Ćwiczenia na brzuch i talię osy

Prezentujemy ćwiczenia na pozbycie się tłuszczu i wymodelowanie mięśni brzucha oraz uzyskanie talii osy. Uzyskanie ładnych kształtów mięśni brzucha i zmniejszenie wymiarów w talii wymaga trochę czasu, cierpliwości oraz chęci, ponieważ zrzucić zbędny tłuszcz niestety nie jest łatwo, a wypukły brzuch zniekształca całą sylwetkę.

Ćwiczenie pierwsze:

Połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach, ręce połóż wzdłuż ciała z ugiętymi do góry dłońmi w nadgarstkach. Następnie lekko unosimy tułów, maksymalnie napinając mięśnie brzucha. Dla ułatwienia ćwiczenia można położyć ręce na karku. Pozycję końcową możesz utrzymać przez kilka sekund. Ćwiczenie wykonuj w dwóch seriach po 10 razy

Ćwiczenie drugie:

Połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach, ręce załóż za głowę i unoś barki zadzierając brodę do góry. Pozycję końcową utrzymuj w górze przez kilka sekund. Ćwiczenie wykonuj w dwóch seriach po 10 razy z przerwą 15 sekund.

Ćwiczenie trzecie:

Połóż się na plecach podeprzyj głowę dłońmi i unoś wyprostowany tułów do góry. Masz kilka wariantów w jaki sposób możesz to ćwiczenie wykonać:

– pozycję końcową utrzymuj przez kilka sekund;
– opuszczaj stopy tuż nad podłoże i ruchem rolującym lekko unoś głowę;
– unoś tułów ruchem rolującym, najpierw głowę, potem barki i resztę tułowia

Ćwiczenie wykonuj w dwóch seriach po 10 razy z przerwą 15 sekund.

Ćwiczenie czwarte:

Połóż się na plecach podeprzyj głowę dłońmi i unoś głowę nad barki, następnie prowadź raz prawy, raz lewy łokieć do przeciwnego kolana. Ćwiczenie wykonuj w dwóch seriach po 10 razy z przerwą 15 sekund.

Ćwiczenie piąte:

Połóż się na plecach podeprzyj głowę dłońmi, nogi złącz i unieś do góry tak, aby tworzyły z tułowiem kąt prosty. Lekkim ruchem skrętnym unoś głowę oraz bark do góry i dociągaj górny łokieć do przeciwnego kolana. Ćwiczenie wykonujemy w dwóch seriach po 10 razy z przerwą 15 sekund na obie strony.

Ćwiczenie szóste:

Usiądź sobie na podłodze i podeprzyj się z tyłu na lekko ugiętych rękach. Następnie unoś pięty nad podłoże i prostuj nogi do góry, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie wykonuj w dwóch seriach po 10 razy z przerwą 15 sekund.

Ćwiczenie siódme:

Połóż się na plecach, wyciągnij ramiona do przodu i unoś do góry wyprostowaną nogę. Drugą nogę unoś nieco nad podłoże, następnie prowadź ramiona do przodu, unosząc tułów. Ćwiczenie wykonuj w dwóch seriach po 10 razy z przerwą 15 sekund.

Ćwiczenie ósme:

Połóż się na plecach, nogi podnieś do góry rozchylając je na boki, a ręce wyprostowane ułóż między nogami. Unoś do góry głowę i barki pchając ręce do przodu. Ćwiczenie wykonuj w dwóch seriach po 10 razy z przerwą 15 sekund.

Ćwiczenie dziewiąte:

Usiądź sobie na podłodze i podeprzyj się z tyłu na lekko ugiętych rękach. Unosimy wyprostowane nogi do góry następnie odwodzimy je od siebie i łączymy. Dla urozmaicenia ćwiczenia możesz je również na przemian krzyżować. Ćwiczenie wykonuj w trzech seriach po 10 razy z przerwą 15 sekund.

Ćwiczenie dziesiąte:

Połóż się na plecach, zegnij nogi w kolanach i unieś do góry pośladki tak, aby wszystko tworzyło z tułowiem linię ciągłą. Wyciągnij prostą prawą nogę, następnie kilkakrotnie zginaj ją w kolanie i znowu prostuj. Zgięte kolano zbliżaj do klatki piersiowej. Ćwiczenie wykonuj w dwóch seriach po 10 razy z przerwą 15 sekund na obie strony: raz lewą, raz prawą nogą.

Ćwiczenie jedenaste:

Stań w lekkim rozkroku, jedno ramię połóż na brzuchu, a drugie wyciągnij wyprostowane jak najwyżej do góry i wykonuj lekki skłon w bok. Podczas wykonywania ćwiczenia nie odrywaj stóp od podłoża. Powtórz ćwiczenie, robiąc to samo na drugą stronę dopiero wtedy, gdy odczujesz napięcie mięsni. Ćwiczenie wykonuj w dwóch seriach po 10 razy z przerwą 15 sekund.

Ćwiczenie dwunaste:

Stań w rozkroku, na lekko ugiętych kolanach, spleć dłonie nad głową i wykonuj głęboki skłon w bok nie skręcając tułowia. W pozycji końcowej możesz pogłębić skłon. Ćwiczenie wykonuj w dwóch seriach po 10 razy z przerwą 15 sekund.

Przyspiesz spalanie tkanki tłuszczowej z brzucha i talii!

Zwiększ efektywność wykonywanych ćwiczeń i zacznij stosować odpowiednie spalacze tłuszczu. Nie pozwól aby Twój trening poszedł na marne – rozpocznij suplementację bezpiecznymi i skutecznymi środkami, które działają mocno termogenicznie (spalają tłuszcz).

Najbardziej popularne spalacze tłuszczu w sklepie:

BURN4ALL – 100 kaps. (3 kapsułki dziennie, rano i przed treningiem)
HYPERSHRED EDGE – 100 kaps. (2 kapsułki dziennie razem z jedzeniem)
THERMO SPEED – 90 kaps. (2 kapsułki dziennie, 30 min. przed śniadaniem i obiadem)
ANIMAL CUTS – 42 porcje (2 porcje dziennie, rano na czczo, druga przed treningiem)
TRIZER – 90 kaps. (2 kapsułki dziennie, rano, druga 30 minut przed treningiem)

83 komentarze do “Ćwiczenia na brzuch i talię osy

  1. huhu ciekawe czy to pomożee!! koleżanka dałam mi te strone …. nie jestem zbytnio gruba ale wole być szczypła i mieć spoko brzuch i tslie hehehh pozdrawiam…. papapap :*

  2. ja od dzisiaj zaczelam cwiczyc…nie jestem gruba ..wrecz przeciwnie…ale chce miec umiesniony brzuszek :P.mam nadzieje ze przetrwam dlugo 😛 pzdr

  3. Wczoraj rozpoczelam cwiczenia na talie i brzuch. wprawdzie dzisiaj mam zakwasy, ale nie mam zamiaru zrezygnowac. za jakis czas sie odezwe zeby zrelacjonowac czy cwiczenia przynosza pozadany efekt.pozdrawiam ||KcNz||

  4. witam!wczoraj zaczelam cwiczenia na brzuch oraz talie.mam pytanie,jak dlugo zajmuje zeby byly widoczne juz pierwsze efekty?
    pozdrawiam

  5. hm.. no to tak. może i mam szczupłe nogi, ręce uda itp.. ale niepokoi mnie to, że brzuch mam prosty z góry a na dole mam wypuklenie! wkurza mnie to. to jest dosłownie tak jak d tylko ze brzuszek troche mniejszy, czy to mi pomoże to zrzucić? 😛 aha, i jak wiecie to prosze powiedzcie mi jak schudnąć na buzi 🙂

  6. troche meczace ale widac wfwkty…zreszta czego sie nie robi zeby ładnie wygladac…:D jest ciezko ale warto…juz po dwoch tygodniach cwiczen widac skutki….:)

  7. Powiedzcie mi czy to daje efekty i po jakim czasie??Chce miec ładna talie i czy to pomoze mi sie pozbyc „boczkow” odpiszcie prosze!!! 😀

  8. witam… mam pytanie mam boczki jak mam sie ich pozbyc juz kupiłam sobie k rem na nie ale wiem ze bez cwiczen ich sie nie pozbede prosze napiszcie co mam zrobic by troche znikły bo az płakac mi se chce czasem z nerwow:( pozdrwaiam karolcia

  9. Nie jestem grubasem ale nie lubie mojego brzucha. Jest taki jakby ktoś go napompował powietrzem. Nie wiecie czy te ćwiczenia pomoga go zlikwidowac czy potrzebna jest jeszcze jakas dzieta?Kaśka

  10. Ja zaczelam cwiczenia wczoraj i chcialabym sie dowiedziec czy to cos pomaga i po jakim czasie sa widczone jakies zmiany 🙂

  11. Mam bardzo duży brzuch..;/ czy jak zacznę ćwiczyć te ćwiczenia to do wakacji brzuch żeby był płaski??? Ania

  12. ćwiczę to od trzech tygodni.są efekty! po ciązy został mi spory,wiotki brzuchol 🙁 .po ćwiczeniach zmalał mi i umięśnił się.jestem zadowolona.mam nadzieję że już niedługo bede mogła go wystawić na widok publiczny.pozdrawiam i polecam.
    p.s. no i talię zaczęłam odzyskiwać 😀 iga

  13. Mozesz potrzebowac albo diety bogatej w owoce i wazywa, ablo oczyszczenia jelita grubego. mozesz zrobic obydwa i to moze byc najbardziej skuteczne, lacznie z cwiczeniami oczywiscie. Zycze sukcesu (tobie i sobie, bo ja dzis zaczynam:)
    Ania:)

  14. Jedna osoba napisała że po 2 tygodniach widać skutki mam do niej pytanie ćwiczyłaś/łeś codziennie czy robiłaś/łeś przerwy? Czy jak będę ćwiczyć od poniedziałku do soboty, robiąc przy tym przerwę jedynie w niedzielę przez 2 tygodnie to czy też te ćwiczenia przyniosą efekty?

  15. od dzisiaj biorę się za ćwiczenia brzucha ponieważ chcę mieć fajniutki i płaski bruszek 🙂 😀 nie jest on tak gruby ale nie jest też płaski 😡 Troszke zgrubłam na wadze ale nie widać tego po mnie i całe szzcęście! 😆 chodzę na treningi judo ale ostatnio we wakacje nie chodziłam więc dlatego zgrubłam 👿 (bynajmniej tak przypuszczam)Mam nadzieje że te ćwiczenia pomogą mi spalić brzuszek 😉 wielkie dzięki pozdrawiam 🙄

  16. witam.. mam pytanie czy te cwiczenia naprawde dzialaja? zwracam sie do pan ktore zauwazyly juz efekty… dzisiaj zaczelam je robic mam wystajacy brzuszek i boczki i jestem zalamana z tego powodu gdyz chce byc szczupla… mam 173cm wzrostu przy wadze 59kg… mowia mi ze nie waze duzo przy moim wzroscie ale ten moj brzuszek … prosze o odpowiedz pozdrawiam

  17. zadna nie jest gruba a kazda chce cwiczyc normalnie szok, zje.b,ane jestescie dziewczyny i boicie sie przyznac do swojego tluszczu 😆

  18. helo ja tez dzis zaczynam xD 😎 chociaz mam juz troche umesniony bo cwiczylam sama ale chce miec ladniejszy 😆 😀 lol;p pozniej napisze jakie rezultaty a to trza raz dziennie czy wiecej?;d

  19. Jestem chłopakiem i mam takie pytanie jak najszybciej schudnac mam troszke brzucha i nie wiem jak sobie z tym poradzic ! Odpiszcie !!

  20. chciałabym wiedzieć czy te ćwiczenia mają jakiś szkodliwy wpływ na kręgosłup? i czy te osoby które widzą efekty stosowali jakąś dietę? dziękuje i pozdrawiam ;)))Natalia

  21. DOBRA CWICZONKA WIDZE;) TZREBA BEDZIE JES SPRAWDZIC…DZIS PRZED OSTATNI DZIEN 6 WEIDERA;] 8 CM W PASIE JUZ MNIEJ;]

  22. Czyszczenia jelita grubego? Co Wy wypisujecie? Mam jelito czyszczone ze względu na ciągłe badania, co parę mcy. To nie jest zabieg kosmetyczny ani lekarstwo.

  23. Po 2 tyg. to są efekty, gdy nie ma się brzucha tylko świra na jego punkcie. 🙂 Przy okrągłym brzuchu efekty są po pół roku.

  24. rezultaty zaleza chyba od tego jak intensywnie wykonywane sa cwiczenia.. ja od tyg 3 razy dziennie je wykonuje i ku mojemu zdziwieniu pokazuja sie pierwsze faldki miesni ;]

  25. Od wczoraj zaczełam. Zakwasy są najgorsze ale przeżyje. Ile trzeba cwiczyc aby osiągneło się chodzby najbmniejszy skutek?
    Mam mały brzuszek…czy to przeszkodzi?

  26. Mam 89 w biodrach i 67 w talii – chciałabym mieć ok. 59/61 (w talii)! Żeby optycznie powiększyć moje biodra. Mam nadzieje ze nie schudnę na nogach i rękach po tym ćwiczeniu, bo tego bym nie chciała. Jedynie mi zależy na talii. Zacznę dzisiaj i jak dotrwam to dam znać za jakiś czas czy są widoczne efekty 🙂 Ewelina

  27. Ja od dziś zaczęłam ćwiczyć;) Jestem chuda ale mam wypukły brzuch jak jakiś ,,piwosz”. Oczywiście nie pije alkoholu… Mam nadzieje ze cwiczenia dadzą efekt i bede miała płaski brzuch;) Pozdrawiam;* 🙂

  28. cZesC 🙂 ja zaczelam wczOraj.. wczesniej cwiczylam w dOmu ale tO tylkO brzUszki..(50dziennie)… OgOlnie jestem szczupla ale 3 miesiace temu wyjechalam dO anglii i trOszke mi sie przytylO… i chcialabym wrOcic dO fOrmy mam 170cm i waze 55kg:-( czY te cwiczenia pOmagaja i ile trzeba czekac na pierwsze widOczne efekty…
    prOsze Odpiszcie…:-) 🙂 eSi