Podstawowe ćwiczenia siłowe

Rozpiętki – Połóż się na ławeczce, stopy rozstawione na szerokość barków lub szerzej, oprzyj płasko na podłodze. Kolana ugnij pod kątem prostym. Przy czym głowa, grzbiet i pośladki powinny przylegać do ławki. Weź hantle do rąk, zwracając je dłońmi do siebie. Wyciągnij ramiona ponad klatkę piersiową i nieznacznie ugnij łokcie. KLATKA PIERSIOWA I. Wyciskanie sztangi na ławce prostej Połóż się na ławeczce, tak, by sztanga znajdowała się tuż nad czubkiem twojej głowy. Stopy oprzyj o podłogę. Podnieś sztangę ze stojaków a następnie opuszczaj ją powoli do klatki piersiowej, tak żeby…

Przeczytaj całość

Odżywki treningowe domowej roboty

Odżywki domowej roboty

W tym artykule zostały przedstawione różnego rodzaju odżywki domowej roboty na masę, siłę, rzeźbę, regenerujące (po treningu). Dowiedz się jak zrobić sobie koktajl proteinowy, który okaże się zbawienny dla Twoich mięśni po ciężkim treningu. Wszystkie te odżywki można w łatwy sposób przygotować samemu w domu. 1. Na masę i siłę – mleko 0,5% (pół szklanki) – mleko sojowe w proszku (2 łyżki) – jajo kurze (białko) najbardziej wartościowe białko dla człowieka – miód (1 łyżka) – jogurt naturalny 3% (pół szklanki) Wszystko należy dokładnie zmiksować. W sumie: Białko – ok.…

Przeczytaj całość