Dieta dla kobiet

Jako, że nasz serwis nie odwiedzają sami mężczyźni, ale również płeć piękna postanowiliśmy co jakiś czas dodawać na stronę specjalne diety przeznaczone tylko i wyłącznie dla kobiet. Przedstawiamy niskotłuszczową dietę mając nadzieję, że Panie zaczną coraz częściej odwiedzać nasz serwis oraz będą aktywnie udzielać się na naszym Forum Dyskusyjnym…

8:00 I śniadanie
– kromki chleba tostowego z żółtym serem lub z serem topionym.
– 250 mml mleka

10.30 II śniadanie
– 1 banan + napój z miksowanej marchewki, banana, pomaraączy.

12-30 Lunch
– przede wszystkim warzywa i owoce. Może to być jabłko, pomaraącz . A także marchewki, kalafior.

Oprócz tego można spożyć 1 jogurt.

14:00 Obiad I danie.
– lekka zupka gotowana na mięsie. Polecam barszcz czerwony ze śmietaną.

17:30 Obiad II danie.
– najlepiej niech to będą produkty gotowane. Podaje przykładowy zestaw obiadowy :

Pulpet z mięsa ( 50 g cielęciny bez kości, bułka, 1/2 jajka, 50g włoszczyzny)
100 g ziemniaków
100g marchwi z wód

Oczywiście może to być tez inny obiad np. ryba z ziemniakami i z surówka (polecam białą kapustę). Przy obiedzie należy unikać produktów smażonych (np. frytki).

Kolacja 20:00
– ryż z owocami ( 20 g ryżu, 2 g masła, 100 g owoców, 8 g cukru)
150 g mleka
– Oczywiście należy spożywać dużo napojów 3 L wody nie gazowanej dziennie.

Trening powinien odbywać się 45 min. po jedzeniu wedle uznania.
Dietę należy stosować codziennie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pin It on Pinterest