12 10 8

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 3 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #7630

    Hades
    Keymaster

    12 10 8 – są to ilośći powtórzeń w seriach (pewnie kazdy juz to zczail), chodzi mi o dostosowanie ciezarow, czy powinno się w pierwszej serii miec mniejszy ciezar i stopniowo go zwiekszac?? Moze jest na to jakis przepis ze np. w pierwszej serii 70% ciezaru tego co w ostatniej…

    #75272

    Hades
    Keymaster

    Jest to tzw. trening piramidalny i mozna wykonywac go na 2 sposoby: w kazdej kolejnej serii stopniowo zwiekszaj ciezar i zmniejszaj liczbe powtórzeń ( do ok. 6­-8 ) lub na odwrot zaczac od duzych obciazen i krotkich serii dojsc do malych ciezarow i dużej liczby powtórzeń (polecane bardziej dla poprawy rzezby mięśnia). Takze sposob jest dowolny. Ja osobiscie wykonuje ta opcje gdzie zwiekszam ciezar i zmniejszam ilość powtórzeń. Co do wagi ciezarow to sam najlepiej musisz wiedziec, jakim dasz rade wysisnac 12 razy, a jakim 8 czy 6.

Wyświetla 1 wpisy z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest