nadesłany przez Hades dnia 2.07.2011, 15:17:36 (17875 odsłon)
W wielu zaleceniach podkreśla się rolę zwiększenia aktywności fizycznej w prewencji i leczeniu otyłości. Czy jednak każdy rodzaj ruchu jest odpowiedni dla osób bardzo otyłych? Osoby bardzo otyłe powinny zachować szczególną ostrożność podczas wybierania treningu, gdyż nie każdy rodzaj ruchu jest dla nich bezpieczny. Bardzo duża masa ciała zwiększa ryzyko urazów, zwłaszcza narządu ruchu.
Ocena: 5.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4325 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 2.07.2011, 15:17:02 (17043 odsłon)
Jeżeli twoja pupa jest zbyt obfita, powinnaś na zmianę biegać oraz uprawiać poniższe ćwiczenie opracowane specjalnie z myślą o osobach takich jak ty! Dzięki nim w 30 minut spalisz ponad 350 kalorii. Ćwiczenia należy wykonywać 2-3 razy w tygodniu.
Ocena: 1.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2554 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2017 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.