Kulturystyka.org.pl Ćwiczenia, Mięśnie, Trening, Fitness, Dieta









Reklamy

Zaloguj się...
Nazwa/nick:

Hasło:

Zapamiętaj mnie



Zapomniałem hasła

Zarejestruj się!

Reklama

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Nasz profil na FB

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy



Nadesłany przez Hades dnia 2.07.2011, 15:21:58 (14332 odsłon)
Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak okrutni bywamy dla naszego kręgosłupa. Przez całe miesiące nie ćwiczymy mięśni, a potem nagle podnosimy wielki ciężar lub zabieramy się do kopania działki. Wtedy atakuje nas tak silny ból, że nie jesteśmy w stanie się ruszyć. Cierpimy i dziwimy się, dlaczego tak się stało?
Ocena: 2.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4076 bajtów więcej | 1 komentarz
Nadesłany przez Hades dnia 2.07.2011, 15:21:26 (10950 odsłon)
Stoimy w rozkroku, stopy rozstawione na szerokości ramion, bierzemy dwie sztangielki do rak i podnosimy je na odpowiednią wysokość tak by wyprostowane ręce z postawa ciała tworzyły kąt prosty.
Ocena: 10.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1260 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 2.07.2011, 15:20:51 (11687 odsłon)
Kładziemy się brzuchem na podłodze, podpieramy się rękami o podłogę i z wyprostowanymi nogami i plecami unosimy ciało do góry przy pomocy rąk. Takie ćwiczenie powtarzamy do zmęczenia.
Ocena: 10.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1092 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 2.07.2011, 15:20:22 (7501 odsłon)
Stoimy przodem do sztangi, sztanga na stojakach, ręce na gryfie. Robimy krok do przodu i ustawiamy się tak, aby gryf sztangi spoczywał na górnej części mięśni czworobocznych.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 1455 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2016 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.