Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje



Ćwiczenia wzmacniające kręgosłup

Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak okrutni bywamy dla naszego kręgosłupa. Przez całe miesiące nie ćwiczymy mięśni, a potem nagle podnosimy wielki ciężar lub zabieramy się do kopania działki. Wtedy atakuje nas tak silny ból, że nie jesteśmy w stanie się ruszyć. Cierpimy i dziwimy się, dlaczego tak się stało?
Zobacz cały artykuł | 4076 bajtów więcej | 1 komentarz

Ćwiczenia wzmacniające barki

Stoimy w rozkroku, stopy rozstawione na szerokości ramion, bierzemy dwie sztangielki do rak i podnosimy je na odpowiednią wysokość tak by wyprostowane ręce z postawa ciała tworzyły kąt prosty.
Zobacz cały artykuł | 1260 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia wzmacniające ramiona

Kładziemy się brzuchem na podłodze, podpieramy się rękami o podłogę i z wyprostowanymi nogami i plecami unosimy ciało do góry przy pomocy rąk. Takie ćwiczenie powtarzamy do zmęczenia.
Zobacz cały artykuł | 1092 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia wzmacniające nogi

Stoimy przodem do sztangi, sztanga na stojakach, ręce na gryfie. Robimy krok do przodu i ustawiamy się tak, aby gryf sztangi spoczywał na górnej części mięśni czworobocznych.
Zobacz cały artykuł | 1455 bajtów więcej | Komentarze
Design by: XOOPS UI/UX Team