Aerobiczna „6” Weidera A6W Szóstka Weidera

6 Weidera jest dla każdego kto marzy o tym, żeby mieć płaski i wyrzeźbiony brzuch. Jednak bez dobrego treningu i diety nie ma co marzyć o „kaloryferze”. Przedstawiamy unikalny zestaw ćwiczeń, który pomoże Ci uzyskać taki brzuch o jakim zawsze marzyłeś. Efekty są naprawdę świetne – spróbuj i Ty !

System ćwiczeń 6 Weidera opracował Joe Weider – trener mistrzów od 1936

Przyspiesz spalanie tkanki tłuszczowej z brzucha!

Zwiększ efektywność Aerobicznej 6 Weidera i zacznij stosować odpowiednie spalacze tłuszczu. Nie pozwól aby Twój trening poszedł na marne – rozpocznij suplementację bezpiecznymi i skutecznymi środkami, które działają mocno termogenicznie (spalają tłuszcz).

Najbardziej popularne spalacze tłuszczu w sklepie:

BURN4ALL – 100 kaps. (3 kapsułki dziennie, rano i przed treningiem)
HYPERSHRED EDGE – 100 kaps. (2 kapsułki dziennie razem z jedzeniem)
THERMO SPEED – 90 kaps. (2 kapsułki dziennie, 30 min. przed śniadaniem i obiadem)
ANIMAL CUTS – 42 porcje (2 porcje dziennie, rano na czczo, druga przed treningiem)
TRIZER – 90 kaps. (2 kapsułki dziennie, rano, druga 30 minut przed treningiem)

Zdjęcia i efekty przed i po zastosowaniu „6 Weidera”:

Zobacz efekty 6 Weidera – zdjęcia przed i po 42 dniach ćwiczeń.

1 298 komentarzy do “Aerobiczna „6” Weidera A6W Szóstka Weidera

  1. czy dobrze wykonuje to ćwiczenie ale wydaje mi się że tak po 1 razie spoko 🙂 tylko kręgosłup mnie rtoszeczkę boli a potem się okarze czy brzuche (zakwasy ) hehe 🙂

  2. Z tego co wiem to nie powinno sie robić żadnych przerw ale mam tez inne pytanie.Chodzi o ćwiczenie 5.tzw rowerek.Czy liczyc je na jedna noge (powiedzny 6 powtórzeń) czy na obie (12 powtórzeń)?

  3. mam pytanie np mamy pierwszy dzień czyli 1 seria i powtórzen 6
    a) wiec ta wykonujemy 1 ćwiczenie powtarzamy 6 razy później 2 tez 6 powtózeń i tak dalej

    b) czy np robimy tak ze robimy 1 ćwiczenie później drugie az do szóstego i to jest jedno powtórzenie czekam na odp 🙂

  4. Jest powiedizane, ze robi sie 6 razy. aLE 6 RAZY JEDNA NOGA I 6 druga laccnie 12? czy 6 razy obiema?

  5. ja juz skonczylem caly cykl i musze przeznac ze efekty sa niezle zarysy kaloryfera sa a zarysy tylko dlatego ze mam lekka tkanke tluszczawa ktora efekt przyslania ale jak dotknie sie brzucha czuc niezle miesnie wiec teraz tylko aerobow troszke ;] polecam ten trening 🙂 od jutra zaczynam od nowa zeby brzuch nie oslabl ;] a do lata i plazy jesczze z jakis miesiac wiec mam nadziene ze bedzie juz pozadna „tarka” 😀

  6. Ja skończyłam robić na dniu 31. Chciałam mieć ładnie wyrzezbiony brzuszek i.. co prawda wcześniej nie narzekałam na „wałeczki” na brzuchu, ale po tym miesiącu ćwiczeń moja waga spadła o 4,5 kg, na brzuchu wyraźnie zarysowały się mięśnie.. Nie dokończyłam treningu, ponieważ schudłam zbyt dużo, czego nie przewidywałam i przy wzroście 166 ważę 43 kg.. Teraz uważam, że jestem zbyt chuda.. Oczywiście nie stosowałam i nie stosuję przy tym żadnej diety. Jem normalnie 🙂 Trening polecam 🙂

  7. Witam! Ja prawie skonczylem…dzis mialem 41 dzien! Jutro ostatni dzien koszmaru! Poczatkujacym lub zapalencom na to cudo powiem , ze np. z 6pow. na noge do 12pow. jest trudniej przeskoczyc niz z 18 na 24.Takze mocno sie zaprzyjcie bo poczatek jest trudny ale potem idzie coraz lepiej.Aha jeszcze jedno nie dajcie sie dopasc monotoni bo przy 16 powtorzeniach zaczelo mi sie juz nudzic ale sie sprezylem i wytrzymalem!

  8. Witam. Zamierzam zacząć od jutra. I mam kilka pytań w związku z tym… Ja mam brzuszek bo zimie jakbym w ciąży była ale z drugiej strony jak zacznie się coś rzeźbić to boje się że będzie efekt takiego „męskiego kaloryferka”, czmogę ćwiczyć to i nie zrobi mi się kaloryfer a jedynie spali się tłuszczyk ?

  9. Mam pytanieco robicie jak już skończycie ten cykl zeby trzymac ładny brzuszek cyjk od nowa ciągle 3 serie po24 czy moze coś innego?

  10. A ja mam pytanie co do ilosci serii. Czy jak jest napisane ze wykonac 3 serie po 12 powtorzen znaczy to ze mam je wykonac po sobie od razu czy moge o roznych godzinach byle tego samego dnia?

  11. elo 3,2,0 .. co jest optymalniejsze.. wykonanie po 1 serii kazdego z 6 czwiczen a potem nastepna seria 6 ćwiczen … czo od razu np. 3 serie tego samego ćwiczenia?!

  12. Siemanko ja dzis zaczełem ćw 6 weidnera nie czułem brzucha wiec powtórzyłem jescze raz cały cykl mam nadzieje ze wytrzymam cały treningMoze się uda 🙂

  13. Ja zrobilem weidera rok temu i efekty byly naprawde widoczne. Poznej po prostu powrocilem do treningu brzucha 3 razy w tygodniu i to jest sposob na utrzymanie efektow albo nawet ich powiekszenie. Jak to rok temu skonczylem to zarzeklem sie, ze nigdy wiecej bo jednak wymaga to sporej samodyscypliny a i do najprzyjemniejszych rzeczy nie zaleze. Teraz jednak znowu nosze sie z zamiarem powtorzenia weidera. Goraca polecam i doradzam-Wytrzymajcie!!! Narysujcie sobie moze jakis kalendarzyk i wykreslajcie kazdego dnia, to pomaga i mobilizuje, bo czasami po pracy w piatkowy wieczor juz sie nie chce, ale trzeba!

  14. goraco polecam ten trening jest naprawde skuteczny z upływem dni chodz jest wiecej powtuzen jest latwiej pozdrawiam goroco i zachecam do pracy 😛

  15. Mam pytanko chce zaczac dzis cwiczyc i mam jeden problem pierwszy dzien czyli jedna seria 6 powtorzen.Mysle ze to ma byc tak kazde cwiczenie mam zrobic po 6 razy po kolei 1,2,3,4,5,6 i znow 1,2,3 itd.dobrze msyle???

  16. Właśnie skończyłem 15 dzień, nie jest tak źle… Efekty są już widoczne :>. Polecam ten trening.

  17. Przerażacie mnie ludzie, ale dobra..
    1 Seria

    1 cwiczenie – 6 powtórzeń ŁĄCZNIE (jedną nogą 3 i drugą nogą 3)
    2 cwiczenie – 6 powtórzeń
    3 ćwiczenie – 6 powtórzeń ŁĄCZNIE (jedną nogą 3 i drugą nogą 3)
    4 ćwiczenie – 6 powtórzeń
    5 ćwiczenie – 6 powtórzeń ŁĄCZNIE (każdą nogą po 3 powtórzenia; przy maksymalnym zgięciu nie odczekujemy 3 sekund.. odrazu się wyprostowujemy i zaczynamy do drugiej nogi
    6 ćwiczenie – 6 powtórzeń

    To była 1 seria, teraz czekają nas jeszcze 2.

    Które z cwiczeń męczy was najbardziej > Mnie osobiście przejście z ćw. 3 do 4. Jakie mięśnie wtedy pracują ?

  18. źle pisze ta osoba z tymi powtórzeniami !!!
    1 cwiczenie czyli 6 powtórzen (na każdą nogę !!, mozecie wiec liczyc do 12 albo liczyc tak, że 1 noga az, druga noga raz i to jest jedno powtórzenie. Ja mam dzisiaj dzień 21 czyli 14 powtórzeń na każdą nogę. 🙂

  19. Nie wiem czy to dobrze ale 2 dnia gdy cwicze brzuch „boli”mnie bardziej niż 1 dnia.Czuje że bendzie dobrz. 😀 🙂

  20. Super.. a przez ostatnie cztery dni 48 😀 Ekstra.. przecież to ćwiczenie (1) to 0 wysiłku, a chodzi przecież o to żeby zrobić to w jak najkrótszym czasie, przy jak największym wysiłku.

  21. Hej! Niedawno zaczelam robic 6W (dzies jest 3 dzien) i jestem zaskoczona, bo te cwiczenia w ogole mnie nie mecza. Wczesniej przez dlugo czas trenowalam brzuch, wiec moze to dlatego, ale z drugiej strony zastanwiam sie, czy aby przypadkiem nie robie czegos niedokladnie:P. Poza tym Weider jest dobry na gorne miesnie brzucha, ale dolny brzuch juz znacznie slabiej pracuje przy tych cwiczeniach.

  22. Ten kto pisze ze jest to lajtowy trening ,chyba nigdy tego nie probowal !!!jestem na 24 dniu ,gdybym mial aparat to wrzucilbym fote z moim brzuchem,a bardziej z kaloryferem,który osiagnalem przez ten trening,wczesniej robilem zwykle sklony na laweczce skosniej ,ale lekarz mi zabronil,bo nadwyrezam kregoslup!!!Ludzie jesli checice schudnac ,poprawic muskulature brzucha ,sprezcie sie i zaczynajcie A6W!!!bardzo dobry trening i wyczerpujacy!!!a jakie efekty!!!miodzio…

  23. ja mam dzis 27 dzien i niby mam kaloryfer, ale tylko jak leże np. na dywanie czy coś a tka jak stoję to mięśnie brzucha nie są aż tak widoczne :/ tzn. ze mam takie słabe miesnie ? a osoby piszą ze juz po 24 dniach maja fest fajny brzuch… ale w staniu czy leżeniu ?:/

  24. Hejka ludziska!:) Jestem po 19 dniu 6W i właśnie się zmartwiłam 🙁 Mianowicie wyczytałam na jednej ze stron że brzuch mi nie zniknie po tych ćwiczonkach,a jedynie wzmocnię mięśnie brzucha..Liczyłam na to że wreszcie zginie mi to okropne sadełko.Nie mam nadwagi,176cm wzrostu,68kg,tylko ta oponka-może nie olbrzymia-ale jest.Co prawda wydaje mi się że znika po tych męczących ćwiczeniach-więc może jednak nie tylko wzmacnia mięśnie..Jeśli ktoś zgubił co nieco z brzuszka to proszę o info 🙂 Bo mam coraz mniej sił i ktoś musi mnie zmobilizować 😉 Pozdrawiam gorąco wszystkich wytrwałych!!! 😆 6 Weidera

  25. Jeszcze pytanko-dla mnie 42 dni to ogromnie dużo i szczególnie te końcowe serie mnie przerażają-jestem ciekawa ilu osobom udało sie przejść cały trening i z jakim rezultatem…Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami 🙂 Trzymam kciuki za pomyślne zakończenie całego cyklu dla wszystkich,którzy zdecydowali się zacząć… 😛

  26. co do pani co chce zgubić kilo… napewno tak bedzie, przynajmniej ja już w 3 serii nie czuje praktycznie mięśni brzucha a tylko się straszliwie pocę… cały cykl uff mam nadzieje, ze wytrwam bo to ciezkie dzisiaj – dzien 27 – co do efektów, to tak jak pisałem jak leze np. na dywanie to mam fest fajny kaloryfer, ale jak juz stoje tak normalnie to niebardzo widac miesnie brzucha :/

  27. Ja to czuję mięśnie brzucha-może aż za mocno 😆 Jednak dzisiaj kupiłam sobie bluzeczkę i muszę przyznać że widać efekty-20 dni za mną..Ciekawe ile jeszcze wytrzymam… 😡 Dodatkowo łykam l-karnitynę pół godziny przed ćwiczeniami, a po-Emiobowiązkowo prysznic i wcieranie balsamu-uhm czasu to trochę zajmuje ale mam nadzieję że na wakacje będzie już prawdziwy efekt;-) Tyle że ja dopiero przy 14 powtórzeniach,a gdzie tu 24…Pozdrówka dla wszystkich dzielnych i wytrwałych 🙂

  28. Połowa treningu za mną…Nie wiem czy to dużo czy mało-ale zawsze coś 😛 Muszę przyznać że myślałam że ćwiczenia są łatwiejsze,ale szczególnie ten czas jest moją zmorą i zastanawiam się jak ja w 25min.dam radę zrobić 24 powtórzenia skoro 14 robię w 18min..No ale może najpierw będę się martwiła jak tu dać radę dotrwać do półmetka… 😆 A i jeszcze jedno-czy to normalne że pocę się na plecach,klatce piersiowej i twarzy-a na brzuchu nie(z wyjątkiem pępka) 😡 Jak ktoś zna się na tym to proszę o info-bo może ja te ćwiczenia niepoprawnie wykonuję 🙁 Patrzę się w sufit i nie ciągnę karku rękami-żeby nie było ;-)Emi

  29. Kolory są z pewnością po to aby łatwiej było zauważać kiedy się zmienia ilość powtórzeń…Przynajmniej mi się tak wydaje 😛

  30. dokładnie tak jak mówi poprzednik, kolory tylko po to abyś widział te zmieniające sie co 4 dni powtórzenia:) ohh dzisiaj 29 dzien ;d – ten trening jest masakryczny ;d

  31. Ja też wcześniej trenowałam mięśnie brzucha dosyć intensywnie,a jednak przyznaję,ze 6W wymagają ode mnie sporego wysiłku,co więcej „zakwasy” czuję nie tylko w górnych partiach mięśni,ale także w donych.

  32. Jeju dopiero 22 dni za mną a już stwierdziłam, że chyba nie dam rady… 😡 Będę próbowała,ale co z tego wyjdzie..Też bym chciała mieć już 29 dzień 😛 A najbardziej 42 😀 Tylko się zastanawiam czy to że wykonuję te ćwiczenia o różnych porach dnia nie ma znaczenia…Mam nadzieję że nie 😕 Ważnie chyba że są wykonywane codziennie 🙂 Emi