Aerobiczna „6” Weidera A6W Szóstka Weidera

6 Weidera jest dla każdego kto marzy o tym, żeby mieć płaski i wyrzeźbiony brzuch. Jednak bez dobrego treningu i diety nie ma co marzyć o „kaloryferze”. Przedstawiamy unikalny zestaw ćwiczeń, który pomoże Ci uzyskać taki brzuch o jakim zawsze marzyłeś. Efekty są naprawdę świetne – spróbuj i Ty !

System ćwiczeń 6 Weidera opracował Joe Weider – trener mistrzów od 1936

Przyspiesz spalanie tkanki tłuszczowej z brzucha!

Zwiększ efektywność Aerobicznej 6 Weidera i zacznij stosować odpowiednie spalacze tłuszczu. Nie pozwól aby Twój trening poszedł na marne – rozpocznij suplementację bezpiecznymi i skutecznymi środkami, które działają mocno termogenicznie (spalają tłuszcz).

Najbardziej popularne spalacze tłuszczu w sklepie:

BURN4ALL – 100 kaps. (3 kapsułki dziennie, rano i przed treningiem)
HYPERSHRED EDGE – 100 kaps. (2 kapsułki dziennie razem z jedzeniem)
THERMO SPEED – 90 kaps. (2 kapsułki dziennie, 30 min. przed śniadaniem i obiadem)
ANIMAL CUTS – 42 porcje (2 porcje dziennie, rano na czczo, druga przed treningiem)
TRIZER – 90 kaps. (2 kapsułki dziennie, rano, druga 30 minut przed treningiem)

Zdjęcia i efekty przed i po zastosowaniu „6 Weidera”:

Zobacz efekty 6 Weidera – zdjęcia przed i po 42 dniach ćwiczeń.

1 296 komentarzy do “Aerobiczna „6” Weidera A6W Szóstka Weidera

  1. Ja właśnie dziś skończyłem a6w Jestem OSTRYM Koksem 😆 i bardzo sie ciesze ze skonczyłem. Tylko co teraz mam ćwiczyć dalej czy jak myślicie?

  2. PRZERWA!!!!
    jakie przerwy między seriami?
    a po 2: jak robicie ćwiczenia numer 2 i 4 to czy jak prostujecie nogi, to kładziecie je na ziemi?? czy cały czas w powietrzu???

  3. Właśnie ja też skończyłam i nie wiem co dalej efekty są ale chce jeszcze większe i też zależy mi na wzmocnienu brzucha co radzicie ? dalej weider czy znacie moze inne ćwiczenia ?

  4. mam takie drobne pytanie, mam nadzieje ze ktos tu odpowiada na te pytania.
    Otoz pije L-karnityne, wczesniej pilam tylko przed treningami, czyli np. 3 razy w tygodniu rano przed silownia, czasem przed aerobikiem, czasem tylko kilka razy przed aerobikiem, bywaly tygodnie ze wcale nie chodzilam, nawet kilka pod rzad. mimo to sa efekty i to zauwazalne zwlaszcza przez ludzi, wszyscy mi mowia ze schudlam… na wadze zmiana jest minimalna, chociaz kiedys wazylam 82kg sam tluszcz, potem spadlam do 78 i tak sie utrzymywalo dlugi dlugi czas…. chociaz wszyscy chwalili jaka jestem teraz chuda, obecnie waze 75 kg i duzo mniej trenuje, ale wystarczy ze raz pojde na fitness, odrazu pokazuja sie zarysy miesni na brzuchu, poza tym nie mam zakwasow, nawet ostatnio bo bardzo wyczerpujacym fat burningu czulam sie swietnie. Teraz zaczelam druga butelke L-karnityny, poprzednia pilam chyba przez pol roku. Ta postanowilam ze bede pila codziennie na czczo, przed treningiem, a jak nie ma treningu to przed snem. Jednak tym razem chcialabym wiecej… podobno warto zastosowac Term? cos w tym rodzaju… czy moze mi ktos wyjasnic jak to stosowac? kiedy przyjmowac? jak poloczyc z L-karnityna? Poza tym chetnie rozpoczne A6W chyba jestem na to gotowa, pytanie tylko czy lepiej z rana (bo obecnie nie pracuje i moglabym codziennie na czczo to robic), czy poznym wieczorem, bo czasem koncze zajecia nawet o 22… i jak to wszystko wtedy polaczyc z L-karnityna i tymi term cos tam…
    Dzieki.

  5. Witam Wszystkich. Dziś dopiero 2 dzień ćwicze a6w. Czuję dużą pracę mięśni brzucha 🙂 Mam nadzieje ze po tych 42 dniach kaloryferek mały się pokaże ;)) pozdrawiam

  6. Z własnego doświadczenia wiem,że tłuszcz nie „znika” po takich ćwiczeniach. W końcu to ćwiczenia na mięśnie brzucha,a nie mięśnie piwne 🙂 (mi nie znikł tłuszczyk)

  7. To oznacza, że dane ćwiczenie wykonujesz tylko 1 raz, gdy jest napisane 1 seria. Analogicznie gdy 2 serie, wtedy wykonujesz każde ćwiczenie 2 razy itd.

  8. Witam, chcialabym zapytac, jakim innym cwiczeniem zamienic Nr5, poniewaz jak je robie – bardzo bola i „chrupia” biodra? Napewno nie bedzie to w 100% A6W, ale nie chce tych cwiczen dyskwalifikowac tylko ze wzgledu na to jedno… Dzieki za odpowiedz.

  9. Generalnie chodzi tutaj o systematyczność i dotrwanie do ostatniego dnia 6 Weidera, zamiana jednego ćwiczenia nie powinna skutkować brakiem efektów w postaci płaskiego brzucha. Proszę nie zapomnieć o diecie i ograniczeniu spożywania niezdrowych tłuszczy (nasyconych).

  10. Guy .. Doskonala .. Niesamowite .. Bede zakladki swoim blogu i wez alsoI’m kanaly zadowolony znalezc wiele przydatnych informacji tutaj w publikacji , musimy wypracowac dodatkowe techniki w tym zakresie , dziekuje za dzielenie . . . . . .

  11. Witam,jestem na 2 dniu hehe,takze nie moge jeszcze nic powiedziec jak jest.Mam nadzieje ze wytrwam.Npiszice mi jakie odstepy czasowe miedzy seriami moga byc????Po ciazy mam nadmiar skory na brzuszku,nieduzy,ale jest czy „6„ pomoze mi choc troche zniwelowac ta skore???????Prosze o odpowiedz,bo widze ze kazdy tu pyta nikt nie odpowiada….

  12. mam 15 lat i postanowilem sprobowac czegos co pomoże wyrzezbic mi troche kaloryferek . mysle ze a6w to dobre cwiczenie na to ale wiem ze bedzie ciezko. jestem po 2 dniu i czuje jakies malutkie efekty . ciezko jestt ale jakos idzie. mam nadzieje ze wytrzymam jakos do konca!

  13. Najlepiej rób po sobie.Dla ułatwienia użyj maty dzieki niej nie bedzie cie nic bolalo oczywiscie oprocz miesni brzucha.Ja jestem na 17 dniu i widze efekty ale oprócz 6W robie jeszcze inne cwiczenia w tym brzuszki.I trzeba dokładnie robic 5 i 6 cwiczenie bo najwiecej daje.Ogólnie jestem z tego zadowolony ale dla innych polecam jeszcze robić brzuszki i pompki. :trening:

  14. Witam. Mam pytanie, bo zaczynam robic ta ‚6’ i nie wiem czy dobrze robie. A mianowicie: tak jak jest 3 dzien czyli 3 serie i 6 cykli. Ja to robie tak: Robie kazde cwiczenie po 6 razy. Bez zadnej przerwy caly czas mam uniesione nogi w powietrzu az zrobie wszystkie cwiczenia po 6 razy. I to jest jedna seria, chwila przerwy i znowu to samo. Dobrze robie?
    Z gory dzieki za odp. Piotr.

  15. Wykonujesz dobrze to ćwiczenie. 2 serie w tym przypadku oznaczają wykonanie 2 razy wszystkich ćwiczeń.

  16. Jeezu już po pierwszy dniu brzuch cholernie bolii , ale wytrwam do końca i trzymam też za was kciuki .
    Pozdrawiam 😀

  17. Mam takie pytanie, jak robię A6W to bardzo mi się napina szyja i po jak i w trakcie ćwiczeń czuje je dziwnie napięte i nie jest to szczególnie dobre uczucie. Nie wiem czym to może być spowodowane. Jak ktoś z was ma jakiś pomysł to proszę napisać :D:D :trening:

  18. Hej no i jak bo ja właśnie chce zacząć ćwiczyć pomaga czy dalej taki sam brzuch? i po ilu dniach widać małe efekty?

  19. i seria 6 powtorzen czyli kazde cwiczenie powtarzasz po 6 razy.. i to jest seria.. jesli inny dzien to np 2 serie 8 powtorzen to robisz kazde cwiczenie po 8 razy i to jest jedna seria, a jak powtorzysz to juz druga.

  20. Ja 15sty dzień 🙂 Ćwiczę codziennie i z każdym dniem jest lepiej. Co prawda jakiś super mega efektów jeszcze nie widać, ale czuję, że mięśnie brzucha są o wiele silniejsze niż przedtem. Mam nadwagę i tłuszczyk na brzuchu. Zanim zaczęłam ćwiczyć za żadne skarby nie mogłam wytrzymać dłużej na wciągniętym brzuchu niż 10 min :):D Teraz cały dzień chodzę na wciągniętym 🙂 Czuję, że mam w tym brzuchu jakieś mięśnie a nie to co przedtem. Jest motywacja i trzymam kciuki za innych i za siebie 😛 Pozdrawiam.

  21. Ludzie A6W wzmacnia mięsnie brzucha ale chyba nie myślicie, że jak nie ćwiczyliście wcześniej brzucha to będziecie mieli sześciopak. Do tych co piszą, że czują mieśnie na poczatku to zwyczajne zakwasy i zbytnie obciążenie dla tych mieśni więc proponuje jakieś krótki okres przygotowawczy lżejszymi ćwiczeniami aby przyzwyczaić je do wysiłku. Dla tych, którzy robią pierwszy raz nie polecam robić wszystkiego na napiętych mięśniach bo szybko wam się odechce. Odkładajcie nogi na podłoge. Jak zdecydujecie się robić kolejny raz A6W to wtedy proponuje odkładać nogi tylko przy ćwiczeniu 1 i 3. Osobiście robie 4 raz oczywiście z przerwami 2 tygodniowymi na regenrację i wytrzymałość wzrosła bardzo a wygląd słabiutko. Widać więcej jak się mięśnie napnie.

  22. Witam , ja ćwicze 5 dzień , efekt jest. Przed rozpoczęciem ćwiczeń zarys kaloryfera był , ale tylko na leżąco , liczę że po ukończeniu 42 dni mięsnie będzie też widać na stojąco. pozdrawiam wszystkich i nie rezegnujcie z ćwiczeń , ćwiczcie solidnie 🙂

  23. Witam wszystkich 🙂 mam takie pytanie, jeśli jestem na 4 dniu i mam 3 serie po 6 powtórzeń to mogę zrobić pierwsze ćwiczenie 18 razy i przejść do drugiego czy muszę robić po 6 i następne? 🙂

  24. Mam drobne pytanko, pierwsze ćwiczenie 6 powtórzeń, to jako powtórzenie liczymy 1 i 2 nogę, czy dopiero po obu jest 1 powtórzenie?

  25. Mam pytanie, czy serie robi się wszystkie ciągiem pod rząd, czy można robić między nimi przerwy? Uprzejmie proszę o szybką odpowiedź 🙂

  26. Czy w ćwiczeniu 1 i 3 można opuszczać nogi na ziemie czy cały czas obie mają być w powietrzu ?

  27. Oczywiście możesz wykonywać 6 Weidera rano, na czczo – wtedy uszczuplony jest poziom naszego glikogenu, dlatego też spalana jest większa ilość tłuszczu.

  28. witam, mam pytanie: co mam zrobić jeśli za nic w świecie nie mogę położyć się na płasko, tzn w momencie wykonywania ćwiczeń mój kręgosłup wygina się jakby w pałąk,ale w drugą stroję, odcinek lędźwiowy nie dotyka ziemi mimo, że strasznie się staram, mogę dosłownie włożyć sobie poduszkę czy coś pod plecy, bo jest tam wolna przestrzeń. Plus chyba dlatego o wiele bardziej czuję napięcie karku niż brzucha:/ obawiam się, że jak tak dalej pójdzie to mimo chęci i świetnej metody na nic to się nie zda.

  29. Najlepiej będzie jak skonsultujesz się ze swoim lekarzem rodzinnym, przedstawisz mu ten problem i zapytasz czy możesz ćwiczyć 6 Weidera.

  30. Super ćwiczenia, już 3 raz robię 6 weidera, teraz jestem na 27 dniu. „Kaloryferek” juz sie zarysowuje 🙂

  31. ja zaczynam od poniedziałku, mój brzuch wymaga „lekkiej” korekty – nie ma co zwlekać 🙂 pozdrawiam, Karina

  32. promujac taka glupote jak a6w robicie sobie zla opinie u osob, ktore cokolwiek mysla i maja pojecie o temacie, a ludziom ktorzy takiej wiedzy nie posiadaja robicie krzywde gdyz a6w potrafi zaorac kregoslup stad te bole plecow

    zdecydowanie nie polecam a6w chyba ze chcecie potem wywalic kase do fizjoterapeuty zeby was naprawial

1 24 25 26

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *