Skuteczny trening na masę

Ćwiczenia prezentowane w tym treningu uchodzą za najskuteczniejsze, ponieważ angażują najwięcej włókien mięśniowych oraz działają na największą ilość osób. Trening ten jest tak przygotowany by weekend był wolny, jeżeli nie możesz ćwiczyć w ten sposób możesz dopasować go do siebie. Pamiętaj by zachować proporcje 4 dni treningu i 3 dni przerwy. Skuteczny 4 dniowy trening na masę: Dzień I: Klatka + Biceps Dzień II: Nogi + Dolne Plecy Dzień III: Przerwa Dzień IV: Plecy + Brzuch Dzień V: Ramiona + Triceps Dzień VI: Przerwa Dzień VII: Przerwa Trening ten jest…

Przeczytaj całość

Trening klatki piersiowej Victora Martineza

Victor Martinez, pseud. Dominican Dominator urodził się 29 lipca 1973 r. w San Francisco de Macorís na Dominikanie – członek federacji IFBB (International Federation of BodyBuilders), zaledwie drugi profesjonalny kulturysta dominikański (pierwszym był Tony Domenench). Zobacz jak swoją monstrualną klatkę trenuje ten kulturysta. Wicemistrz zawodów Mr. Olympia 2007, zdobywca tytułu Arnold Classic w tym samym roku – uczestnictwo w tych zmaganiach stanowi punkt zwrotny w karierze Martineza. wzrost: 175 cm waga w sezonie: 113 kg waga poza sezonem: 132 kg biceps: 56 cm klatka piersiowa: 147,5 cm talia: 81,5 cm…

Przeczytaj całość