Ćwiczenia wzmacniające ramiona

Kładziemy się brzuchem na podłodze, podpieramy się rękami o podłogę i z wyprostowanymi nogami i plecami unosimy ciało do góry przy pomocy rąk. Takie ćwiczenie powtarzamy do zmęczenia.

WZMACNIANIE MIĘŚNI RAMION

1. Pompki

Kładziemy się brzuchem na podłodze, podpieramy się rękami o podłogę i z wyprostowanymi nogami i plecami unosimy ciało do góry przy pomocy rąk. Takie ćwiczenie powtarzamy do zmęczenia.

2. Prostowanie ramion na wyciągu

Stoimy w lekkim rozkroku, jedna noga wysunięta, tułów pochylony nieco do przodu (ok. 20), w dłoniach lina lub specjalne paski podczepione do linki wyciągu. Unoszenie i opuszczanie ciężaru przez uginanie rąk w stawach łokciowych.

3. Przepychanie muru

Stajemy przed ścianą murem lub drzewem, opieramy dłonie i staramy się z całej siły przepchać znajdujący się przed nami obiekt. W takiej pozycji należy wytrzymać 10 sek. Ćwiczenie powtarzamy 8 razy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pin It on Pinterest