Robert Piotrkowicz – Galeria Zdjęć i Filmy

Bardzo miło nam poinformować, że do grona zaprzyjaźnionych kulturystów naszego serwisu dołącza Robert Piotrkowicz. W karierze amatorskiej wygrywał wiele zawodów kulturystycznych, jednak za największe osiągnięcie można uznać tytuł Absolutnego Mistrza Świata w Korei w 2007 roku. Robert Piotrkowicz rozpoczął niedawno karierę zawodową: świetny występ na zawodach w Sacramento oraz kwalifikacja do Mr. Olympia 2010. Zobacz galerię zdjęć naszego Mistrza. Zapraszamy na oficjalną stronę Roberta Piotrkowicza http://www.piotrkowicz.pl/ Robert Piotrkowicz na zawodach Arnold Classic Robert Piotrkowicz na Mistrzostwach Świata w Korei Filmy z udziałem Roberta Piotrkowicza:

Przeczytaj całość

Trening na rzeźbę dla początkujących

Program na rzeźbę dla początkujących. Po każdym treningu 20 – 30 min. na rowerku lub stepperze. Z każdym tygodniem staraj się zwiększać czas trwania aerobów aż dojdziesz do 45-50 min. 20 min. To za krótki czas , by spalić tkankę tłuszczową- ale na początek wystarczy. TRENING NA RZEŹBĘ DZIEŃ 1 Poniedziałek Klatka: 1. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej lub płaskiej 4 x 12-15 2. Rozpiętki na ławce skośnej lub płaskiej 3 x 12-15 3. Wyciskanie na maszynie siedząc 3 x 12-15 Barki: 4. Unoszenie sztangielek bokiem stojąc 4 x 12-15…

Przeczytaj całość

Rozciąganie tricepsów

Mięsień trójgłowy ramienia – mięsień zajmujący całą powierzchnię tylną ramienia i należący do tylnej grupy mięśni ramienia, rozpięty między łopatką i kością ramienną a kością łokciową. Składa się z trzech głów – głowy przyśrodkowej, która przylega do kości ramiennej tworząc warstwę głęboką oraz głowy długiej i bocznej leżącej na przyśrodkowej. Zdjęcie pokazujące jak poprawnie rozciągać mięśnie tricepsów: Triceps – Rozciąganie Pozycja 1

Przeczytaj całość

Rozciąganie mięśni klatki piersiowej

Najbezpieczniejszą metoda rozciągania mięśni jest metoda statyczna, polegająca na stopniowym rozciąganiu mięśni do momentu ich maksymalnego oporu. W tym punkcie zatrzymujemy ruch na chwilę i powracamy do pozycji wyjściowej. Po chwili odpoczynku ponawiamy ćwiczenie. Zdjęcie pokazujące jak poprawnie rozciągać mięśnie kaltki piersiowej: Klatka piersiowa – Rozciąganie Pozycja 1

Przeczytaj całość

Rozciąganie mięśni ud

Mięsień czworogłowy uda – duży, gruby mięsień wypełniający grupę przednią mięśni uda. Cztery działające niezależnie głowy posiadają oddzielne przyczepy początkowe i wspólny przyczep końcowy. Jest to najsilniejszy prostownik stawu kolanowego- antagonista mięśnia dwugłowego uda i stabilizowanie kolana w płaszczyźnie strzałkowej. Zgięcie w stawie biodrowym. Zdjęcia pokazujące jak poprawnie rozciągać mięśnie ud: Uda – Rozciąganie Pozycja 1 Uda – Rozciąganie Pozycja 2 Uda – Rozciąganie Pozycja 3 Uda – Rozciąganie Pozycja 4 Uda – Rozciąganie Pozycja 5 Uda – Rozciąganie Pozycja 6 Uda – Rozciąganie Pozycja 7

Przeczytaj całość

Rozciąganie pośladków

Jest najsilniejszym prostownikiem stawu biodrowego, oprócz tego silnie skręca udo na zewnątrz. Przez swój przyczep udowy przywodzi udo, a dzięki przyczepowi powięziowemu odwodzi je. Działając na powięź szeroką uda prostuje kolano. Najważniejszą funkcją m. pośladkowego wielkiego jest utrzymywanie pionowej postawy ciała przy współpracy z mięśniami grupy przedniej. Zdjęcia pokazujące jak poprawnie rozciągać mięśnie pośladków: Pośladki – Rozciąganie Pozycja 1 Pośladki – Rozciąganie Pozycja 2 Pośladki – Rozciąganie Pozycja 3 Pośladki – Rozciąganie Pozycja 4

Przeczytaj całość

Rozciąganie łydek

Łydka – tylna część kończyny dolnej składająca się z dwóch głównych mięśni zwanych mięśniami trójgłowymi łydki, które łączą się z piętą poprzez ścięgno piętowe (Achillesa). Pozostałe mięśnie łydki łączą się z kolanem i kostką oraz za pomocą długich ścięgien z palcami u nóg. Zdjęcia pokazujące jak poprawnie rozciągać mięśnie łydek: Łydki – Rozciąganie Pozycja 1 Łydki – Rozciąganie Pozycja 2 Łydki – Rozciąganie Pozycja 3 Łydki – Rozciąganie Pozycja 4 Łydki – Rozciąganie Pozycja 5

Przeczytaj całość

Rozciąganie bicepsów

Mięsień dwugłowy ramienia działa na dwa stawy: staw ramienny i staw łokciowy. W stawie ramiennym mięsień podnosi ramię do przodu. Dodatkowo głowa długa odwodzi ramię i obraca do wewnątrz, a głowa krótka przywodzi ramię. W stawie łokciowym mięsień dwugłowy ramienia jest zginaczem oraz najsilniejszym mięśniem odpowiedzialnym za odwracanie przedramienia i ręki (dokonuje supinacji dłoni i przedramienia). Zdjęcia pokazujące jak poprawnie rozciągać mięśnie bicepsów: Biceps Biceps – Rozciąganie Pozycja 1 Biceps – Rozciąganie Pozycja 2

Przeczytaj całość