7 sposobów na zwiększenie pożądania seksualnego

zwiększenie pożądania seksualnego

Co zrobić jeżeli pojawia się brak ochoty na seks. U wielu osób może pojawić się ten problem, ponieważ natłok pracy i codziennych obowiązków sprawia, że nie mamy ochoty na zbliżenia z partnerem, a do tego zmniejsza się poziom naszego libido. Jednak wiele osób, zamiast zrobić coś z tym problemem, poddaje mu się, a przez to spada popęd seksualny, a to ma negatywny wpływ na nasze samopoczucie. Warto pamiętać, że brak ochoty na seks sprawia, że organizm trudniej radzi sobie w stresujących sytuacjach, a także pojawiają się problemy ze snem, mamy niskie samopoczucie i pogarsza się stan naszego zdrowia. Co więc należy zrobić, by przywrócić sobie ochotę na igraszki z partnerem – poniżej propozycje od https://fastburnextreme.pl/.

  1. Zacznij od pokochania siebie samego
    To może wydawać się niedorzeczne, ale jeżeli pojawiają się u nas problemy z libido, to najlepiej zacząć jest od siebie. Wiele osób ma problem z akceptacją samego siebie, swojego ciała i wyglądu. Jeżeli pokochasz siebie takim, jaki jesteś, zaakceptujesz swój wygląd, to zwiększy się twoja pewność siebie, a będzie to miało korzystny wpływ na twoje relacje i samopoczucie w sypialni. Tak więc, zamiast skupiać się na swoich niedoskonałościach spędzaj czas na docenianiu i szukaniu swoich kolejnych walorów, a potem staraj się je podkreślać i na nowo zacznij swoje życie seksualne.
  2. Słodkości na zwiększenie libido
    Warto wiedzieć, że niektóre produkty, które znajdują się w naszych domach mają działanie afrodyzjaków, a dzięki temu mogą one zwiększyć nasze pożądanie. Takie działanie ma między innymi czekolada, która przyczynia się do wzrostu poziomu serotoniny w organizmie, a to sprawia, że zwiększa się nasza ochota na seks. Dodatkowo wiele z tych produktów przyśpiesza nam puls, więc poprawia krążenie, nastrój i samopoczucie. A dzięki temu zwiększa się nasze pożądanie. Tak więc w chwilach słabości przed zbliżeniem zafundujcie sobie słodką kolację, a na pewno wieczór stanie się dla was przyjemniejszy.
  3. Nie pij alkoholu
    Do zwiększenia pożądania nie jest konieczne unikanie alkoholu, ale przynajmniej zmniejszenie jego wypitych ilości. Wiele osób zdaje sobie sprawę, że wypicie jednego kieliszka czerwonego wina działa pobudzająco i odprężająco, ale nie może on być sposobem na zwiększanie ochoty na seks za każdym razem. Przede wszystkim trzeba znać umiar i wiedzieć, kiedy należy przestać. Nadmiar alkoholu przyczynia się do spadku sprawności i popędu seksualnego, a więc po kilku kolejnych kieliszkach zaczniesz odczuwać mniejszą ochotę na zbliżenie i odsuniesz się od partnera. Poza tym alkohol jest niebezpieczny dla zdrowia i negatywnie wpływa na pracę całego organizmu.
  4. Dbaj o zdrowy sen
    Niedobór snu przyczynia się do zaburzenia pracy gospodarki hormonalnej, a to oznacza, że w organizmie zmniejsza się stężenie estrogenów i testosteronu. Są to szczególnie ważne hormony płciowe, które są odpowiedzialne między innymi za sprawność seksualną, a także poziom libido. Dlatego, zanim ponownie zarwiesz noce, lepiej się nad tym dobrze zastanów. Znacznie lepiej jest się wyspać i dzięki temu już następnego dnia poczujesz większą ochotę na seks i nie tylko. Sen dba o regenerację całego organizmu, a więc przestrzeganie zasad zdrowego snu, sprawi, że poprawi się nasze samopoczucie, życie intymne i zdrowie.
  5. Zapomnij o stresie
    Stres jest największym wrogiem seksu. Jeżeli odczuwamy go długotrwale, to przyczyni się to do zmniejszenia popędu seksualnego, a co za tym idzie pogorszy się twoja relacja w związku z partnerem. Jeżeli jesteś osobą, która jest narażona na stres w pracy lub w domu, to koniecznie znajdź sposób, by sobie z tym radzić. Dobrym sposobem na radzenie sobie ze stresem, jest aktywność fizyczna, a także zwykła kąpiel w ciepłej wodzie. Jeżeli nauczysz się zwalczać stres, a napięcie z całego nerwowego dnia z ciebie spadnie, to od razu poczujesz się lepiej, a także poczujesz większą ochotę na zbliżenie z partnerem.
  6. Sięgaj po afrodyzjaki
    W kuchni można zacząć dbać o swój popęd seksualny. Niektóre produkty spożywcze mają działanie afrodyzjaków, a są to składniki, które przyczyniają się do zwiększenia poziomu libido. Takie produkty to między innymi banany, orzechy, migdały, łosoś, ostrygi, seler i owoce morza. Przygotowanie posiłku, który zawiera kilka z tych składników może sprawić, że zwiększy się twoja ochota na seks, a dzięki temu poprawisz swoje relacje z partnerem.
  7. Dbaj o swoje zdrowie
    To, jaki jest twój stan zdrowia wpływa również na poziom libido. Okazuje się, że niemal wszystkie schorzenia i nawet codzienne dolegliwości mogą zmniejszyć ochotę na seks. Niektóre choroby układu krążenia mogą przyczynić się do problemów z ukrwieniem całego ciała. U mężczyzn może to prowadzić do spowolnienia przepływu krwi w narządach płciowych przez co pojawią się zaburzenia erekcji. U kobiet takie zaburzenia mogą prowadzić do suchości pochwy. Dodatkowo warto wiedzieć, że stosowanie niektórych leków również może obniżyć poziom naszego libido.

Podziel się z innymi:

Zobacz również

Skomentuj