Reklamy

Reklama

Menu użytkownika

Wybierz kategorię artykułów

Sprawdź swoją wiedzę

Szukaj w serwisie

Ankieta
Jakich treningów poszukujesz?
Treningów na masę
Treningów na rzeźbę
Treningów na siłę
Treningów ogólnorozwojowych
Dla początkujących
Dla średniozaawansowanych
Dla zaawansowanych
Treningów dla kobiet
 
Głosów łącznie: 45
Ankieta zakończy się 17.03.2018, 0:00
Wyniki ankiet?

Reklamy

Polecam

Polecam strony

http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=20
Reklamy



Nadesłany przez Hades dnia 15.06.2012, 20:53:01 (20677 odsłon)
Zacznij od oceny swojego potencjału. Gdyby starczyły tylko dobre chęci, wszyscy bylibyśmy mistrzami. A ponieważ tak nie jest, to znaczy, że nie każdy ma odpowiednie uwarunkowania genetyczne, aby osiągnąć sukces w zawodach kulturystycznych.
Ocena: 10.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 25445 bajtów więcej | 1 komentarz
Nadesłany przez Hades dnia 13.06.2012, 21:05:08 (13202 odsłon)
Dojrzała sylwetka powinna mieć wyraziste kształty poszczególnych mięśni. Każdy mięsień powinien być oddzielony od innych głębokimi wcięciami. Rzeźba jest rezultatem trenowania każdego mięśnia tak dogłębnie, że wtedy gdy znacznie zredukuje się ilość tkanki tłuszczowej, każdy jego zarys zostaje wydobyty na zewnątrz i staje się w pełni widoczny.
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4689 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 12.06.2012, 22:03:16 (41476 odsłon)
Kluczem do zbudowania mięśniowych wymiarów jest używanie podstawowych ćwiczeń dających również siłę. Ja mam również zaufanie do ćwiczeń, które budują kształt masę i siłę równocześnie. Nie stosuję żądnych magicznych ćwiczeń. Przedstawione dziesięć ćwiczeń, należy do tych, które najbardziej mi pomogły.
Ocena: 10.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 9443 bajtów więcej | 1 komentarz
Nadesłany przez Hades dnia 12.06.2012, 21:52:03 (19397 odsłon)
Jeśli chce się mieć wspaniałe mięśnie brzucha, trzeba ciężko na to zapracować. Nic w kulturystyce nie przychodzi łatwo, ale za to satysfakcja jest bardzo duża, kiedy w końcu osiągnie się upragniony wygląd mięśni obojętnie, czy jesteś kulturystą startującym na zawodach, czy tylko chciałbyś dobrze wyglądać na plaży, ostro zdefiniowane mięśnie brzucha są absolutna koniecznością.
Ocena: 10.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 4512 bajtów więcej | 1 komentarz
Nadesłany przez Hades dnia 12.06.2012, 21:43:59 (20769 odsłon)
Zapytać kogoś jaka część muskulatury najbardziej rzucała sie w oczy patrzec na Arnolda. Na pewno większość odpowie ogromne kuliste ramiona. To prawda, były one naprawdę wyjątkowe i jak sie okazuje ponadczasowe. Ponieważ wielu kulturystów za wzór ramion wskazuje te jakie były u Arniego.
Ocena: 10.00 (2 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3450 bajtów więcej | 1 komentarz
Nadesłany przez Hades dnia 12.06.2012, 21:37:09 (38444 odsłon)
Arnold zawsze znany był z wielki bicepsów jednak jeszcze lepiej rozwiniętą miał klatkę piersiową, dzięki niej stał się ikoną kulturystyki. Siedmiokrotny Mr. Olympia zaznacza, że był to jeden z jego mocnych punktów, ale taki rozwój mięśni wcale nie przyszedł łatwo. Klatka Arnolda rozwijała się ponieważ poświęcał jej bardzo dużo uwagi, ćwicząc ją na początku treningu.
Ocena: 10.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 2819 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 12.06.2012, 21:28:27 (13048 odsłon)
Arnold Schwarzenegger, to najbardziej znany kulturysta na świecie. Siedem razy zdobywał tytuł Mr.Olympia, a swoją charyzma zainspirował miliony osób na całym świecie. Wielu trenujących kulturystykę jest zapatrzonych w jego ponadczasową sylwetkę, chcą dowiedzieć się jak najwięcej o treningu "mistrza".
Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3925 bajtów więcej | Komentarze
Nadesłany przez Hades dnia 12.06.2012, 21:19:15 (28634 odsłon)
Trening tylko dla bardzo zaawansowanych kulturystów, potrzebujących dużej stymulacji mięśniowej. Skierowanych dla osób szybko regenerujących się, ze względu na system 5-2 oraz przeplatanie w treningu dużych partii mięśniowych. Trening ten wpływa na zwiększenie pojemności glikogenowej mięśni. Za pierwszym razem sugerowany okres nie dłuższy niż dwa tygodnie.
Ocena: 9.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość - Czytaj więcej... | 3583 bajtów więcej | Komentarze



© Kulturystyka.ORG.pl 2004-2017 Kopiowanie dozwolone po podaniu aktywnego linku do danego materialu.