Aerobiczna „6” Weidera A6W Szóstka Weidera

6 Weidera jest dla każdego kto marzy o tym, żeby mieć płaski i wyrzeźbiony brzuch. Jednak bez dobrego treningu i diety nie ma co marzyć o „kaloryferze”. Przedstawiamy unikalny zestaw ćwiczeń, który pomoże Ci uzyskać taki brzuch o jakim zawsze marzyłeś. Efekty są naprawdę świetne – spróbuj i Ty !

System ćwiczeń 6 Weidera opracował Joe Weider – trener mistrzów od 1936

Przyspiesz spalanie tkanki tłuszczowej z brzucha!

Zwiększ efektywność Aerobicznej 6 Weidera i zacznij stosować odpowiednie spalacze tłuszczu. Nie pozwól aby Twój trening poszedł na marne – rozpocznij suplementację bezpiecznymi i skutecznymi środkami, które działają mocno termogenicznie (spalają tłuszcz).

Najbardziej popularne spalacze tłuszczu w sklepie:

BURN4ALL – 100 kaps. (3 kapsułki dziennie, rano i przed treningiem)
HYPERSHRED EDGE – 100 kaps. (2 kapsułki dziennie razem z jedzeniem)
THERMO SPEED – 90 kaps. (2 kapsułki dziennie, 30 min. przed śniadaniem i obiadem)
ANIMAL CUTS – 42 porcje (2 porcje dziennie, rano na czczo, druga przed treningiem)
TRIZER – 90 kaps. (2 kapsułki dziennie, rano, druga 30 minut przed treningiem)

Zdjęcia i efekty przed i po zastosowaniu „6 Weidera”:

Zobacz efekty 6 Weidera – zdjęcia przed i po 42 dniach ćwiczeń.

1 298 komentarzy do “Aerobiczna „6” Weidera A6W Szóstka Weidera

  1. witam przedstawiam Wam link do stronki z filmem instruktarzowym, może się komuś przyda, trochę się różni od tego zamieszczonego powyżej wykonaniem i dokładnością każdego ćwiczenia, sam miałem problem jak dokładnie i właściwie wykonywać ćwiczenia, teraz jest o wiele lepiej, ćwiczę kilka dni dopiero, ale zauwarzam że gdzieś tam pod „warstewką tłuszczyku” zarysowują się poszczególne mięśnie; oby się udało do końca i na pewno warto by wyjść na plażę latem z ładnie zarysowanym brzuszkiem, ja mam taki plan!
    powodzenia dla każdego, Maciek

  2. Witam! Mam 15 lat jestem szczupły, kaloryfer już jest bo trenuje tenis 5 razy w tygodniu.Robię 4 dzień 6weidera i na razie żadnych zakwasów. 3mam kciuki za wszystkich, którzy to ćwiczą. POwodzenia 🙂

  3. witam a czy po cesarskim cięciu można wykonywać te ćwiczenia bo ja zaczełam ale brzuch mnie boli tak jak by mnie miało zaraz rozerwać jak je wykonuje (zabieg miałam 2 lata temu ) ?? Prosze o radę ;)re:

  4. witaj koleżanko, ja na twoim miejscu skonsultowałbym się z lekarzem, trudno mi powiedzieć czy po takim zabiegu mogą być jakieś przeciwwskazania do robienia a6w, pozdro , Maciek

  5. Witam.Mam pytanie w związku z Areobiczna 6 Weidera.Nie rozumiem jak mają wyglądać serie.Co znajduje się w jednej serii?Mamy np. trzy serie i 24 powtórzenia.To jedna seria to wszystkie ćwiczenia?Może mi ktoś podpowiedzieć bo nie rozumiem za bardzo.Z góry dziękuje. 🙄

  6. Czy jedna seria jak w pierwszym dniu to każde z ćwiczeń po 6 razy?Dobrze rozumiem?Dzięki za pomoc.

  7. witam, jestem mega laikiem… a wszystko brmi zachecajaco… bardz mi zalezy na schdnieciu i yrobieniu brzucha…. ale.. no wlasnie ae… ja nie za bardzo wiem o okladnie znaczy seria i powtorzenia(nigdy na silowni nie bywalam) czy seria to to ile razy robimy te cwiczenia wszystkie (czyli 1,2,3,4,5,6) a powtorzenia to po ile razy kazde?? w senise czy to znaczy ze pkt 1 to 6 razy zginamy sie do nogi itp, ale tylko po jednej serii po 6 z kazdego rodzaju… nie mam pojecia jak to bardziej sensownie napisac… wiec mam nadzieje ze naet jak mnie nie rozumiecie:P to mi ktos madry wytlumaczy co i jak..:)

  8. Pierwsze ćwiczenie polega na tym, aby po 6 razy schylić sie do 1 nogi:)1 seria, to inaczej 6 powtórzen, w przypadku ćwiczenia 1 robi sie 12 powtórzen, bo po 6 do jednej nogi, a W przypadku cwiczenia 2 lub 4 robi sie normalnie 6 tak jak napisane, bo uginamy sie do dwóch nóg. Niewiem jak inaczej jaśniej wytłumaczyć 😀 jak nie zrozumiesz, postaram sie to inaczej wyjaśnić Anonimmm 🙂

  9. Nie za bardzo rozumiem to ogromne podniecenie akurat tymi ćwiczeniami. Jakby to był jakiś złoty środek, że wystarczy przejść ten cały wymyślony cykl. Bzdura. Można zrobić całą listę tego co w nim brakuje albo jakie ma wady. Ksin

  10. Siemka wszystkim, jestem po 42 dniach ćwiczeń i mam pytanko.. ile powinna trwać przerwa po między cyklami i czy w ogóle trzeba zaczynać kolejny cykl? z góry dzięki. pozdro i wytrwałości;)rbrt

  11. a można robić wiecej niz 1 serie na dzien ?? bo dopiero w 2 dniu jestem a wczoraj dwie serie zrobiłem :pp 🙄 🙄

  12. jeśli ktoś miałby ten sam problem:
    to nic nie szkodzi. ważne, żeby czuć napięcie mięśni. 🙂

  13. Witam! Chciałem zacząć 6. I każdy pisze co innego i nie wiem czy: nogi podczas wykonywania ćwiczenia mają być ciągle uniesione i nie dotykać podłoża??

  14. No może mi ktoś odp ?? I jeszcze czy po między jedną a następną serią mogę zrobić krótką przerwę ?? Jeżeli tak to jaką max ?? Proszę o odp!!

  15. Te zdjęcia efektów to są czterej równi goście 😮 . te ćwiczenia są dobre ale po co jeszcze kłamać 😳 skoro dają efekty? 🙄

  16. Nie ma lekko! Zabieram się do 6-ki po raz drugi. Mam nadzieję, że tym razem po trzech tygodniach będę w stanie podnieść się z łóżka innym sposobem niż staczając się z niego 😀 . Miłego dnia, miłych ćwiczeń i ogromnego samozaparcia życzę. :pint:

  17. Efetky widać już po kilku dniach jak się zrzuci pare kg ale to jest jakas chatoyczna maskra pare dni temu zaczałem a już bym chciał skończyc!

  18. Yo all.Jestem tu nowy. Ja dziś zacząłem a6w poszło nieźle. Moim głównym celem jest zrzucić wagę i brzuch. Jak tutaj wyczytałem od koleżanek i kolegów to a6w wzmacnia mięśnie tylko a nie spala tłuszcz. Robię już 5 dzień DIETĘ Kopenhaską i chodzę na siłownie 3 razy w tyg a więc w moim przypadku „szóstka” da oczekiwany efekt ?

    Pozdrawiam 🙂 😎

  19. Kilka Pytań:
    1. jak robie cykle w serii to moge między nimi robić przerwy?
    2. ka robie ćwiczenia to strzelają mi stawy w odcinku lędźwiowym kręgosłupa. Tzn tak jak się czasami strzela palcami to tak mi przy każdym ruchu nogą przy nożycach słysze takie głośne pyk chyba z osadzenia kostnego kości udowej tak jakby w panewce? Jak tego się pozbyc robię na prostym podłożu a mimo to te stawy strzelają. Czy to jest groźne?
    Słyszałem że to bardzo niezdrowe na stawy i że mogą sie od tego zniekształcić i wytrzeć tzn od tego pykaniaPykanie stawów przy każdym ruchu nogamiStrzelanie stawów

  20. Witam cztery dni temu miałem 16 dzień zrobiony. I przerwałem z powodu przejscia na zwwykłe brzuszki. przez te 4 dni robilem codziennie po 200 czy moge wrócić do 16 dnia??

  21. w sraniu de.bilu. po co ci brzuch skoro forum zastepuje ci mozg pacanie. spal lepiej ten tlusty sagan

  22. witam!! dzisiaj zaczynam serie 24 powtorzen, czyli ostatnia:) ale nie moge powiedziec zebym byla zadowolona, wprawdzie na poczatku widac bylo efekty w postaci znacznego wzmocnienia wytrzymalosci miesni brzucha, ale teraz pod koniec zamiast wyrzezbic ten brzuchol odnosze warzenie, ze tk. tluszczowa powiekszyla mi sie, akurat w tym miejscu 😮 czy moze to byc spowodowane silnym, dlugotrwalym stresem? poniewaz od 2 tygodnia nie spalam dluzej niz 4h dziennie i od rana do wieczora chodzilam wk*rwiona. mimo,ze jezdzilam na rowerze codziennie 20km i trzymalam diete, utylam 😥 dlatego postanowilam oznaczyc sobie poziom kotyzolu we krwi i tak jak myslalam mam go ponad norme, dzisiaj odbiore jeszcze acth, to moze sie cos wyjasni. tymczasem prosze o jakas rade i sposob na zmniejszenie poziomu tego hormonu, bo wiem doskonale, co to za k*restwo. z gory wielkie dzieki;)

  23. Dziwne że nikt nie poświęcił trochę czasu by sprawdzić że to ściema , Weider nie opracował tych ćwiczeń , tworzył tylko zasady i to we wczesnych latach 80 ! jak np „”Zasada treningu izometrycznego” na której podstawie ktoś wymyślił ten zestaw ćwiczeń, z tym że :

    „Izometria charakteryzuje się sterowaniem pracą mięśni. Zasadę treningu izometrycznego można stosować poprzez napinanie mięśni bez wykonywania ruchu – po prostu napinając mięśnie, przytrzymując je w szczytowym napięciu przez 3-6 sekund i powtarzając tę procedurę trzykrotnie. Mistrzowie stosują tę metodę, napinając wszystkie mięśnie trzy razy w tygodniu, ponieważ częste izometryczne napinanie mięśni pozwala lepiej neurologicznie sterować nimi, a także umożliwia uzyskanie lepszej separacji mięśniowej i pełniejszego szczytowego napięcia mięśni podczas pozowania w zawodach.”

    To są tylko ćwiczenia dodatkowe stosowane do już ukształtowanych mięśni ! Nie posiadając wyrobionych mięśni napinacie bardzo dolny odcinek kręgosłupa co wyjdzie na starość, zwłaszcza przy ćwiczeniu 6. Ktokolwiek wymyślił ten układ narobił niezłego zamieszania i wszyscy się na to u nas ślepo rzucili jak kiedyś na AB-gimnic, ludzie na żadnych zagranicznych stronach nie ma czegoś takiego jak „6stka Weidera” , posprawdzajcie, na żadnych zajęciach fitnes doświadczony instruktor nie poleci wam tego zestawu ćwiczeń bo ma od groma wad, nie ma w nim wielu istotnych rzeczy i pochodzi ze wczesnych lat 80 ! ps. a sam Joe Weider ma obecnie 87 lat !
    Jak już decydujecie się na robienie tych ćwiczeń to modyfikujcie je pod własne możliwości, róbcie je z głową a nie łykajcie na ślepo czyjegoś wymyślonego układu (kto to wymyślił tego chyba nikt nie wie, może ktoś znajdzie jakieś źródło pochodzenia ?) i uważajcie na dolny odcinek kręgosłupa. Naprawdę nie liczy liczba serii i powtórzeń ale prawidłowe a nawet powolne wykonywanie ćwiczeń i koncentrowania się na wywołaniu bólu mięśni, przy prawidłowym treningu mięśni brzucha nie powinniście mieć prawa na drugi dzień wykonać jeszcze większej serii bo mięśnie powinny was boleć (mięśnie a nie np ręce od głupiego machania, uda od naprężania czy dolny odcinek kręgosłupa) na tym polega wyrabianie mięśni. 🙄
    Ksin

  24. Nie którzy piszą np.

    A) Dzień 1 Seria 1 Powtórzeń 6
    Ćw.1 6 powtórzeń na lewą nogę i 6 na prawą, razem 12
    Ćw.2 6 pow.
    Ćw.3 6 pow. na lewą nogę i 6 na prawą razem 12
    Ćw.4 6 pow.
    Ćw.5 6 pow. na lewą nogę i 6 na prawą razem 12
    Ćw.6 6 pow.

    Wychodzi 54 brzuszków w jednej serii.
    To w np. 41 dniu trzeba by było zrobić 216 brzuszków razy 3, bo 3 serie są do zrobienia to wychodzi 648 brzuszków.
    Można joba dostać 🙂

    Według mnie to jest np.

    B) Dzień 1 Seria 1 Powtórzeń 6
    Ćw.1 3 powtórzeń na lewą nogę i 3 na prawą, razem 6
    Ćw.2 6 pow.
    Ćw.3 3 pow. na lewą nogę i 3 na prawą, razem 6
    Ćw.4 6 pow.
    Ćw.5 3 pow. na lewą nogę i 3 na prawą, razem 6
    Ćw.6 6 pow.

    I wyjdzie 36 brzuszków w jednej serii a w np. 41 dniu 144 brzuszki razy 3 to się równa 432 brzuszki.

    A czy B jest poprawne??

  25. Ksin, masz cholerna racje, kazdy powinien wykonywac Cwiczenia pod siebie, z glowa, a nie na oslep byle odbebnic dana licze w dniu, ja cwicze codziennie po trochu i wychodzi mi to na dobre, ludzie, uprawiajcie sport ale z rowaga, jezeli nikt nie przeszkalal was w gimanstyce robcie to pod wlasne mozliwosci, pozdrawiam !

  26. No to się rozumiemy 🙂 Napisałem więcej na stronie a6w.pl jak chcesz to zajrzyj , wrzuciłem tam namiary na przykładowe propozycje ćwiczeń. Ja ćwiczę tak co drugi dzień cały czas modyfikując układ i wprowadzajac coraz to trudniejsze ćwiczenia, przez to same ćwiczenia nie stają się też nudne i monotonne. Jakby na to nie patrzeć układ z A6W jest sprzed około 20-30 lat i od tamtego czasu pojawiło się full znacznie bardziej efektownych ćwiczeń, wystarczy poszperać. Pozdrawiam 😉

  27. Ja zawsze po cwiczeniu ide poplywac woda dobrze dziala na miesnie nie ma szans na zakwasy 😆 miesnie rosna pod czas odpoczynku woda im w tym pomaga 😀 mam pytanie czy moge od razu za razem wykonac 3 serie A6W czy mam je rozlorzyc na caly dzien ?? bo jak narazie robie za razem 3 serie rano jedna po 2 🙂 czekma na odp

  28. Wogóle nie wiadomo co to jest i do czego służy każdy robi jak chce zauważyłem więc nie wiem o co chodzi w tym sam,jeden pisze tak a drugi tak,kurwa zdecydować sie

  29. Witam!Ja już zacząłem 3 razy Weidera i zawsze robiłem w ćw nr 1,3 i 5 powtórzenia na każdą nogę np jak byla seria po 8 powtorzen to ja w sumie robiłem 16 bo na jedna noge 8 i na druga 8 a co Wy o tym sądzicie tak sie powinno robić czy 8 w sumie czyli po 4 na kazda? pozdro zen19874 [email]grzesiu19874@o2.pl[/email]

  30. ja robilem przez pare lat po 1000 brzuszkow w jednej sesji, dlugi czas 2x dziennie. bez kaloryfera. ale weider mi smakuje (dzien 21szy, dwa razy dziennie)

    pozdr

  31. Witam.
    Dotarłem do 30 dnia. Nie stosowałem żadnej diety gdyż jestem szczupły i nie zależało mi na schudnięciu tylko na wyrobieniu mięśni. Zapewne bym skończył gdyby nie złamanie ręki.Niestety musiałem przerwać z powodu nasilającego się bólu.
    Po 3 dniach ręka już nie boli i zamierzam dokończyć trening.

    CZY TO MOŻE WPŁYNĄĆ NA KOŃCOWE EFEKTY?

    MOJE Spostrzeżenia na temat a6w
    -początkowo w moim przypadku ból karku
    -pierwszych kilka dni łatwe od 10 do 16 powtórzeń gorzej, lecz pod koniec łatwiutko
    -Nie zaczynaj treningu jesli nie masz czasu przy 18 powtórzeniach trwa on nawet do godziny
    -W połowie widać efekty
    -gdy zaczniesz będziesz mile zaskoczony
    -Najważniejsza Jest MOTYWACJA