Ćwiczenia na mięśnie grzbietu ze zdjęciami

Robiąc wdech unieś tułów tak by zachować biodra i barki w linii prostej, równolegle do podłoża. Utrzymuj łokcie na zewnątrz. Wróć do pozycji wyjściowej robiąc wydech.

Ćwiczenie na mięśnie grzbietu 1:

1. Klęknij na kolanach, usiądź na piętach i oprzyj dłonie na karku, wciągnij brzuch, patrz w dół.

2. Robiąc wdech unieś tułów tak by zachować biodra i barki w linii prostej, równolegle do podłoża. Utrzymuj łokcie na zewnątrz.
Wróć do pozycji wyjściowej robiąc wydech.

Osoby początkujące: wykonaj 8 – 10 powtórzeń w trzech seriach.

Osoby zaawansowane: wykonaj 12 powtórzeń w trzech seriach.

Pamiętaj o zachowaniu 1 minuty przerwy między seriami.

Ćwiczenie na mięśnie grzbietu 2:

1. Klęknij na kolanach, usiądź na piętach i oprzyj dłonie na karku, wciągnij brzuch, patrz w dół.

2. Robiąc wdech unieś tułów tak by zachować biodra i barki w linii prostej, równolegle do podłoża. Utrzymuj łokcie na zewnątrz.
Wróć do pozycji wyjściowej robiąc wydech.

Osoby początkujące: wykonaj 8 – 10 powtórzeń w trzech seriach.

Osoby zaawansowane: wykonaj 12 powtórzeń w trzech seriach.

Pamiętaj o zachowaniu 1 minuty przerwy między seriami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pin It on Pinterest