Ćwiczenia wzmacniające barki

Stoimy w rozkroku, stopy rozstawione na szerokości ramion, bierzemy dwie sztangielki do rak i podnosimy je na odpowiednią wysokość tak by wyprostowane ręce z postawa ciała tworzyły kąt prosty.

1. Podciąganie na drążku.

Jest to bardzo proste ćwiczenie. Pozycja wyjściowa to zawieszenie się na drążku, kolana zgięte tak by nie dotykać nogami do ziemi. Podciągamy się do momentu aż poczujemy ze nie możemy więcej.
Takie ćwiczenie powtarzamy 4 razy.

2. Unoszenie sztangielek przodem w górę

Stoimy w rozkroku, stopy rozstawione na szerokości ramion, ręce ze sztangielkami opuszczone w dół, grzbiety dłoni skierowane do przodu, tułów wyprostowany biodra cofnięte do tyłu. Przemienne unoszenie sztangielek przodem w górę.

3. Utrzymywanie sztangielek przed sobą.

Stoimy w rozkroku, stopy rozstawione na szerokości ramion, bierzemy dwie sztangielki do rak i podnosimy je na odpowiednią wysokość tak by wyprostowane ręce z postawa ciała tworzyły kąt prosty. W takiej pozycji wytrzymujemy jak najdłużej. Miedzy tymi ćwiczeniami wskazana odpowiednia przerwa. Takie ćwiczenie powtarzamy 4 razy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pin It on Pinterest